וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריכת סקי חושפת: "כולם שוכבים עם כולם. חילקנו פרסים על זה"

26.1.2023 / 23:52

מדריכת סקי אנונימית מוורבייה שבשוויץ חושפת את סודות המקצוע, מהטיפים הגבוהים שקיבלה ועד המגורים הצפופים והסטוצים שהיו שם בין כמעט כל העובדים

אלפי רוסים בבגדי ים ניסו לשבור את שיא העולם בהחלקה על הקרח/מערכת וואלה!~

מדריכת סקי אנונימית חשפה כיצד נראו חייה כשעבדה במשך שנה באתר הסקי ורבייה שבשוויץ. האישה, שהייתה אז בת 18, טוענת שהחוויה הייתה די פרועה וכאוטית - אך מאוד מהנה, בעיקר כשזה הגיע לסקס.

מדריכת הסקי סיפרה ל-DailyStar: "גרתי בדירה עם עוד שבעה מדריכים. זה היה די קשה, אבל היינו באמצע אתר נופש, ליד המדרונות, יכולנו אפילו לגלוש פנימה והחוצה עם היה שם מספיק שלג. היה לנו מטבח קטנטן לשמונה אנשים מה שהיה די כאוטי. רק לעתים נדירות בישלנו ארוחות מסודרות ביחד. במקום זאת חיינו מסנדוויצ'ים מדוכן ממש ליד תחנת המעלית".

על אף הכאוס של חיים עם שבעה שותפים, מדריכת הסקי טוענת שהיא אהבה את ה"בועה" של אתר הסקי ואת הקשר שנוצר בין העובדים. היא הסבירה: "בסך הכל, כולם מתיידדים עם כולם וזו הופכת למשפחה מאוד מלוכדת. היו הרבה היכרויות - סטוצים היו תופעה קבועה בדירה שלי, יותר עם העובדים ופחות עם התיירים. כולם שכבו עם כולם. אפילו הייתה לנו טבלה שתיעדה את מה שכולם עושים, עם פרסים עבור מי שהתנשק או שכב עם הכי הרבה אנשים. יש אנשים שנכנסו למערכות יחסים, אבל לא כל כך מניסיוני".

נשים באתר סקי. ShutterStock
כולם מתיידדים עם כולם וזו הופכת למשפחה מאוד מלוכדת - עם סטוצים/ShutterStock

מדריכת הסקי מספרת שלא היה לה רגע אחד של שקט בעבודה: "החלק האהוב עליי היה שהייתי עסוקה כל הזמן. סיימתי ללמוד ופתאום נפלתי לתוך הבועה האלפינית הקטנה הזו המלאה באנשים חדשים ומרגשים וכל כך הרבה מה לחקור. כעובדי המקום קיבלנו הרבה הנחות בפאבים ובמסעדות - וגם בגלל שכולם הכירו את כולם בוורבייה, מלבד כל התיירים, כולנו היינו חברים שיוצאים לאותם פאבים ויוצרים את הכיף שלהם. זה היה כל כך רחוק מהחיים הרגילים שלי".

עוד וידויים מהעולם
דיילת חושפת: אנחנו מעלימים עין כשזוגות עושים סקס בשירותי המטוס
הצצה למלון הסקס לזוגות בלבד - עם "חדר חטאים" להגשמת פנטזיות מיניות
עובדת מין חושפת: זה מה שקורה ביעדים הפופולריים ביותר של תעשיית המין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סקי. ShutterStock
" כולנו היינו חברים שיוצאים לאותם פאבים ויוצרים את הכיף שלהם". אילוסטרציה/ShutterStock

המדריכה סיפרה גם על הנופשים המפרגנים: "קיבלתי כמה טיפים במזומן אבל שום דבר יותר מדי גדול, בעיקר בסביבות 50 פרנק שוויצרי (כ-185 שקלים). עם זאת, חברה שלי קיבלה פעם אחת שטר של 1,000 CHF (כ-3,700 שקלים). אם לא ראית אחד לפני כן, הם ענקיים לגמרי, כמו דף נייר A5". בנוסף, היא טוענת ששמועה הסתובבה באתר הסקי הנוגעת ל"משפחה עשירה מאוד, אולי משפחה מלכותית מהמזרח התיכון, שהשכירה בלוק של אחד המלונות הגדולים בוורבייה".

המורה לסקי הוסיפה: "כולם הוסעו במעלה ההר מז'נבה בלנד רוברים שחורים ובסוף השבוע שלהם באתר הנופש, הם העניקו לכל מדריך סקי מכונית לשימוש לשארית העונה". היא סיכמה: "להיות שם על ההר כמעט לבד בתקופות שכולם לומדים או עובדים בהם זה די קסום...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully