וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרפתים באים: יקימו 10 מלונות בארץ, כשהראשון בנתניה

עירית רוזנבלום

28.4.2015 / 10:24

תאגיד המלונאות הצרפתי אקור, שמפעיל בין היתר את רשתות המלונות סופיטל, מרקיור ועוד, צפוי לפתוח בישראל 10 מלונות חדשים בחמש שנים. המלון הראשון צפוי להיפתח בקיץ הקרוב לתקופת הרצה בנתניה ויציע 80 חדרים ברמת חמישה כוכבים דלקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטייל הצרפתי חוזר. הדמייה של מלון מגדל דוד בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצרפתים באים: תאגיד המלונאות הצרפתי אקור צפוי לפתוח בישראל עשרה מלונות חדשים בתוך חמש שנים. אקור, שמפעילה 17 מותגי מלונות בעולם ביניהם מרקיור, סופיטל, איביס, פולמן ועוד, העניקה בעבר זכיונות ניהול לחברת 'אזורים תיירות' שנמכרה לרשת פתאל ב-2009. מאז המכירה הצטמצמה משמעותית פעילותה בארץ וכיום נותר ממנה רק המותג מרקיור.

ואולם, לאתר Monitour נודע כי כעת בכוונתה לשוב לישראל בדלת הקדמית באמצעות ניהול עצמי של המותג היוקרה הנחשב שלה - MGallery - שהוקם ב-2008 וכולל 71 מלונות ב-22 מדינות באירופה, אסיה וצפון אפריקה.

המלון הראשון של המותג בישראל צפוי להיפתח כבר בקיץ הקרוב לתקופת הרצה בעיר נתניה בפרויקט המלונאות והדירות "מגדל דוד", שמוקם בימים אלה בסמוך לכיכר העצמאות ועל המצוק בקו הראשון לים.

MGallery יציע 80 חדרים ברמת חמישה כוכבים דלקס, שיתפרשו על פני שבע קומות מתוך 29 שיכלול הפרויקט הנדל"ני כולו, ואורחיו ייהנו מבריכת שחייה, מתחם ספא, חדר כושר, חדרי ישיבות וכנסים, מסעדת גורמה בסגנון איטלקי, חניונים נפרדים ועוד. יחידות המגורים יזכו לפרטיות מלאה ולכניסה נפרדת, אך יוכלו ליהנות משירותי בית המלון.

לדברי יקי בריגה, מנכ"ל החברה הקבלנית ציון בריגה ובניו, בעלת הפרויקט, קבוצת אקור לא משקיעה במבנה, אבל היא שותפה מלאה בעיצוב, בבניית ה'סיפור' של המלון, שהולך לכיוונים של המזרח התיכון עם נגיעות אותנטיות מיוחדות. "באחרונה הגיע צוות גדול מצרפת ומאיטליה כדי לייצר את התוכן ולעבוד על כל פרט", מספר בריגה ומוסיף שהם ואנשי אקור טסים כל העת הלוך ושוב כדי לחדד ולמתג "ולהגיע למוצר הכי מושלם שניתן. המטרה היא שהמלון יהיה חלק ממועדון הלקוחות שלהם ואורחים קבועים של סופיטל בעולם יקבלו אפשרות לבלות גם בישראל בתוך חבילה של אקור המוצעת בכל העולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכך ייראה חדר במלון. הדמייה של מלון מגדל דוד בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמייה של מלון מגדל דוד בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק נתניה

מיותר לחשוב שהרשת הצרפתית תסתפק רק בבירת השרון. מגעים להרחבת פעילות המותג גם לאזורים תל אביב, חיפה וירושלים כבר מתקיימים כאשר לפי רנצו יוריו, המנהל האזורי של מלונות אקור שבאחריותו ישראל, יוון, איטליה ומלטה, המטרה היא הקמה של מלונות עירוניים ולא מלונות נופש בים המלח או אילת.

יוריו: "אנחנו חושבים שבתיירות הנכנסת לישראל יש יתרון למותגים של אקור", אמר יוריו, "כרגע השוק הישראלי מבוסס בעיקר על מותגים שמעניינים את האמריקאים בעוד קבוצת אקור, הגדולה באירופה, יכולה להגדיל את נתח התיירות האירופי גם בזכות תוכנית הנאמנות שלנו, כך שאנחנו יכולים לייצר ערך מוסף לשותפים שלנו. לדעתנו, יש גם חשיבות לעובדה שלרשת תהיה נוכחות בולטת בישראל כדי להגדיל את ההיצע ללקוחות אקור הבינלאומיים וגם להפנות את תשומת הלב של התיירות הישראלית היוצאת, שהיא שוק בעל חשיבות במספרים ובכסף, למותגים שלנו בחו"ל".

האם אינכם חוששים מהירידה העקבית בתיירות הנכנסת לישראל מאז הקיץ האחרון?

"אנחנו נכנסים לישראל כי אנחנו חושבים שהשוק מעניין והוא בעל ערך לרשת. אנחנו לא פועלים לפי החלטות גיאופוליטיות. אנחנו פועלים מסיבות כלכליות טהורות. התיירות היא שוק בינלאומי מאד רגיש לשינויים ודברים קורים מהר.

"סבלנו מירידה בלינות במלונות שלנו על גדות הנילוס במצרים, חווינו ירידה בתיירות באיטליה, בספרד וביוון בין השנים 2008-2011. עכשיו ספרד ופורטוגל מתאוששות ואיטליה יציבה, אבל כעת גורמת הירידה בתיירות הרוסית להפסדים. מנגד, האמריקאים מגיעים יותר לאירופה בגלל השינוי בשער המטבע, כך שהם קצת מפצים על היעדר הרוסים, אבל לא לגמרי, שכן האמריקאים מעדיפים טיולי היסטוריה ותרבות בעוד הרוסים משתקעים באתרי הנופש. כך שהתיירות היא שילוב של שווקים ותנאים במונחים גלובליים".

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully