וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעת גללה את מסך הטלוויזיה במטוס עם אצבעות רגליה וגרמה לסערה

6.1.2020 / 10:02

אריק אולברה נכח בטיסת דלתא כשלפתע קלט אישה שנוגעת במסך האישי שלה עם כפות רגליה במקום באצבעות ידיה - ואז ממשיכה וממשיכה. הוא תיעד את המקרה וגם פסל את האפשרות שמדובר בבחורה עם מוגבלות בידיים. צפו בקטע הביזארי

מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - התיעוד שהגעיל את הרשת

אריק אולברה היה על טיסה שגרתית של חברת דלתא שהתנהלה כשגרה, אך לפתע הוא צפה במחזה שלא רואים בכל יום במטוס והחליט לתעד למען הדורות הבאים. אחת מהנוסעות בטיסה ישבה מול מסך הטלוויזיה האישי שלה והשתמשה באצבעות רגליה כדי לגעת במסך ובכך לגלול לעצמה את האפשרויות ולבחור איזה סרט היא רוצה לראות.

אולברה תיעד את הרגע הזה, העלה לעמוד האינסטגרם שמבייש נוסעים @PassengerShaming וגם כתב: "אני טס די הרבה וזה, בפער גדול, הדבר הכי מגעיל שראיתי על מטוס".

נוסעת משתמשת ברגליים כדי להפעיל את המסך בטיסה. צילום מסך, צילום מסך
מה היא חשבה לעצמה?/צילום מסך, צילום מסך

אולברה עשה זום אין כדי להראות את כפות הרגליים של הבחורה וגם כדי להוכיח שהיא לא גורבת גרביים. הסרטון הזה זכה למעל 700 אלף צפיות ואנשים הביעו את סלידתם מהבחורה ותהו אולי יש לה סוג של מוגבלות שלא מאפשרת לה להשתמש בידיה.

אולברה השיב גם על זה וצייץ: "הידיים שלה בסדר גמור. היא סחבה מטען כבד ויקר בכניסה וביציאה מהמטוס. היא גם השתמשה בידיים שלה כדי לקחת חטיפים מהמטבח בזמן שצוות המטוס לא היה בסביבה". קים פאקטה, שהזדהתה כאשת צוות במטוס, הגיבה לדברים וכתבה: "כל עוד לא מדובר בבעיה של מוגבלות, הייתי אומרת לה משהו". זהותה של האישה אגב, אינה ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully