וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון לא אפוי: נוסעת ניסתה לטוס עם אקדח מוחבא בתוך עוף

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 11:32

אישה שזהותה לא נמסרה, ניסתה לעלות על טיסה מפלורידה להאיטי עם הנשק, אך נעצרה וככל הנראה תועמד לדין. העניין גרר לא מעט בדיחות בעמוד האינסטגרם הרשמי של רשות אבטחת התעבורה האמריקני

הסיבה לכך עדיין אינה ידועה, אבל נוסעת שהיתה בדרכה לעלות על טיסה להאיטי מנמל התעופה הבינלאומי פורט לודרדייל (Fort Lauderdale) שבפלורידה, החליטה משום-מה להסתיר אקדח בתוך עוף טרי. למרבה המזל, אנשי הביטחון של רשות אבטחת התעבורה של ארצות הברית (TSA) גילו את כלי הנשק שהיה עטוף היטב בניילון, ואז הונח בתוך העוף.

על פי כללי התעופה בארצות הברית, חל איסור לשאת כלי נשק במטען היד ויש לאחסן ולנעול אותו, כאשר אינו טעון, בתוך כלי קיבול ייעודי קשיח. על הנוסעים להצהיר על כלי הנשק בפני חברת התעופה, ובטיסות בינלאומיות יש לבצע בדיקות נוספות מול גורמי המכס והגבול האמריקני. במקרה זה, די ברור כי הנוסעת האלמונית לא עמדה באף אחד מהכללים הללו ונאסר עליה לטוס, ויש סיכוי שהיא אף תועמד לדין.

באופן תמוה למדי, ה-TSA נקט בגישה מקלה מאוד להתמודדות עם התקרית הזו, מה שגרר לא מעט בדיחות הקשורות לעופות, שנכתבו בעמוד האינסטגרם הרשמי של הרשות. כך למשל, צוין כי התרנגולת מגיעה בעיתוי מושלם לחג ההודיה הקרוב. "עבורנו, זה הזמן להיות אסירי תודה על כך שאנשי האבטחה שלנו תמיד עובדים מסביב לקרקור (cluck, נשמע כמו המילה "שעון") כדי לשמור על בטיחותכם", כתב אחד מאנשי צוות המדיה החברתית של ה-TSA.

רק בפלורידה: 700 אקדחים מתחילת השנה

בנוסף, נכתב גם כי "לתחוב נשק חם בעוף החג שלך לקראת הטיול זה בזבוז זמן. הרעיון הזה אפילו לא אפוי למחצה. בין אם תרצו בכך או לא, ישנם כללים לטיסה עם אקדחים ותחמושת. אז, אל תעקפו (נשמע גם כמו כנף, Wing) את הכללים הללו. חפשו את פרטי האריזה הנכונים דרך הקישור בביו שלנו".

בשבוע שעבר, ה-TSA חשף כי אנשי האבטחה שלו זיהו יותר מ-700 אקדחים בנקודות הבידוק הביטחוניות של נמל התעופה באזור פלורידה מאז תחילת השנה. רובם המכריע היו טעונים. 120 מהם נמצאו בנמל התעופה פורט לודרדייל. במקום הראשון ניצב שדה התעופה של אורלנדו, שם זוהו 129 כלי נשק.

דוברת ה-TSA, שרי קושץ, אמרה כי רוב הנוסעים שנמצאו עם נשק חם במטען הנייד שלהם נעצרו או שהוגשו נגדם כתבי אישום. בנוסף, במקרים כאלו ל-TSA יש את הסמכות להטיל קנס של עד 13,910 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully