וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תעשו לאדם הבא שיעז לשים רגליים על המושב שלכם בטיסה

12.7.2021 / 0:01

משתמש טיקטוק זכה לאהדה ברשת לאחר שנקם בדרך מפתיעה בבחור שהעז להניח את רגלו החשופה על ידית המושב בטיסה שלו. הצופים הציעו דרכים נוספות ויצירתיות לפתור את בעיית הרגליים בטיסות

פתרון מפתיע לבעיית הרגליים של הנוסע מאחור בטיסה/TikTok / @the.walker.twins

בימים הטובים בהם טסנו מלא נתקלנו לא פעם בנוסע חצוף שהחליט לפלוש למרחב הפרטי שלנו ללא התראה מראש. משתמש הטיקטוק the.walker.twins מצא את עצמו בסיטואציה דומה, רק שהוא עלה על פתרון מפתיע לבעיה - שאנחנו לגמרי הולכים לאמץ אותו מעתה והלאה.

בסרטון שפרסם בטיקטוק נראה הנוסע המוטרד מציג לצופים כיצד הנוסע שיושב מאחוריו הוריד נעליים וגרביים והניח את רגלו החשופה על משענת היד שלו. הוא לא נותר אדיש לכך והחליט לנקום בפלישת האצבעות המסריחות. הוא לוקח את בקבוק המים שלו, שופך מים על רגלו החשופה של המטריד וגורם לו להוריד מיד את הרגל משם וכמובן שלא להעז אפילו להחזירה.

תראו את זה:

הסרטון צבר יותר מ-4 מיליון צפיות ואלפי תגובות. צופים רבים הופתעו מהאומץ של הנוסע לשפוך מים על נוסע אחר שהוא אינו מכיר. "וואו, תמיד רציתי לעשות את זה אבל פחדתי", כתב אחד ואחר הוסיף: "הרבה אומץ צריך כדי להגיב ככה. היה מעניין אותי לראות את פרצופו של הנוסע באותו רגע. הוא פשוט הזיז את הרגל והמשיך בענייניו בלי להעיר לנוסע מקדימה? נראה לי מוזר". רבים הביעו הזדהות עם המקרה. "כל כך נמאס לי מאנשים ומחוסר הכבוד שלהם לאחרים", כתב אחד ואחר הוסיף: " אני הייתי לוקח את זה צעד אחד קדימה ומבקש מהדיילת כוס מים רותחים".

אחרים סיפרו שבמצב כזה הם ודאי היו מטיחים את המרפק שלהם על כף הרגל המשוטטת וטוענים שזה לא היה במכוון. "אני הייתי שם את היד כאילו בטעות רק כדי שהוא יוריד משם את הרגל שלו. אולי הייתי קם ומבקש ממנו להוריד את הרגל", כתב אחד בתגובות ואחר היה חריף יותר: "פשוט תתעטש על זה. כך תהיה דוחה יותר מהאדם שפלש לך לספייס".

צופים נוספים סיפרו שנתקלו בסיטואציה דומה באחת הטיסות שלהם: "קרה לי אותו סיוט בדיוק, אלא שלא הייתי מודע למה שזה היה עד שהרגשתי ציפורן במרפק שלי". אחר כתב: "זה קרה לבת שלי אבל הרגל הייתה ממש ליד הפנים שלה. נעמדתי וצעקתי עליו להזיז אותה מיד". אחרים פחות קנו את האומץ של הנוסע וטענו שיתכן כי הנוסע מאחור היה אחד החברים שלו ולכן הוא העז להגיב כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully