וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסות לואוקוסט מישראל לאתונה: Wizz Air מציעה 169 שקל לכיוון

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 14:44

Wizz Air ההונגרית הודיעה על פתיחת קו ישיר מנתב"ג לאתונה, בירת יוון, החל מדצמבר הקרוב. הקו יפעל שלוש פעמים בשבוע במחיר התחלתי של פחות מ-170 שקלים לכיוון

בווידאו: אתרי תיירות בולטים באתונה/צילום: רויטרס

חברת הלואוקוסט ההונגרית Wizz Air הכריזה היום (חמישי) על קו ישיר מישראל לאתונה, שיחל לפעול בדצמבר הקרוב ויכלול שלוש טיסות שבועיות.

הקו מצטרף לארבעה קווים שמפעילה החברה מישראל ליוון, בהם לאיים רודוס, סנטוריני, כרתים ומיקונוס.

הקו החדש יחל לפעול ב-12 בדצמבר 2022, וניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר ובאפליקציית החברה החל מ-169 שקלים לכיוון (כך לפי בדיקה שערכנו היום). משך הטיסה הצפוי מנתב"ג לאתונה - כשעתיים ועשר דקות.

מטוס וויז אייר Wizz Air. Wizz Air,
3 פעמים בשבוע לאתונה מנתב"ג. Wizz Air/Wizz Air

אתונה בפופולריות שיא

אתונה זוכה לפופולריות עצומה בעולם, ובמיוחד בקרב ציבור הנוסעים הישראלי במשך כל השנה, גם כיעד קיץ אבל גם כיעד טוב לחורף עקב מזג האוויר הנוח יחסית. כזכור, בחודש שעבר פירסמנו בוואלה! תיירות שהחיפוש המילים "טיסות לאתונה" לקראת ראש השנה בגוגל, עלה ב-5,000% בקרב ישראלים. לפי שלטונות יוון, אתונה היתה כה פופולרית הקיץ, שהיא קיבלה מספר מדהים של 16,000 תיירים ביום.

הטיסות המתוכננות של Wizz Air ודאי יגדילו עוד יותר את מספרי התיירים השנה למדינת האיים, שגם ככה צפויים להיות הגדולים ביותר אי פעם, אפילו יותר משנת השיא (2019) טרום הקורונה, אז הגיעו ליוון 33 מיליון תיירים. השנה, צופים במדינה, שיא הכנסות של 20 מיליארד אירו רק מתיירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully