וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוך-חזור לאיטליה ב-75 אירו: החברה החדשה ששוברת את השוק

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 11:01

אאירואיטליה האיטלקית רק הוקמה השנה וכבר טסה ללונדון, יוון ושאר יעדים באירופה. במרץ היא תחל לטוס גם לתל אביב, ומציעה מחירי רצפה של החל מ-75 אירו בקו למילאנו לשני הכיוונים. בקיץ תשלמו גג 180 אירו להלוך-חזור

חברת תעופה אאירואיטליה/צילום: Italiavola, יוטיוב

בליסימו: חברת תעופה חדשה תחל לטוס בין איטליה לישראל מחודש מרץ הקרוב, ובמחירים מוזלים מאוד. הכירו את אאירואיטליה (Aeroitalia), שתחל להפעיל שלוש טיסות שבועיות בקו מילאנו (ברגמו) - תל אביב.

חברת התעופה הקטנה שנוסדה השנה, החלה להפעיל טיסות מסחריות ביולי 2022 מנמלי הבית שלה בערים פורלי (Forlì) שבמחוז אמיליה-רומאניה בצפון-מזרח איטליה, ברגמו (מילאנו) ופירנצה. החברה מפעילה טיסות פנים לערים איטלקיות רבות אך גם ליעדים בינלאומיים, למשל לזקינתוס ביוון, בוקרשט, לונדון ולמלטה השכנה.

חברת תעופה אאירואיטליה. אתר רשמי, צילום מסך
75 אירו לטיסה מת"א למילאנו וחזרה במרץ 2023. אאירואיטליה/צילום מסך, אתר רשמי

בקיץ תשלמו 180 אירו

הטיסה הראשונה מתל אביב תתקיים ב-26 במרץ, והמחיר שמצאנו באתר החברה עמד על 37 אירו לכיוון בלבד (המחיר כולל העלאה של תיק קטן למטוס ושינוי תאריך טיסה ללא תשלום), כך שבסך הכל ניתן לטוס למילאנו ב-75 אירו בלבד באביב. בחודש מאי מצאנו מחירים של 90 אירו לכל החודש ואילו בתקופת הקיץ, ביולי אוגוסט, המחיר היקר ביותר לטיסת הלוך-חזור הוא 180 אירו, באופן הטיסה הפשוט ביותר (תיק לקבינה).

אם תרצו לשלוח מזוודה למטוס, תאלצו לשלם 48 אירו נוספים לכיוון והמחיר יכלול בחירת מושב ושינוי תאריך טיסה ללא תשלום. אם תוסיפו 98 אירו למחיר הבסיס, תוכלו לשלוח שתי מזוודות לבטן המטוס, אפשרות לצ'ק-אין 30 יום לפני הטיסה, תקבלו הושבה מועדפת, מושב עם מרווח גדול יותר לרגליים, העלאת טרולי גדול יותר לקבינה, אפשרות לצ'ק-אין 30 יום לפני הטיסה ושינוי תאריך טיסה ללא הגבלה.

עוד בוואלה!

למה להזמין חופשה דרך הנייד שלכם זה רעיון גרוע

לכתבה המלאה
חברת תעופה אאירואיטליה. ShutterStock
נוסדה לפני כמה חודשים. אאירואיטליה/ShutterStock

הבעלים - איש עסקים יהודי

אאירואיטליה מפעילה צי של ארבעה מטוסי בואינג 737-800 והיא עתידה להפעיל גם מטוסים מסוג 737MAX 8. הבעלים של החברה הם שניים: ג'רמן אפרומוביץ' (German Efromovich), איש עסקים בוליבאיני-ברזילאי ממשפחה בעלת שורשים יהודיים, שבעבר היה הבעלים של חברת התעופה הקולומביאנית אוויאנקה, שחדלה לפעול ב-2019. הנשיא השני של החברה הוא מארק בורגייד (Marc Bourgade), בנקאי צרפתי שעבד בבנק ההשקעות Natixis כסמנכ"ל כספים במשך שש שנים ובעברו כ-20 שנות ניסיון בתחום התעופה הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully