וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד לחג הכי רטוב בשנה: פארקי המים של ישראל

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 8:14

בקיץ הזה, שמתחיל בכלל באביב, אין לכם שום סיבה להישאר יבשים: אז קבלו את רשימת פארקי המים המעודכנת של ישראל לקראת "חג המים", הלא הוא שבועות. לכו תצטננו

פארק מים סונטאגו בפולין/צילום: יח"צ

מה אנחנו בסך הכל מבקשים - תנו לנו איזה מזור רטוב במדינה הקופחת הזו מהשרב של האביב במאי ועד גסיסתו של הסתיו באוקטובר. כל כך חם במזרח התיכון, בטח עם ההתחממות הגלובלית בעולם שמשפיעה עלינו, שכולנו רק רוצים מפלט קריר ונעים.

עולם המים מתחדש כל שנה, ומדי עונה נרשמים חידושים בחלק מהאתרים. אז אספנו את כל פארקי המים הכי שווים בישראל, שטובים לבילוי משפחתי של יום שלם (לפחות).

שימו לב: שעות הפתיחה משתנות לעתים בהתאם לאירועים מיוחדים, אירועי חברות, ימי גיבוש ועוד. יש להתקשר לפני ההגעה ולוודא שהמקום אכן פתוח לקהל הרחב.

מגלשות מים ריינבו סליידס בפארק המים שפיים. מיטל דור,
מגלשות מים "ריינבו סליידס" בפארק המים שפיים/מיטל דור

חוף גיא טבריה

פארק המים של חוף גיא שבטבריה מצוי לצד בית המלון של המתחם וחוף הרחצה הצמוד לו, כאשר הכל מוקף במדשאות. תמצאו פה מגלשות מים רבות, כולל מגלשות קמיקזה, מגלשות לולייניות, מגלשות ילדים ומגלשת טייפון. בנוסף, במקום פועלת בריכת גלים ענקית (800 מ"ר).

השנה ייפתח הפארק ב-27 במאי, לאחר עבודות שיפוצים נרחבות. כך למשל, בריכת "עולם הילד" נבנתה מחדש ונוספו אטרקציות כגון משטח ספלאש חדש עם מתקני התזה רבים. עוד במקום: מזנון, סככות צל, משירותים ומלתחות, כיסאות נוח וכן צוותי בידור והפעלה. בנוסף, מוצעת גם רחצה לילית בחופש הגדול (עד השעה 22:00).
מחיר: 124 ש"ח בקופה (מגיל 3). תושבי טבריה ואורחי מלונות טבריה: 85 ש"ח.
לדעת עוד: 04-6700713, http://www.gaiwaterpark.co.il

בריכה פארק מים חוף גיא. צילום: אילן סגרון, מערכת וואלה! NEWS
בריכה בחוף גיא/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אילן סגרון

שונית, קיבוץ נווה ים

אל מול חוף נווה ים שבצפון מישור החוף, ממתין לכם פארק מים ובו בריכה גדולה ומגלשות מים מכמה סוגים. במתחם "עולם הילד" ישנן מגלשות מים המיועדות לפעוטות. הפארק, הפתוח לקהל הרחב בשבתות בלבד, כולל מדשאות, ג'קוזי גדול, סככות צל, מקלחות ושירותים, כיסאות נוח וכמובן - חוף ים צמוד. פארק המים ייפתח השנה לקהל החל ב-4 ביוני, ויינעל ב-27 באוגוסט.
מחיר: 80 ש"ח לאדם (עד גיל שנתיים - חינם).
לדעת עוד: 04-9543333, https://www.shonit.co.il

פארק מים שונית קיבוץ נווה ים. אתר שונית, אתר רשמי
פארק מים שונית, קיבוץ נווה ים/אתר רשמי, אתר שונית

פארק שפיים, קיבוץ שפיים

לא פחות מ-31 מסלולי גלישה ב-8 מתחמי מים מצויים בפארק המים הגדול הזה, שבו מסלולי שיט, מגלשות מכל סוג ומין וכל מה שירטיב לכם את הקיץ. בין השאר, תמצאו פה בריכת גלים גדולה, שיט אבובים בנהר גועש, מתחם "עולם הילד", מתקן ריינבוסליידס, מתחם פיראטים עם ספינה ששטחה אלף מ"ר, מגלשות רייסר, מתחם ג'ונגל לקטנטנים, מסלול פנטזיה , מסלול סלאלום, מגלשות קמיקאזה, מגלשת קרייזי קונס היחידה מסוגה בישראל ועוד. עוד במקום: מסעדות, מדשאות ושטחי צל ועוד.
מחיר: 139 ש"ח לאדם (תשלום מגיל שנתיים).
לדעת עוד: 09-9595756/7, https://waterpark.co.il

פארק מים שפיים. גיא סידי,
פארק המים שפיים/גיא סידי

אקווה כיף, חוף גנים, כנרת

בחוף גנים, המצוי בכניסה הדרומית לטבריה, נחנך לפני שנים ספורות מתחם ייחודי העונה לשם "אקווה כיף". מדובר בפארק מים צף, הראשון מסוגו בארץ. השנה השתדרג הפארק עם אטרקציה העונה לשם Aquarace - מסלול קרטינג ממש על המים.

הפארק בנוי משלושה מתחמים: משפחתי, אתגרי ואולימפי, שבו גם אזור VIP. אבל מה שחשוב הוא שיש בו שפע של אפשרויות של גלישה וקפציה מכל סוג וצורה: מקפצות, טרמפולינות, מגלשות, גשרים, קיר טיפוס, גשר מכשולים, סולמות אתגריים, גשר מכשולים, נדנדות ועוד.
מחיר: כניסת יחיד לסבב של 45 דקות: 65 ש"ח. שני סבבים של 45 דקות כל אחד: 82 ש"ח. כל ילד מגיל 6 עד 10 חייב בליווי מבוגר בתשלום.
לדעת עוד: 04-3811118, https://www.aquakef.com

פארק המים הצף הראשון בישראל הוקם בחוף גנים טבריה. goodnews,
פארק המים הצף בחוף גנים/goodnews

ימית - ספארק המים, חולון

גם ספא, גם פארק מים. "ימית ספארק המים" הפועל בחולון מאז 1978, משתרע על כ-70 דונמים של בריכות, מתקנים ואטרקציות לכל המשפחה. בין השאר, ממתינים לכם בריכה אולימפית, בריכת גלים וכמובן - שפע של מגלשות אקסטרים. מגלשת סופר קמיקזה, אגב, אף מציעה גלישה עם אפקטי תאורה מיוחדים במינם. מגלשות נוספות כוללות מגלשות באנג'י גבוהות, מגלשה עם מסלול אבובים ושאר מעוררי אדרנלין.
בנוסף, ממתינה לכם האטרקציה "עולם הילדים", מתחם מוצל בצורת לוויתן שבו גן שעשועים רטוב, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות. עוד במקום: מתקני ספא, מסעדה, חדר כושר ומגרשי ספורט.
מחיר: 126 ש"ח לאדם בקופה (101 ש"ח ברכישה באתר). כניסה למתקני הספא: תוספת של 20 ש"ח לאדם.
לדעת עוד: 03-6506500, https://www.yamitspark.co.il

מבצע ספארק המים ימית. nick
ספארק המים בחולון/nick

גני חוגה, עמק המעיינות

מעיינות חוגה, אל מול הרי הגלעד, יוצרים בעמק המעיינות שלושה אגמים יפים, הנטועים במרחב המתאים לבילוי משפחתי רטוב. זהו אינו "פארק מים" קלאסי, אבל תמצאו בו שעשועי מים רבים לקטנים.
עוד במקום: מדשאות רחבות ידיים עם פינות מנגל, שולחנות פיקניק, מזנון, שירותים, הצללות ומתחם קמפינג מאובזר (כולל אפשרות ללינה באוהלים ממוזגים).
מחיר: 46 ש"ח לכרטיס יומי או 88 ש"ח לכרטיס לילה ויום (קמפינג באוהל פרטי).
לדעת עוד: 04-6581111, https://www.huga.co.il

גני חוגה. טל-פז,
גני חוגה/טל-פז

המימדיון, גני יהושע, תל אביב

פארק המים הוותיק, השוכן על פני כ-100 דונמים במתחם גני יהושע, ייפתח השנה ב-28 במאי. הוא מציע מדשאות רחבות ידיים, שטחים מוצלים ופינות ישיבה עם אלפי כיסאות נוח. במקום פועלות מספר בריכות ושפע של מגלשות מים מכל סוג, המתאימות לגילים שונים. בין השאר, תמצאו פה מגלשות מטאור, מסלול אבובים מהיר (וגם איטי, לקטנים יותר), מגלשת תותחים, בריכת גלים ועוד. כמו כן, נפתחו כאן מגלשות סלאלום גדולות במיוחד במספר מסלולים שונים (כולל אפקטים צבעוניים ומשחקי אור וחושך), מגלשת מטאור ועוד.
מחיר: 142 ש"ח לאדם (מגיל שנתיים).
לדעת עוד: 03-6422777, https://www.meymadion.co.il

המימדיון

יו ספלאש, אילת

פארק המים האילתי מציע אדרנלין לכל המשפחה, ובו מגלשות ומתקנים מסוגים שונים. כך למשל, "צונאמי", מגלשת אקסטרים גבוהה במיוחד, "באנג'י", מתקן המדמה טיל שממנו נופלים למים מגובה רב ומתקנים נוספים עם שמות מדליקים, בהם בלו ממבה, אנקונדה, קוברה ועוד. במקום מספר מתחמים, בהם מתחם אקסטרים, מתחם המיועד לבני הנוער וגם "בייבי ספלאש", שמתאים לפעוטות וילדים עד גיל 5, ובו מזרקות מים. שימו לב כי הפארק אינו כולל בריכות שחייה. עוד במקום: דוכי שתייה ואוכל, מלתחות ועוד.
מחיר: 110 ש"ח לאדם (90 ש"ח לאורחי מלונות פתאל באילת).
לדעת עוד: 8418*, https://www.u-splash.co.il

מלון יו ספלאש, קיבוץ אילות, אילת. אתר רשמי, אתר רשמי
מלון יו ספלאש/אתר רשמי, אתר רשמי

LAKE TLV

גם תושבי תל אביב והסביבה יכולים להתענג על סוג של פארק מים. או במקרה הזה, סקי מים בכבלים. מדובר באגם רחב ידיים בדרום תל אביב, המתאים לגילי 9 ומעלה שיודעים לשחות. לכאן באים כדי ללמוד או להתאמן בסקי מים בכבלים, מה שהופך אותו למתאים הן עבור מי שזו להם הפעם הראשונה, והן עבור מקצוענים שעורכים בו אימונים. והכל עטוף במרחבי הדשא העצומים של פארק מנם בגין (פארק דרום).
מחיר: 110 ש"ח לשעה ראשונה, כולל הדרכה וציוד או 170 ש"ח לשעתיים. כל שעה נוספת: 60 ש"ח. שיעור פרטי של שעה עם מדריך: 250 ש"ח.
לדעת עוד: 077-6670068, https://www.laketlv.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully