וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא זפטה: בת 78 נשכה דיילת והיכתה נוסע אחר בפניו

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 12:17

מקרה זה מתווסף לעלייה המשמעותית במספר הנוסעים המתפרעים בטיסות ובשדות תעופה מרכזיים באוסטרליה, מה שהביא את המשטרה במדינה לצאת במבצע מיוחד למיגור התופעות הללו

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס/צילום: KTVUKTVU

נוסעת בת 78 חשודה כי נשכה דיילת בזרועה והיכתה נוסע אחר בפניו במהלך טיסה מניו זילנד לאוסטרליה. המשטרה הפדרלית האוסטרלית שהודיעה על מעצרה של הנוסעת, ציינה כי הדיילת הותקפה לכאורה כאשר ניסתה להתערב בוויכוח שפרץ בזמן הטיסה, שהתקיימה ב-29 בינואר.

אתר Paddle Your Own Kanoo מדווח כי מעצרה של הנוסעת המבוגרת הוא רק אחד מתוך 49 מעצרים שבוצעו בתקריות שונות בשדות התעופה הגדולים של אוסטרליה בתוך קצת יותר מחודש. תקופה זו כוללת את עונת חג המולד העמוסה וימי חופשה מבתי הספר.

בתשעה משדות התעופה העמוסים ביותר באוסטרליה, האשימה המשטרה 49 בני אדם ב-69 עבירות שהתרחשו בין ה-20 בדצמבר ל-29 בינואר. האישומים הללו כוללים תקיפה והחזקת סמים וכן עבירות הקשורות לנשק. בנוסף לאישומים הפליליים, הואשמו 24 בני אדם נוספים בעבירות קלות יותר, בהן שכרות בציבור והתנהגות שהוגדרה "סוררת".

נוסע רב עם דיילת על אוכל. היא לא נשארה חייבת. צפו
כי ישו אמר: ניסתה לפתוח את דלת המטוס באוויר (וגם הרביצה)
נוסעת איטלקיה שיכורה, התפשטה והחלה לרוץ ולקלל במטוס

דיילת אוויר. ShutterStock
הדיילת הותקפה כאשר ניסתה להתערב בוויכוח שפרץ בזמן הטיסה/ShutterStock

כמעט ליטר וויסקי בטיסה אחת

אחד מאותם נוסעים היה גבר בן 47 שגרם למטוס שהמריא מסידני לשוב בחזרה אל שדה התעופה, לאחר ששתה כמויות נכבדות של אלכוהול והחל להתנהג באופן פוגעני כלפי הדיילות ונוסעים אחרים.

בתקרית אחרת, גבר בן 41 לגם כמעט ליטר של וויסקי בטיסה מניו זילנד לסידני ואיבד את הכרתו במהלך הטיסה. עם הגעתו לאוסטרליה, האיש ניסה לפגוע בצוות האוויר, ובסופו של דבר היה צורך לאשפז אותו בשל שכרותו.

המעצרים הללו הם חלק ממבצע משטרתי מיוחד שזכה לשם בשם "מבצע מזחלת" (כיאה למועד בשנה בו הוא נערך - חג המולד). המבצע נועד להתמודד עם העלייה המשמעותית במספר הנוסעים המתפרעים או המפרים את הסדר הציבורי בשדות התעופה ובטיסות. במהלך שנת 2022 כולה, הואשמו באוסטרליה 360 בני אדם בכ-520 עבירות הקשורות לתעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully