וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת שניסתה לפרוץ לקוקפיט, נותרה חשופת חזה ודרשה לעשן. צפו

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 8:44

מה קורה לנוסעים ונוסעות בזמן האחרון? הפעם מדובר בנוסעת בטיסת פנים ברוסיה שחשפה את פלג גופה העליון לעיני כל (כולל ילדים), נשכה דייל והתחננה להיכנס לתא הטייס ולעשן

נוסעת הביאה מיקרופון לטיסה והחלה להטיף לנוסעים/@jawny

ושוב זה קורה: נוסעת השתוללה במטוס, הסירה את בגדיה העליונים ונותרה חשופת חזה, ניסתה לפרוץ אל תא הטייס ודרשה לאפשר לה לעשן. במהלך האירוע יוצא הדופן, אנצ'ליקה מוסקביטינה בת ה-49 אף נשכה דייל שניסה להשתלט עליה.

נוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס, נשכה דיילת - והודבקה למושב
טיסת הבלהות: נוסע הוריד מסכה, הסניף קוק, הטריד נוסעת ואיים על דיילות
נקמה במטוס: הדביקה מסטיק על שערה של נוסעת שהסתירה לה את המסך

העבירו לשנייה 00:18

"הגורל של כולנו נחרץ"

המהומה הזו התרחשה במהלך טיסת פנים ברוסיה של חברת התעופה איירופלוט מהעיר סטברופול (Stavropol) למוסקבה. הדיילי סטאר מדווח כי בתחילה, נעלה את עצמה מוסקביטינה באחד מתאי השירותים בזמן שהמטוס שייט בגובה של כ-11,000 מטרים, והחלה לעשן. בשלב מסוים, לאחר שחזרה למושב שלה, פקדו את המטוס מערבולות אוויר. באותו רגע היא קמה והחלה לעורר מהומות ולחשוף את פלג גופה העליון. יש לציין כי על הטיסה על ילדים, אך הדבר לא עצר בעדה, למרות דרישות אנשי הצוות לכסות את גופה, כפי שנראה הסרטון שתיעד את האירוע.

אל אנשי הצוות הצטרפו כמה נוסעים ממחלקת הביזנס כדי להתמודד עם האישה, לכסות את גופה ולסיים את ההשתוללות. בהמשך, בהוראת הקברניט, היא נאזקה באמצעות אזיקוני פלסטיק. עדי ראייה סיפרו כי מוסקביטינה הצהירה בפני נוסעים אחרים כי "גורל כולנו נחרץ", ומשערים כי היא היתה שיכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נוסעץ התפשטה וניסתה לפרוץ לקוקפיט. יוטיוב, צילום מסך
היתה שיכורה. מוסקביטינה הצהירה בפני נוסעים כי "גורל כולנו נחרץ"/צילום מסך, יוטיוב

"תהרגו אותי, אבל אני אעשן!"

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נשמעת אחת הדיילות אומרת לה "גברת, שבי (במקומך) והתלבשי. איפה הבגדים שלך?" בהמשך היא נשאלה: "את מבינה שאת מפרה את כללי ההתנהגות במטוס? יש פה ילדים, לפחות תכבדי אותם".

הנוסעת הגיבה ואמרה "אני מכבדת ילדים. יותר מזה - אני אוהבת ילדים. אני מבינה שייקחו אותי לבית חולים פסיכיאטרי או לכלא... אבל אני רוצה ללכת לתא הטייס".

בהמשך, כאשר נעשו ניסיונות להלביש אותה, היא אמרה: "בבקשה תתרחקו ממני. תהרגו אותי כאן, אבל אני אעשן!". רופא שהיה בטיסה התבקש לנטר את מצבה עד לנחיתת המטוס במוסקבה. לאחר הנחיתה, פנתה חברת התעופה אירופלוט לגורמים ממשלתיים בבקשה לבצע שינויים בחוקים העוסקים בנוסעים שמשתוללים בטיסות. "הנוסעת התעלמה מאזהרות חוזרות ונשנות של אנשי הצוות וניסתה לפרוץ לתא הטייס", הצהירה מאוחר יותר חברת התעופה. "בשל התנהגותה ההרסנית של הנוסעת, החליט קברניט המטוס להפעיל עליה אמצעי ריסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully