וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה למלון הסקס לזוגות בלבד - עם "חדר חטאים" להגשמת פנטזיות מיניות

25.8.2022 / 0:02

מלון במחוז התיירות המקסיקני ריביירה מאיה מציג מסיבות בריכה "פיקנטיות", אזורי עירום, חדרי סקס לחילופי זוגות וג'קוזי שגם שם העניינים לוהטים מתמיד. קבלו הצצה למבוגרים בלבד

מלון למבוגרים בלבד/desireresortsofficial

עוד לא סגרתם חופשה לחגים? מיציתם קצת את יעדי החופשה הבנאליים ובא לכם משהו מרגש יותר? אולי כדאי שתשקלו את מקסיקו כיעד הטיסה הבא שלכם, בעיקר אם אתם בזוגיות ורוצים קצת לתבל את מערכת היחסים שלכם. מלון Desire Resorts שבריביירה מאיה, מקסיקו, מתיימר למלא כל רצון נחשק "לא משנה כמה מתון או פראי הוא" עבור האורחים שלו.

מלבד מסעדות איכותיות, חדרים ברמה גבוהה, סוויטות עם שירות אישי, ספא אקזוטי, בר וחופים רומנטיים, המלון מציע לתבל את חיי המין של האורחים שלו עם מסיבות בריכה נועזות, מסיבות תחפושות חושפניות, חדרי סקס בהן תוכלו להשתלולל עם זוגות אחרים ואפילו מתחם סקס חופשי ופומבי לצד הג'קוזי.

המלון (שמיועד לזוגות בלבד) מושלם למי שרוצה לחקור את הצד המיני שלו עם מגוון אזורי עירום, סקס ובידור "אקסלוסיבי" שמבטיח להעלות את הדופק. הוא מציע לאורחים אזורים בלעדיים למפגשי זוגות וחדרי משחקים, שבהם תוכלו לממש את הפנטזיות הכמוסות שלכם - עם ובלי בן/ת הזוג. במלון נערכות מסיבות קצף "חושניות", מופעי ריקוד על עמוד ומסיבות תחפושות. באתר המלון נכתב: "מהרגע שאתה והפרטנר שלך מגיעים לכל אחד מאתרי הנופש השמימיים שלנו לזוגות בלבד, תהיו שקועים בעולם חלומות של אקסטזת גן עדן שבו הגשמת הפנטזיות והתעוררות החושים שלכם היא המטרה היחידה".

עוד נכתב באתר: "אתם תרגישו את האנרגיה הטעונה בחושניות בתוך תוכנית יוקרתית, הכל כלול, שנועדה לרתק את החושים שלכם עם שירותים בלעדיים ברמה עולמית... אתם תהנו מחוויית נופש קונספטואלית ייחודית, שבה כל חלל תוכנן כדי לעורר את החושים שלכם. אנו מציעים חללים אינטימיים אקסקלוסיביים למפגש עם זוגות חדשים, בידור פרובוקטיבי, ערבי נושא מגרים וחדר משחקים מפתה. אנו מעניקים את הבמה עבורך ועבור בן הזוג שלך להחיות את הפנטזיות הכמוסות ביותר שלכם - וההנאה לא נעצרת שם".

הג'קוזי

המועדון

והבריכה

ב-TripAdvisor, שם אתר הנופש הנועז מתהדר ב-4.5 כוכבים - כמה אורחים מרוצים סיפרו שהם אהבו את המלון בעיקר בזכות צוות העובדים בו, שנקראים הפליימייקרים. אחת כתבה: "ג'אווי היה המפגש הראשון שלי עם פליימייקר במהלך ביקורי בדצמבר 2021. הוא התרוצץ סביב הבריכה עם בקבוקי שמפניה במהלך מסיבת הקצף והעביר כוסות שמפניה בדרכים כיפיות ומסוכנות למדי". אחרת כתב: "מוניקה ויומי היו כל כך מעולים במשחקי הבריכה שלהם. יש להם בדיוק את הכמות הנכונה של שובבות ונועזות". מבקר נוסף ציין: "כיף למבוגרים, ללא שום לחץ, כיף שלעולם לא תשכח. לא משנה מה המסע שלך, אורח החיים שלך, נודיסט או לא, או אם אתה פשוט נהנה מהרעיון של האופי ההרפתקני של המקום - אני ממליץ לך לנסות".

מבקר נוסף כתב: "אם אתם רוצים זמן לעצמכם לעשות סקס מדהים בחדר הפרטי שלכם, זה ממש בסדר. צאו מדי פעם לאכול ולשתות - וחיזרו פנימה. אם אתם רוצים ליהנות מהבריכה, ממשחקים ופעילויות מפתות ומהנות לאורך היום, ארוחות ערב רומנטיות, ריקודים חצי עירומים במועדון בערבי התחפושות לפי נושאים, לחוות קצת יותר בחדר החטאים או למעלה בג'קוזי, אתם יכולים לעשות גם את זה! אכלנו בכל מסעדה, שיחקנו בחלק מהמשחקים, גלשנו, שתינו הרבה, הלכנו למועדון כל ערב והתחפשנו, קיימנו יחסי מין בחדר החטאים ליד זוגות אחרים, השתתפנו באמנות העיסוי לגברים ולנשים ובילינו קצת זמן באזור הג'קוזי בקיום יחסי מין, לצד אנשים אחרים. קחו את כל זה עם שפע של סקס מדהים עם החברה המקסימה שלי, צופה בה מתמזמזת עם כמה נשים יפות וצופה בגברים רבים מזילים עליה ריר - רק הפך את מערכת היחסים שלנו להרבה יותר טובה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully