וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון או סוציומט? הביא מיטה לשדה התעופה ונמנם עד הטיסה

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 10:55

הנוסע שפיצח את השיטה: צולם ישן על מיטה מתנפחת מול שער העלייה למטוס. והוא אפילו הביא איתו נעלי בית

קפסולת שינה לנוסע בטיסה/צילום: מכון טכנולוגי חולון

עיכובים וביטולי טיסות יכולים להיות סיוט אמיתי, במיוחד כשאתם ממש כבר מצפים לצאת לחופשה שלכם. והמצב הזה רק הולך ומחמיר כאשר כל התקלות האלה מתרחשות בשעת לילה מאוחרת או עם הנחיתה שלכם מטיסה ארוכת טווח לצורך טיסת המשך. התוצאה: "בילוי" ממושך בשדה התעופה בשעות הקטנות של הלילה. וכאשר זה קורה, רבים מאיתנו בוחרים לנסות ולנמנם ליד שער העלייה למטוס.

נכון, יש בך סיכון של החמצת הטיסה, אבל רוב הסיכויים שצוות הדיילים יעיר אתכם אם אתם אמורים להיות על המטוס (אבל זו בהחלט לא תעודת ביטוח, לכן הגדירו מראש שעון מעורר למועד הנכון).

כך או אחרת, למרות הרצון העז לישון, די קשה לעשות זאת על הכיסאות הקשים והלא נוחים. עם זאת, נוסע אחד הצליח לפצח את השיטה - והראה מה אפשר לעשות אם אתה יצירתי ומכין את עצמך לכל תרחיש.

מומחים מגלים: זו הדרך הכי טובה לישון טוב בטיסות
כמו לישון על ענן: 7 הטיפים הכי טובים להירדם בטיסות
עד היום השתמשתם לא נכון בכרית צוואר: הטריק שיעזור לכם לישון בטיסה

נוסע ניפח מזרן שינה בשדה התעופה. I Heart Cabin Crew, פייסבוק, צילום מסך
התגובות, באופן טבעי, לא איחרו להגיע. הנוסע שנם על מיטה בשדה התעופה/צילום מסך, I Heart Cabin Crew, פייסבוק

"חי את החלום"

הדיילי סטאר מדווח כי אותו מטייל תועד בדף הפייסבוק I heart Cabin Crew, תחת הכותרת "האדם הזה חי את החלום". בתצלום, הוא נראה בעודו ישן על מיטה מתנפחת המוצבת לצד שער העלייה למטוס בשדה תעופה לא ידוע. מדובר במיטת יחיד, שלצדה אף נראות נעלי הבית שלו.

התגובות, באופן טבעי, לא איחרו להגיע. היו מי שטענו כי האיש "גאון", בעוד אחרים האשימו אותו באנוכיות, מאחר שהוא חסם מושבים שעליהם נוסעים אחרים יכלו לשבת.

בכל מקרה, אם אתם מתכננים לאמץ את הטריק יוצא הדופן הזה, כדאי לכם לברר מראש האם באותו שדה תעופה שבו תימצאו את עצמכם אכן מותר לישון, ואין בו "משטרת שינה" שעובדיה מעירים נוסעים השרועים על הכיסאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully