וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם איזו חברת תעופה כדאי לטוס לפי המזל שלך?

עודכן לאחרונה: 26.1.2023 / 12:52

מי שנולדו במזל שור הם חובבי מותרות, מזל בתולה הם חסכניים ועקרבים יעדיפו חופשה מסתורית. אז איזו חברת תעופה מתאימה לכל מזל? אתם עוד תופתעו

מטוס יונייטד איירליינס/יח"צ, טריוואקס

למצוא את חברת התעופה המושלמת שתביא לכם את חוויית הטיסה האידיאלית, הוא אחד הדברים היותר חשובים בתכנון החופשה או נסיעת העסקים שלכם. אבל עם כל כך הרבה חברות תעופה שניתן לבחור מהן, איך תדעו מי הכי תתאים לכם? ובכן, תשאלו את האסטרולוגים...

הניו יורק פוסט ראיין את מומחה התיירות בראד פינצר, שציין כי לכל מזל יש תכונות ואיכויות ספציפיות שמתאימות באופן מושלם לחברות תעופה שונות. וזו הרשימה שהוא הרכיב.

אלו חברות התעופה הבטוחות בעולם ל-2023
הסיניות חזק בפנים: מהפך בדירוג 20 חברות התעופה הגדולות בעולם
חברות התעופה עם הכי הרבה איחורים וביטולי טיסות
אלו 13 חברות התעופה הגרועות בעולם. ואיפה דורגה אל על?

מזל שור: קטאר איירווייז

בתור חובבי מותרות וכאלו שיודעים להעריך את הדברים היותר טובים שהחיים מציעים, בני ובנות מזל שור ירגישו ממש בבית בקטאר איירווייז. והדבר נכון במיוחד כאשר מתפנקים בשירות הסוויטות QSuite שבמחלקת הביזנס. מדובר בחוויה מהמשובחות מסוגן בעולם. בקיצור, פנקו את עצמכם.

קטאר איירווייס. Shutterstock, ShutterStock
קטאר איירווייז/ShutterStock, Shutterstock

מזל תאומים: יונייטד איירליינס

כבני ובנות מזל תאומים, טבועה בכם סקרנות אינסופית לגבי אנשים, והחיים בכלל. וזה אומר שאתם שואפים לראות כמה שיותר מהעולם. יונייטד איירליינס ניצבה לאחרונה בראש רשימת חברות התעופה העולמיות עם הכי הרבה יעדים - 369 בסך הכל - מה שהופך אותה לבחירה הטובה ביותר עבור בני מזל תאומים. בקיצור, זו החברה שתוכל לקחת אתכם ליותר מקומות על פני כדור הארץ מכל חברת תעופה אחרת..

מטוס דרימליינר 787 של יונייטד איירליינס. יח"צ יונייטד איירליינס,
יונייטד איירליינס/יח"צ יונייטד איירליינס

מזל סרטן: דלתא איירליינס

בני ובנות מזל סרטן נוטים להיות מאוד סקרנים ונהנים לחקור לעומק את התרבות וההיסטוריה המקומית. הם גם מלאי חמלה ומחפשים אחר ביטחון. דלתא איירליינס היא בחירה מושלמת עבור בני מזל אלו, המחפשים את חוויית הטיסה האידיאלית - היא טסה ל-275 יעדים בשש יבשות, מה שהופך אותה למושלמת עבור מי שמחפשים לחקור תרבויות ומקומות שונים. החברה גם מצטיינת בשירות הלקוחות שלה, מה שתואם את נטיות החמלה והצורך בביטחון של מזל סרטן.

מטוס בואינג 474 ג'מבו דלתא איירליינס. ShutterStock
דלתא איירליינס/ShutterStock

מזל אריה: איבריה איירליינס

לבני ובנות מזל אריה יש רצונות חזקים ושמחת חיים. זאת ועוד: כמי שמושג ה"מלך" מדבר אליהם, הם יאהבו במיוחד יעדים כגון ספרד, בריטניה והולנד. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ליעדים אלו היא עם איבריה, חברת הדגל של ספרד. החברה מציעה שירות טוב, מטוסים נוחים וגם תוכניות צבירת מיילים משתלמות.

נוסע ישראלי מת במהלך טיסה של איבריה איירליינס 3 במאי 2017. ShutterStock
איבריה איירליינס/ShutterStock

מזל בתולה: ספיריט איירליינס

בני ובנות מזל בתולה נוטים להיות המעשיים והחסכניים ביותר מכל המזלות. ולכן, חברת ספיריט תתאים להם באופן מושלם. והעובדה שמדובר בחברת לואו קוסט לא אומרת שאי אפשר ליהנות מהטיסה: את הכסף שתחסכו במחיר כרטיס הטיסה, השקיעו בשדרוג למושבים הקדמיים המרווחים יותר. החברה טסה ל-91 יעדים ב-18 מדינות בארה"ב, האיים הקריביים, מרכז ודרום אמריקה. זה אומר שתוכלו לבקר ביותר מקומות - בפחות כסף.

מטוס ספיריט איירליינס. ShutterStock
ספיריט איירליינס/ShutterStock

מזל מאזניים: סקנדינביאן איירליינס

כיאה לשמם, בני ובנות מזל מאזניים נוטים להיות מאוזנים, ולמעשה יש להם קטע חזק עם השאיפה לאיזון בחיים. מסיבה זו, ימצא חן בעיניהם הרעיון הסקנדינבי של "הוגה" (Hygge), המתאר תחושה של חמימות, שביעות רצון וחברותא נעימה. לפיכך, סקנדינביאן איירליינס תהיה חברת התעופה המושלמת עבור מזל מאזניים. לחברה יש שירות קשוב, נגיעות של עיצוב סקנדינבי בתא הנוסעים ויעדים רבים בסקנדינביה ובשאר חלקי אירופה.

מטוס חברת SAS. ShutterStock
סקנדינביאן איירליינס/ShutterStock

מזל עקרב: בריטיש איירווייס

עקרבים הם מהמזלות היותר מסתוריים בחבורה, מה שעשוי להוביל אותם ליעדים ייחודיים ואקזוטיים. ייתכן שהם אפילו יעדיפו יעדים פחות שגרתיים, כאלו שמצויים מחוץ לדרך המלך. לבריטיש איירווייס יש 200 יעדים בינלאומיים הפרוסים על פני העולם כולו, בהם יעדים רבים באפריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון - מה שהופך אותם לחברת התעופה המושלמת עבור בני ובנות מזל עקרב המחפשים אחר ההרפתקה הבאה שלהם.

מטוס איירבוס 350-1000 של בריטיש איירווייס. בריטיש איירווייס,
בריטיש איירווייז/בריטיש איירווייס

מזל קשת: טורקיש איירליינס

בני ובנות מזל קשת צמאים להרפתקאות ולהרחבת אופקים. ככאלו, הם כמהים אחר ידע וחוכמה שישביעו את הצרכים הרוחניים שלהם. טורקיש איירליינס מתאימה באופן טבעי למזל קשת, במיוחד לאור העובדה שמרכז החברה (ה"האב") ממוקם באיסטנבול, שהיא נקודת המוצא המושלמת לכל ההרפתקאות העולמיות שבני ובנות מזל אלו מחפשים. בנוסף, החברה מציעה את אחת ממחלקות הביזנס הטובות בעולם.

טורקיש איירליינס. ShutterStock
טורקיש איירליינס/ShutterStock

מזל גדי: אמריקן איירליינס

בני ובנות מזל גדי נוטים להיות טיפוסים אסטרטגיים ולתכנן היטב פרטים רבים בטיולים שלהם. אמריקן איירליינס תהיה אידיאלית עבורם, מאחר שהיא מציעה לוחות זמנים מגוונים ונרחבים, מה שמאפשר לתכנן את הטיסות שלהם מתי ואיך שהם רוצים. בנוסף, בני מזל גדי שרוצים לטייל בסטייל, ישמחו לדעת כי חברת התעופה היא היחידה בארה"ב שמציעה מחלקת ביזנס ומחלקה ראשונה נפרדת בחלק מהקווים שלה.

אמריקן איירליינס. יחצ,
אמריקן איירליינס/יחצ

מזל דלי: קופה איירליינס

מזל דלי הוא מזל עם ראש פתוח. הם גם נוטים להתמקד ביעדים שבהם הם יכולים להפוך את העולם למקום טוב יותר. מסיבה זו, תתאים להם קופה איירליינס (CopaAirlines), חברת התעופה הלאומית של פנמה. החברה שמה דגש על פיתוח גלובלי, ובעיני רבים היא נחשבת למובילה בכל הקשור לטיסות בין צפון אמריקה לרוב המדינות בדרום אמריקה, כמו גם לאיים הקריביים.

חברת קופה איירליינס. Alan Wilson, אתר רשמי
קופה איירליינס/אתר רשמי, Alan Wilson

מזל דגים: אייסלנדאייר

בני ובנות מזל דגים נוטים לפרוח במקום שבו המציאות והפנטזיה מתערבבות. וזה הופך את איסלנדאייר (Icelandair) לחברת התעופה המושלמת עבורם. באמצעותה הם יכולים לחקור מקומות מעוררי השראה וכאלו שמספקים חוויה כמעט מיסטית. מסיבה זו, איסלנד נמצאת בראש רשימת היעדים שלהם, ואיסלנדאייר היא הבחירה המובילה שאיתה אפשר להגיע אל המדינה המסקרנת הזו, כמו גם אל יעדים רבים אחרים באירופה. בטיסת לילה, אם יהיה לכם מזל, תוכלו אולי להציץ בזוהר הצפוני בדרך אל רייקיאוויק.

חברת אייסלנדאייר. MarcelX42, אתר רשמי
אייסלנדאייר/אתר רשמי, MarcelX42

טלה: חברת ANA

אהבתם של בני מזל טלה לאקשן, לריגוש ולתעוזה מובילה אותם אל יעדים אקזוטיים רבים - במיוחד באסיה. חברת ANA (אול ניפון איירווייז) היפנית היא החברה המושלמת שתביא אתכם ליעדים מסוג זה, כולל טוקיו, בנגקוק, סינגפור ועוד. החברה מציעה שירות מהשורה הראשונה ועובדים ידידותיים.

שדה תעופה האנדה בטוקיו יפן חברת תעופה ANA. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
חברת ANA היפנית/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully