וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה אומרים לא לשחור, וממליצים לטוס עם מזוודות צבעוניות בלבד

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 7:36

על רקע הכאוס העולמי בתעופה ואיבוד מזוודות בשדות התעופה באירופה, ממליצים בגרמניה להצטייד במזוודות צבעוניות וקלות לזיהוי במקום הנפוצות יותר שבצבע שחור. מספר כלי תקשורת במדינה כבר לעגו לעצה הזו

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

הרשויות בגרמניה המליצו לאזרחי המדינה היוצאים לחופשות הקיץ לוותר על מזוודות שחורות, ובמקומן לעשות שימוש במזוודות צבעוניות ומושכות את העין, כדי להצליח ולאתר אותן במהירות ולמנוע עיכובים בשדות התעופה. זאת על רקע הכאוס הרב השורר בתקופה האחרונה בשדות תעופה ברחבי העולם.

ה"גארדיאן" מדווח כי סטפן שולץ, מנכ"ל שדה התעופה של פרנקפורט, אמר כי הריבוי של המזוודות השחורות תורם לקשיים שעמם התמודדו חברות תעופה וצוותי הטיפול במזוודות בשבועות האחרונים, בשל הקושי להבחין ביניהן. שולץ הוסיף עוד כי העצה שלו לנוסעים היא לנסות ולטוס רק עם תיקי יד שניתן להעלות למטוס, ואם הדבר אינו אפשרי - להשתמש במזוודות שיהיה קל יותר לזהותן. תומס קירנר, דובר שדה התעופה, ציין כי "אנשים רבים נוסעים עם מזוודות שחורות על גלגלים, מה שהופך את זיהוין לממושך מאוד".

עומס בשדה התעופה הית'רו, לונדון, 19 ביוי 2022. רויטרס
עומס מזוודות בשדה התעופה הית'רו, לונדון בחודש שעבר/רויטרס

התקשורת לועגת

העצה הזו זכתה ללעג מצד מספר כלי תקשורת בגרמניה. בנוסף, הצעה נוספת של רשויות שדות התעופה במדינה, לפיה מומלץ להצמיד למזוודות תוויות עם שמם וכתובת ביתם של הנוסעים, קיבלה אף היא ביקורת, במיוחד לנוכח העובדה שהמשטרה מייעצת שלא לעשות זאת, בשל סיבות ביטחוניות.

קירנר הוסיף ואמר כי מספר המזוודות שלא "התאחדו" עם בעליהן הצטמצם בימים האחרונים, אך עדיין עומד על "ארבע ספרות". ההערכה היא כי מצויים כ-2,000 מקרים התקועים בשדה התעופה.

במהלך מגפת הקורונה, שדה התעופה של פרנקפורט צמצם את כוח האדם שלו בכ-4,000 בעלי תפקידים. בדומה לשדות תעופה אחרים ברחבי העולם, גם בפרנקפורט נאבקים לחדש את הפעילות הרגילה בכדי להתמודד עם העלייה בתנועת הטסים בקיץ זה, לאחר שהוסרו רוב מגבלות המגפה. עוד דווח כי לצורך כך, מגויסים עובדים זמניים שיגיעו בקרוב מטורקיה, במיוחד עבור משרות טיפול בכבודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully