וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת: אנחנו מעלימים עין כשזוגות עושים סקס בשירותי המטוס

10.11.2022 / 0:03

רוצים להצטרף למועדון היי-מייל ופוחדים מתגובת הדיילים? הדיילת דונטה ולנטינאיטה מספרת שהיא וחברותיה מעלימות עין כשזוגות עושים סקס בשירותי המטוס - כל עוד הם לא עושים רעש או יוצרים תור

זוג יוצא מהשירותים אחרי סקס במטוס/Twitter

דיילת האוויר דונטה ולנטינאיטה, תושבת ליטא, הצטרפת לצוות האוויר לפני 5 שנים ואוהבת לטייל בעולם. היא מספרת שבמסעותיה נתקלה בלא מעט זוגות שהחליטו להצטרף למועדון היי-מייל (מועדון המייל הגבוה) - קבוצה של אנשים שהתנסו באקט מיני בתוך המטוס בזמן שהוא גבוה באוויר - והעלימה עין. לדבריה, לא מעט מהדיילים עושית אם אותו הדבר כשזה קורה, אלא אם הזוגות הנועזים מרעישים או יוצרים תור לשירותים.

היא סיפרה ל-Daily Star על החיים כדיילת ועל הרגעים בהם היא נאלצה להעלים עין: "ראיתי זוג שנכנס יחד לשירותים. התגובה שלי הייתה רק חיוך טבעי. מי יודע מה הם עשו שם ביחד? לא אמרתי כלום. כל עוד הם לא מפריעים לאחרים, משמיעים קולות או יוצרים תור מאחוריהם, אני לא אכנס פנימה ואעיף אותם החוצה".

דונטה עובדת כדיילת במחלקת עסקים ואוהבת את העבודה שלה. היא מתארת את ההחלטה כטובה ביותר שקיבלה בחייה. היא הוסיפה: "החלק האהוב עליי בעבודה הזאת הוא להיות מסוגלת לטייל ברחבי העולם ולקבל על כך תשלום. זה כמו חלום". דונטה, לה יש כמעט 10 אלף עוקבים באינסטגרם, סיפרה: "אני אוהבת להיות מסוגלת לתת את מלוא תשומת הלב שלי לנוסע. ההבדל בין מחלקת עסקים למחלקה תיירים הוא היכולת לתת שירות פרטני לאדם".

עם זאת, אלה שחולמים על קריירה בדיילות אוויר צריכים להיות מודעים לכך שזו נסיעה - או טיסה - לא קלה לשם. דונטה הוסיפה: "ההכשרה לא כל כך קלה. את באמת צריכה ללמוד ולהתכונן למבחנים. זה הרבה דברים טכניים שאת צריכה ללמוד והשירות הוא החלק הקטן ביותר בלימודים. קשה להבין את זה עד שאת חלק ממערך התעופה, כלומר כמה את צריכה ללמוד. בעבודה הזאת אף פעם לא מפסיקים ללמוד, מכיוון שאת צריכה לעבור מבחנים כל שנה".

עם זאת, היא אוהבת לדאוג לנוסעים שלה ולכן מרגישה שזה שווה את העבודה - לפחות כשהם מתנהגים בנימוס. דונטה ציינה: "תמיד תהיו נחמדים לצוות. נסו להביא להם ממתקים מקומיים מהמדינה שלכם והם יתייחסו אליכם כאל בני משפחה. אל תצפו לעבור למחלקת עסקים בגלל זה. לפעמים חברי הצוות לא יכולים לעשות שום דבר בנוגע לזה ואתם צריכים לכבד את זה. אם אתם מתכננים לטוס ורוצים להשתדרג - עליכם לשדרג את עצמכם בצ'ק אין למחלקת עסקים. אני אוהבת נוסעים מנומסים וחייכניים, אנשים שמחים מביאים שמחה בטיסות".

דונטה סיפרה שנוסעים מתחילים איתה מדי פעם בטיסות, אך היא מעולם לא נפגשה עם נוסע מחוץ למטוס. זה, לדבריה, לא אומר שהרומנטיקה בין הדיילים לא פורחת. הדיילת אמרה: "יש כל כך הרבה סיפורי אהבה בעבודה הזאת. חלקם מסתיימים כמו אגדות אמיתיות עם חתונה וילדים ואני חושבת שזה נהדר ומאוד רומנטי. אהבה היא הרגש הכי יפה בעולם הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully