וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת: "נוסעת בישלה דג במטוס, אחד מרח צואה על הקיר ואחרים עשו סקס"

4.1.2023 / 0:03

כוכבת הריאליטי והדיילת לשעבר, לורה אנדרסון, חושפת סיפורים מצמררים מעבודתה כדיילת - מנוסעים שקיימו יחסי מין ממש מול הפרצוף שלה ועד נוסע שמרח צואה על קירות השירותים. עם זאת, היא מספרת שכוכב "דמדומים" התחיל איתה בטיסה - והיא הבריזה לדייט שלהם

הדיילת לשעבר לורה אנדרסון/lauraanderson1x

כוכבת הריאליטי "אי האהבה", לורה אנדרסון, עבדה כדיילת במשך עשור וכעת היא חושפת סיפורי אימה מהג'וב הקודם שלה - מנוסעים שקיימו יחסי מין ללא בושה ממש מול הפרצוף שלה ועד נוסע שמרח צואה על כל תא השירותים. היא גם נזכרה שבאחת הטיסות כוכב "דמדומים", קלאן לוץ, התחיל איתה - והיא הבריזה לדייט שלהם.

לורה אנדרסון טוענת שהעבודה כדיילת אינה זוהרת כפי שנדמה לרבים. בת ה-33 שעבדה כדיילת אוויר עבור חברות תעופה מובילות כמו קוואנטס ואמירטס, סיפרה בריאיון ל-SUN שהטיסות הראשונות שלה הרגישו ממש כמו "טבח" ושהיא ראתה אנשים שקיימו יחסי מין בפומבי על מושבי הנוסעים. היא מספרת שהמצב במחלקת העסקים רע בדיוק כמו במחלקת התיירים: "ראיתי פעם בחורה שוכבת עם בחור כששמיכה מעליהם - ועוד בזמן הנחיתה", היא אמרה, "במחלקת העסקים ממש ראיתי אנשים עושים את זה מולי. הייתי בטיסת לילה כשגבר ואישה שהגיעו בנפרד ירדו ממנה ביחד".

לורה סיפרה שזוגות רבים הצטרפו למועדון ה-Mile High המוכר וקיימו יחסי מין בשירותי המטוס. אולם, בניגוד למה שרבים חושבים, ללורה ולצוות שעבד איתה לא באמת היה אכפת. "בכנות, שיהנו", היא אמרה.

הכוכבת סיפרה גם כיצד במהלך טיסה אחת לאינדונזיה המטוס כולו חש בבחילה. לאחר חקירה, הם גילו שאישה הביאה איתה למטוס כיריים חשמליים - והיא בישלה דגים במושב שלה. לאורה אמרה לנוסעת שזה אסור - והיא פשוט שאלה אותה אם היא יכולה לבשל את הדג עבורה.

אירוע קטסטרופלי נוסף אירע כשהיא מצאה צואה מרוחה בשירותים על המראה, הקיר והאסלה - במהלך טיסה של 10 שעות מדובאי. היא סיפרה שכל הצוות התחיל להתלונן ולבכות ברגע שהם ראו עד כמה המצב נורא - והבינו שהם יצטרכו לנקות את זה.

עוד דיילים חושפים מה קורה על הטיסות
דיילת חושפת: אנחנו מעלימים עין כשזוגות עושים סקס בשירותי המטוס
"להוריד ולאוורר תחתונים": דיילת לשעבר חושפת את הדברים המחרידים ביותר שנוסעים עושים בטיסות
סקס עם נוסעים ובתא הטייס: החיים הסודיים של הדיילות והטייסים נחשפים

לא הכל היה רע ללורה: במהלך עשר שנותיה בתפקיד היא נתקלה בהרבה פרצופים מוכרים, כולל בקלאן לוץ, כוכב "דמדומים", שלדבריה ביקש את מספר הטלפון שלה. לדבריה השניים קבעו דייט אך היא הבריזה לו בטעות כשהג'ט לג היכה בה והיא נרדמה במקום לצאת לדייט.

  • עוד באותו נושא:
  • דיילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully