וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: גמל רמס למוות אדם שהיכה אותו

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 9:09

השומר במתחם בילוי לילדים ברוסיה ננשך ונרמס, לאחר שחבט בגמל באגרופיו. הרשויות החליטו להמית את הגמל

תקרית קטלנית ומזעזעת אירעה בחודש שעבר במתחם בילוי לילדים בסיביר שברוסיה, וכעת מוצג ברשת הסרטון שתיעד את רגעי האימה. בסרטון נראה אדם שמכה את הגמל באגרופיו. הגמל מגיב בזעם ורומס את האיש למוות.

"בעל החיים לא 'העריך' את היחס שקיבל", דיווחו כלי תקשורת מקומיים שדיווחו על התקרית שאירעה בעיר אומסק (Omsk) שבדרום-מערב סיביר. הניו יורק פוסט מדווח כי השומר במתחם, יורי שמו, הכה את הגמל בעת שניסה להזיזו ממקומו. בצילומים ניתן לראות את השומר בן ה-51 צועד אל הגמל הדו-דבשתי - שעשוי להגיע למשקל של יותר מ-1,100 ק"ג, ומושך במושכות שלו.

מטלטל אותו באוויר

הגמל, ששמו ואסיה, מסרב לזוז ולאחר מכן נראה יורי בעודו מכה אותו בפניו עם אגרופיו. לאחר מכן הוא מנסה לגרום לגמל לזוז בפעם השנייה. בשלב זה ואסיה מסתובב, תופס את השומר באמצעות שיניו ומטלטל אותו באוויר מצד לצד.

לאחר שמסתיימת תקיפת הגמל, נראה השומר שוכב ללא ניע בשלג המוכתם בדם, בעוד הגמל ממשיך לדחוף אותו. בסוף הסרטון נראית מכונית לבנה המגיעה למקום, מה שגורם לגמל לעצור לחלוטין את המתקפה. על-פי הדיווחים, השומר ספג חבטות קטלניות בראשו וביתר חלקי גופו. הוא הובהל לבית חולים, אך זמן קצר לאחר מכן הוא מת.

לפני התקיפה הקטלנית, הגמל תואר כבעל אופי שליו, לעתים קרובות נהג להימצא בקרבת ילדים, ללא כל תקריות מיוחדות. כמה מקורות האשימו את השומר בהתגרות בגמל באמצעות מכות האגרוף. "האיש שילם בחייו לאחר שהיכה את החיה בפניה", סיפרו כמה מקומיים.

למרות כל זאת, הרשויות המקומיות החליטו להמית את הגמל, כדי להימנע מאפשרויות של תקיפות עתידיות. כעת גם בודקת המשטרה האם הגמל הוחזק במתחם הילדים באופן חוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully