וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי ישו אמר: ניסתה לפתוח את דלת המטוס באוויר (וגם הרביצה)

29.11.2022 / 10:22

נוסעת בחברת סאות'ווסט איירליינס האמריקנית בהתה במשך דקות בחלון הדלת האחורית של המטוס, לפני שהחלה להתפרע ואף נשכה נוסע שניסה לסייע לדיילות להשתלט עליה. "ישו אמר לי לטוס לאוהיו ולפתוח את דלת המטוס", טענה

נוסעת צעקה אני אלוהים בטיסה ורצה לדלת המטוס/צילום: KTVUKTVU

מטוס נוסעים של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס, שהיה בדרכו מיוסטון לעיר קולומבוס באוהיו, נאלץ לבצע נחיתת חירום בליטל רוק שבארקנסו. הסיבה: במהלך הטיסה, נוסעת בת 34 קמה ממושבה, צעדה לחלקו האחורי של המטוס ובהתה באופן מחשיד בדלת המטוס. כך נמסר מה-FBI.

ממסמכים שפרסם אתמול (שני) בנושא בית המשפט המחוזי של ארקנסו, עולה כי בשלב זה של הטיסה, הגיעה דיילת אל הנוסעת וביקשה ממנה לחזור למושב שלה או להשתמש בשירותים, אם רצונה בכך. הנוסעת המשיכה לבהות בחלון ואף שאלה שתי דיילות אם היא יכולה להמשיך ולעשות זאת. כאשר קיבלה מאחת הדיילות תשובה שלילית, היא ניסתה לפתוח בכוח את דלת המטוס. כל הסצנה הזו אירעה בגובה של כ-12,000 מטר.

טיסה מטוס יציאת חירום. ShutterStock
הנוסעת בהתה באופן מחשיד בדלת המטוס וניסתה לפתוח אותה/ShutterStock

בגלל הנשיכות: נאלצו לפתוח את פיה בחוזקה

אחד הנוסעים, שהיה עד למקרה ושמע כי אותה נוסעת מנסה לפתוח את הדלת, ניגש אף הוא לחלקו האחורי של המטוס, וסייע לדיילות לעכב את האישה. הוא נאבק איתה, הצמיד אותה לרצפה אך "זכה" לקבל ממנה נשיכה בירכו. היא המשיכה לנשוך אותו עוד ועוד, עד שהיה צורך לפתוח בחוזקה את פיה ולשחרר את הנשיכה. על פי הדוח מבית המשפט, בשלב זה החלה האישה לחבוט את ראשה-שלה ברצפת המטוס ולאחר מכן אמרה: "ישו אמר לי לטוס לאוהיו וישו אמר לי לפתוח את דלת המטוס".

לאחר נחיתת החירום, קורבן הנשיכה הובא אל בית חולים וקיבל אנטיביוטיקה וזריקות נגד צהבת. מהדוח עולה עוד כי הנאשמת אמרה לרשויות שהיא תכננה לנסוע למרילנד כדי לשהות חבר משפחה שהיה בעבר כומר. היא יצאה מביתה ביום שבת האחרון מבלי לספר דבר לבעלה ולא הביאה מזוודות. לדבריה, היא לא טסה מזה זמן רב ולא זכרה את הפעם האחרונה שבה עלתה על מטוס. בהצהרה שלה היא סיפרה כי לא יכלה לנשום במטוס והחליטה לקום ממושבה. היא הוסיפה עוד שהיא זוכרת כי אכן ניסתה לפתוח את הדלת ונשכה את האדם. היא גם אמרה שהיא סובלת מחרדה. "נהייתי מאוד חרדה ובדרך כלל לא הייתי עושה את הדברים האלה". אתר click2houston מדווח כי הנוסעת צפויה לעמוד בפני אישומי תקיפה והפרעה לאנשי צוות הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully