וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 109 שנים: מלון אלקונין, הראשון שהיה בתל אביב, נפתח מחדש

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 20:19

מי שנחשב למלון הראשון בתל אביב (1913), מחדש ימיו כקדם ונפתח בבעלות חדשה - מלון אלקונין בנווה צדק יציע 44 חדרים, כולל שתי סוויטות, וגם מסעדת שף - ל'אפוק - הצרפתית. המחיר: החל מ-1,667 שקלים לזוג באמצע השבוע

מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
מחדש ימיו כקדם. מלון אלקונין בתל אביב/סיון אסקיו

מלון אלקונין תל אביב מסדרת מלונות MGallery ודומיניק רומנו נפתח לאחר שחזור המבנה ההיסטורי. המלון ממוקם ברחוב לילינבלום בשכונת נווה צדק ומעוצב כמלון בוטיק עם 44 חדרים, כולל שתי סוויטות המעוצבות בכחול או בוורוד קורל.

בדיקת מחיר באתר המלון לחודש פברואר, עת יפתח המלון, מעלה מחיר של החל מ-476 דולרים (1,667 שקלים) לזוג ללילה עם ארוחת בוקר באמצע השבוע בחדר רגיל ועד 780 דולרים ללילה בסוויטה.

המבנה ההיסטורי בו נבנה המלון שוחזר בקפידה על ידי משרד בר אוריין אדריכלים. מעצבת הפנים וקריאייטיב דירקטור, אדריאנה שור, ביקשה לשמר את המבנה ההיסטורי על ידי המודלים האדריכליים המאופיינים לתל אביב בתחילת המאה ה-20.

מלון אלקונין מחזיר לחיים את אחד מהמלונות הראשונים במטרופולין הישראלי, שהוקם בשנת 1913 בתל אביב על ידי מלכה ומנחם אלקונין, זוג כריזמטי שהשפיע רבות על העיר. החדרים המוארים עוצבו מתוך מחשבה על פונקציונליות ונוחות מרבית. למלון גג פנורמי עם בריכה ובר אלכוהול.

מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
44 חדרים במלון אלקונין/סיון אסקיו
מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
אחת משתי הסוויטות במלון/סיון אסקיו

מסעדת ל'אפוק (L' Époque) של קבוצת רובושון פותחת את שעריה בקומת הכניסה של מלון אלקונין. מסעדה ראשונה של קבוצת רובושון בישראל, המעוטרת ב-31 כוכבי מישלן ברחבי העולם בהובלת שף הקבוצה, השף דיוויד אלבס (David Alves) שהיה יד ימינו של השף האגדי ז'ואל רובושון במשך יותר מ-20 שנה ולקח את מושכות ההובלה של הקבוצה לאחר מותו. שף המסעדה יהיה יוג'ין קובאל (Eugene Koval) ש"ינצח" על תפריט המלון ויגשים חלום ישן של רובושון שלא הספיק לממש בימי חייו - להקים מסעדה בעיר הלבנה בפרט ובישראל בכלל.

התפריט משלב בין גסטרונומיה צרפתית לטאץ' ים תיכוני עם חומרי גלם מקומיים ותיבול מזרח-ים תיכוני. לצידן יככבו מנות דגל של קבוצת רובושון והקינוחים הפריזאים, כל זאת בליווי סומליה ויינות וינטג' מעולים מצרפת ומישראל. המסעדה תכלול 80 מקומות וכן חלל אירוח פרטי ל-20 איש שמעוצב כספרייה. בנוסף, הוקם במקום בר קוקטיילים קטן ואינטימי. העיצוב בצבעי תכלת ובז' שואב השראה מצילומי ארכיון של המלון ושל תל אביב של שנות השלושים של המאה ה-20.

בנוסף לחלל המרכזי, תפריט המסעדה יוגש גם בפאטיו המלון אשר יכלול 40 מקומות ישיבה.

מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
מסעדת ל׳אפוק (L’ Époque)/סיון אסקיו
מלון אלקונין בתל אביב. סיון אסקיו,
דומיניק רומנו ואדריאנה שור/סיון אסקיו

אלקונין הוא המלון הראשון בישראל שמארח ספא של קלרינס. הספא מציע מגוון רחב של טיפולי
קלרינס, לרבות טיפול הדגל של אלקונין (Elkonin Signature Treatment), שתוכנן במיוחד עבור המלון ואורחיו. הספא של קלרינס כולל חמישה חדרי טיפולים וחמאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully