וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ACCOR פותחת עוד 4 מלונות בישראל: בתל אביב, בת ים וירושלים

עודכן לאחרונה: 20.1.2023 / 16:35

רשת המלונות הצרפתית, שפתחה בישראל שני מלונות תחת המותג IBIS, תשוב לפתוח עוד שני מלונות בבירה ואחד בתל אביב בשנתיים הקרובות - הראשון יפתח כבר בחודש הבא. מלון נוסף יפתח בבת ים תחת המותג Swissotel

ספא גרלן במלון וולדורף אסטוריה בירושלים/צילום: זיו ריינשטיין

לאחר שפתחה שני מלונות בירושלים תחת המותג IBIS, פותחת רשת מלונות ACCOR עוד ארבעה מלונות נוספים בישראל. במהלך 2023/2024 תפתח הרשת הצרפתית שני מלונות תחת המותג MGallery, אחד תחת המותג Swissotel ובשנת 2024 ייפתח מלון Pullman ירושלים.

בישראל פתחה הרשת לפני כחמש שנים את מלון ibis ירושלים מרכז העיר, הכולל 124 חדרי אירוח מאובזרים וזהה ליתר מלונות ibis בעולם. ב-2019 פתחה הרשת את מלון ibis styles ירושלים מרכז העיר השוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים.

מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
יפתח בחודש הבא. מלון אלקונין בתל אביב/סיון אסקיו

המלון הראשון של ת"א נפתח מחדש

במהלך פברואר 2023 צפוי להיפתח בתל אביב מלון ELKONIN תחת מותג היוקרה MGallery, כפי שכבר פורסם בוואלה! תיירות. המלון ממוקם בלב נווה צדק ויפתח מחדש לאחר 109 שנים! לאחר ששוחזר בקפידה תוך שמירה על המלון הראשון והמקורי שנבנה בשנת 1913. במלון 42 חדרים ושתי סוויטות מפוארות, גג פנורמי עם בריכה, ספא יוקרתי ומסעדה ייחודית של קבוצת רובושון.

במהלך מרץ 2023 צפוי להיפתח בירושלים מלון התיאטרון, אף הוא מבית המותג MGallery. מדובר במלון במתחם תיאטרון ירושלים הכולל 73 חדרים, ביניהם שתי סוויטות, 700 מקומות חניה, חמש אפשרויות הסעדה וספא רחב ידיים המשתרע על כ- 600 מ"ר.

עוד בוואלה!

אחרי 109 שנים: מלון אלקונין, הראשון שהיה בתל אביב, נפתח מחדש

לכתבה המלאה
מלון איביס ירושלים מרכז העיר. יעל הרמן,
מלון איביס ירושלים מרכז העיר/יעל הרמן
מלון סוויסוטל. ShutterStock
יפתח בבת ים ב-2023. מלון סוויסוטל/ShutterStock

מלון "סוויסוטל תל אביב", יפתח בכלל בבת ים

במהלך קיץ 2023 ייפתח מלון Swissotel South Beach Tel Aviv מבית המותג Swissotel. למרות שמו הוא יפתח בעיר בת ים ולא בתל אביב, ולמעשה בקצה המרוחק של בת ים ליד הכביש שמוביל לראשון לציון. לא ברור פשר השם, שהרי מנהלי רשת ACCOR מכירים את בת ים ואף היה להם מלון בעיר בשם "מרקיור בת ים" - כמה מאות מטרים צפונה מהמיקום של הסוויסוטל שיפתח.

הסוויסוטל יהיה המלון הגדול ביותר של הרשת בישראל וישתרע על פני כ-68,000 מ"ר! המלון יכיל 27 קומות ויכלול 265 חדרים, מתוכם שמונה סוויטות שיתפרשו על פני כ-80 מ"ר וסוויטה נשיאותית שתתפרש על פני כ-160 מ"ר.

במלון יהיו שלוש בריכות שחייה: החיצונית באורך 110 מ"ר תתפרש על פני שטח של כ-1,000 מ"ר, בריכה עם מי ים המלח ובריכת שחייה מחוממת ומקורה. גם בתחום הקולינרי יוצע מגוון סוגים של מסעדות שיציעו מבחר מאכלים בהשראה מקומית. מתחם הטיפולים והספא אף הוא רחב ידיים עם 15 חדרי טיפול ו-20 מיטות, חדר כושר שמתפרש על פני כ-3,000 מ"ר, סאונה רטובה, סאונה יבשה, שמונה אולמות אירועים ו- BALL ROOM ענק.

במהלך שנת 2024 ייפתח מלון Pullman ירושלים. המלון, שנבנה בהשקעה כוללת של מאות מיליוני שקלים, יכלול 310 חדרים מעוצבים, שתי מסעדות, שלושהברים, ספא ייחודי, חדר כושר, 2 בריכות שחייה (חיצונית ופנימית) ומתקני כנסים ואירועים יוצאי דופן: 8 חדרי ישיבות ואולם כנסים ואירועים מרשים המשתרע על פני כ- 1,000 מ"ר בחלל אחד. המלון ממוקם בסמוך למרכזי קניות, צופה על העיר עם נוף פנורמי להרי ירושלים, במרחק קצר מאד מפארק ההייטק "הר חוצבים" המרכז את מיטב החברות בחוד החנית של תעשיית ההיי-טק הישראלית.

נוף מחדר האוכל של מלון ibis styles בירושלים. אסף פינצ'וק,
הנוף מחדר האוכל של מלון ibis styles בירושלים/אסף פינצ'וק

רשת מלונות ACCOR הבינלאומית מונה מעל 5,500 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על 110 מדינות עם מעל 40 מותגים שונים. לקבוצה מעל 50 שנות ניסיון בתעשיית האירוח, החל ממותגי יוקרה ועד מותגים בדרגות תיירות בסיסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully