וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילות מוכרות תמונות אינטימיות שלהן כדי להשלים הכנסה

1.1.2023 / 10:11

הטלטלה שעבר ענף התעופה בשנים האחרונות גרמה ללא מעט דיילות להשלים הכנסה באמצעות מכירות תצלומים וסרטונים אינטימיים, וגם לפנות ל"פלחי שוק" של חובבי פטיש מסוגים שונים. וכן, מסתבר שיש מי שישמחו לרכוש גרביונים משומשים מדיילות

דיילות מוכרות צילומים נועזים שלהן/צילום: טוויטר

לכולנו יש את החטאים הקטנים שלנו. כאשר פרצה מגפת הקורונה, נאלצו חברות תעופה ברחבי העולם להוציא לחופשה כפויה אלפי דיילים ודיילות, ולעתים קרובות גם לפטרם. כיום, גם אנשי ונשות צוות האוויר ששרדו את התקופה הקשה מבלי לקבל מכתב פיטורין, עובדים בתנאים פחות טובים מבעבר. מסיבה זו, לא מעט החלו לחפש עבודות צדדיות.

אתר התיירות Your Mileage May Vary מספר כי חלק מאותן עבודות צדדיות היו בצד היותר אינטימי של הסקאלה. היו מי שהבינו כי גם לאחר שעבודתן חזרה לשגרה, העבודה הצדדית עדיין מניבה כסף לא רע בכלל.

דיילת חושפת מהו הדבר הכי מרגש בעבודה שלה - וזה לא לשרת אתכם
דיילת חשפה: אלה הסיבות בגללן לא כדאי לכם לצאת עם דיילות
נוסע רב עם דיילת על אוכל. היא לא נשארה חייבת. צפו

חלק מהצילומים גם בעירום מלא

וכך, ניתן למצוא ברחבי הרשת לא מעט דיילות שמוכרות תצלומים אינטימיים שלהן, חלקן גם בעירום מלא. תצלומים וסרטונים מעין אלו מצויים לרוב בשירות OnlyFans הפופולרי (השירות מאפשר למנוי בתשלום לקבל תוכן ממושאי ההערצה שלו, שבתורם זוכים לתגמול כספי).

התצלומים והסרטונים, שבחלקם אף מופיעות דיילות במדי חברות התעופה שבהן הן עובדות, מציגים אותן בפינות שונות במטוס - על המושבים, במטבח ועוד.

למכירה: נעלי עקב של דיילת

חלק מהחשבונות הללו מצויים גם באינסטגרם, בטוויטר ובפלטפורמות אחרות שבאמצעותן חלקן אף מוכרות לגברים עם פטישים שונים ומשונים פרטי לבוש אינטימיים שלהן, כולל גרביונים משומשים ונעלי עקב. ויש גם מי שהצליחו כל כך בעבודה הצדדית הזו, עד שהחליטו לעזוב את עבודתן כדיילות ולהתמסר לקריירה החדשה.

כל זה אינו עניין חדש כמובן, אבל כפי שכבר הוזכר, בחלק מהתמונות והסרטונים ניתן להבחין בלוגו של חברת התעופה. באופן לא מפתיע, הדבר לא בדיוק מתיישב על מדיניות החברה, ויש אף חברות תעופה, כגון בריטיש איירווייז ואיזי-ג'ט שמסרו כי אתרים וחשבונות מסוג זה אינם משקפים את הסטנדרטים הגבוהים או את התנהגותם המקצועית של צוותי האוויר שלהן. במקרים מסוימים, חברות התעופה חוקרות לעומק את העניין במטרה לאתר מקרים מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully