וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד היום השתמשתם לא נכון בכרית צוואר: הטריק שיעזור לכם לישון בטיסה

זה מעיף את המוח: משתמש טיקטוק העלה סרטון שבו הדגים כיצד באמת מומלץ להשתמש בכרית הצוואר בטיסה, וזה ממש לא כפי שאתם חושבים

בלוגר מלמד איך לישון נכון על כרית טיסה/צילום: sidneyraz, טיקטוק

רק לעתים רחוקות אפשר באמת לישון היטב בטיסה. למעשה, רק אם שדרגתם את עצמכם ורכשתם כרטיס למחלקת הביזנס או למחלקה הראשונה, אתם יכולים לשכב בנוחות.

כל השאר, יסבלו מישיבה זקופה במושב המטוס וגם מנוסעים רועשים. מסיבה זו, רבים מאיתנו רוכשים מראש כרית צוואר, בניסיון לתפוס תנומה קלה בטיסות ארוכות. מחירי הכריות משתנים, וכך גם איכותן. חלקם מרופדים היטב ומספקים תמיכה טובה לצוואר, ויש גם כאלו שמציעות חימום פנימי שמאפשר הרפיית שרירים נעימה.

עם זאת, נראה שרובנו משתמשים בכרית הצוואר באופן לא נכון. משתמש הטיקטוק @Sidneyraz העלה סרטון שבו הוא מסביר כי ישנה דרך טובה יותר להשתמש בכריות הצוואר, כך שההירדמות תהיה קלה ופשוטה יותר. הרי רובנו מניחים את הכרית, שצורתה כצורת האות C, סביב הצוואר כאשר הצד המרופד והגדול יותר מצוי מאחור והפתח - בחזית. אבל הגיוני יהיה להניח שכאשר אנו ישנים על כרית רגילה, עליה לתמוך גם בעורף.

אישה מנסה לישון בטיסה עם כרית צוואר. Reshetnikov_art, ShutterStock
לא, זו לא הצורה הנכונה להניח כרית צוואר (מסתבר)/ShutterStock, Reshetnikov_art

"אני בהלם"

ואכן, בסרטון שהעלה לרשת, מדגים סידני את מה שהוא מכנה "הדרך הנכונה" להשתמש בכרית. הוא מניח את הצד הגדול בחזית, בקדמת הצוואר שלו, כדי שיוכל להניח עליה את לחייו. את הצד הצר והפתוח הוא מניח באזור העורף שלו, במקום שבו יש מגע עם מושב המטוס. "זה מרגיש שזה כל כך נוח", הוא מציין.

סידני פרסם את הסרטון כחלק מסדרת סרטונים שלו, העונה לשם "דברים שלא ידעתי עד שהייתי בשנות ה-30 לחיי". בתגובות, כצפוי, אנשים נדהמו מהטיפ המנצח שלו. "זו כנראה הסיבה שתמיד חשתי שהן (הכריות) לא נוחות", כתב אחד העוקבים. "זה כל כך הגיוני. אני ממש בהלם", ציין אחר, ושלישי הוסיף: "זה מעיף את המוח!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully