וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע רב עם דיילת על אוכל. היא לא נשארה חייבת. צפו

25.12.2022 / 9:02

נוסע, שככל הנראה לא אהב את מבחר האוכל המצומצם בטיסה מאיסטנבול לדלהי, הצליח לגרום לדיילת לאבד את שלוותה, בגדול. צפו איך היא גוערת בו לעיני כולם

ויכוח בין נוסע לדיילת בטיסת אינדיגו/צילום: טוויטר

יש מי שמאבדים את זה בטיסה גם כאשר מדובר בבחירת מנת האוכל. אתר Hindustan Times מדווח כי בסרטון ששותף פעמים רבות ברחבי הרשת, תועד ויכוח שפרץ בין נוסע לבין דיילת של חברת הלואו-קוסט ההודית אינדיגו, על רקע בחירת מזון.

קטע הווידאו, שאורכו קרוב לדקה, שותף בטוויטר ועל-פי המשתמש שצילם את הסרטון, התקרית אירעה בטיסה מאיסטנבול לניו דלהי. המשתמש, המכונה Er. Gurpreet Singh Hans, צייץ כי "למרבה הצער" הזמין את הטיסה מאיסטנבול לדלהי. "בכל טיסה בינלאומית לטווח ארוך מוצג (לנוסעים) סרטון לבחירת מזון", כתב. "אבל חלק מהאנשים צריכים שיהיה להם מבחר (גדול) של אוכל. ראיתי מול עיניי איך הגבר מתנהג עם צוות הבנות...".

בסרטון ניתן לראות את התלקחות הוויכוח הסוער בין דיילת לנוסע - שפניו אינן נראות לאורך התקרית כולה. נושא הוויכוח היה על מבחר המזון המוגש לנוסעים. באחד הקטעים, הדיילת מאשימה אותו בכך שהניף את אצבעו בזלזול כלפיה. "אתה מפנה אליי אצבע וצועק עליי. הצוות שלי בוכה בגללך. אנא נסה להבין: יש במטוס עגלה והארוחות נספרות. אנחנו יכולים להגיש רק את מה שיש במטוס", היא נשמעת אומרת בסרטון.

ויכוח בין נוסע לדיילת בטיסת אינדיגו. טוויטר, צילום מסך
"אנחנו יכולים להגיש רק את מה שיש במטוס". הדיילת גוערת בנוסע/צילום מסך, טוויטר

"אתה חייב לכבד את הצוות"

בשלב זה הגבר שואל "מדוע את צועקת עליי?" והיא עונה לו - "כי אתה צועק עלינו!". לאחר מכן נראית עמיתה של הדיילת בעודה מתערבת ומנסה להרגיע אותה. הדיילת מצדה ממשיכה ואומרת לו: "אתה לא יכול לדבר ככה עם הצוות... אני מקשיבה לך בשלווה, עם כל הכבוד, אבל אתה חייב לכבד גם את הצוות".
האיש שואל באיזה אופן התנהגותו לא כיבדה את אנשי הצוות, ועל כך מזכירה לו הדיילת שוב את עניין הנפת האצבע. בשניות שלאחר מכן, לקראת סוף הסרטון, האיש אומר לדיילת "תשתקי" והיא צועקת לעברו בחזרה "אתה תשתוק!".

"אני עובדת, אני לא המשרתת שלך", היא ממשיכה לפני שהיא מכסה שוב את פניה במסכה ומסתובבת לאחור כדי לסיים את הוויכוח. על פי דיווחים בתקשורת, בחברת התעופה אינדיגו השיבו לתקרית וציינו כי הצוות המוביל בטיסה נאלץ להתערב מכיוון שהנוסע המדובר הפגין "התנהגות רעה והעליב את אחת הדיילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully