וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אפשר להתחזר? ארקיע מציעה טיסה לשארם ב-900 דולר

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 21:34

ארקיע הודיעה בשבוע שעבר, שמחיר טיסת הלוך ושוב לשארם א-שייח' יחל מ-250 דולר, אבל כעבור כמה ימים מצאנו טיסות רק בכ-600 ועד 880 דולר לאדם. נזכיר שמדובר ב-50 דקות טיסה בלבד, כן? אז לא כדאי כבר לטוס לניו יורק במחיר הזה?

בווידאו: רה"מ בנט נפגש עם נשיא מצרים א-סיסי/צילום: לע"מ

אז הקו לשארם א-שייח' הושק בקול תרועה בתקשורת, כולל אצלנו, ביום רביעי שעבר, כשארקיע וישראייר הודיעו תחילת הטיסות לאתר הנופש בסיני כבר ב-2 באפריל. המחיר: החל מ-250 דולרים להלוך ושוב.

אבל מספר ימים לאחר מכן מחירי הטיסות כבר האמירו במאות דולרים, והן אמורות להתחיל רק ב-16באפריל, ולא כפי שנמסר קודם לכן בהודעת החברה. כך למשל, חיפוש באתר ארקיע היום (ראשון), שהצהירה בשבוע שעבר על מחיר של החל מ-249 דולרים מנתב"ג לשארם וחזרה, מעלה עתה מחיר של בין 600 לכמעט 900 דולרים לאדם (!), כל עוד תרצו לטוס בחול מועד פסח (וודאי שתרצו) בין ה-17 ל-23 באפריל השנה (880 דולרים).

רק נזכיר, כי הטיסה לשארם מנתב"ג אורכת כ-50 דקות בלבד - זמן הזהה כמעט לטיסה בין נתב"ג לאילת (45 דקות). אז נכון שמחירי הטיסות האמירו עתה עם המלחמה באוקראינה ועליית מחירי הדלק, אבל מדובר במחיר שערורייתי שדומה למחיר טיסה לניו יורק ואפילו יקר יותר בתקופות שונות. כך למשל, לפני חודשיים פרסמנו כאן שטיסות מישראל לניו יורק באפריל עולות סביב 540 דולרים בלבד.

אבל מצאנו גם טיסות "זולות" יותר בפסח לשארם וחזרה במחיר של 537 דולרים "בלבד" לאדם, אבל כל עוד אתם מעוניינים להישאר רק יומיים ביעד (בין ה-18 ל-20 באפריל), וכמובן שאיש לא מעוניין בקוויקי סיני. שאר מחירי הטיסות בתאריכים של פסח באפריל מתחילים ב-244 דולרים לכיוון.

טיסות ארקיע לשארם בפסח 2022. אתר רשמי, עיבוד תמונה
בעל הבית השתגע? כמעט 900 דולרים להלוך-חזור לסיני/עיבוד תמונה, אתר רשמי

אין עדיין אישור לקו

יש לציין, כי לטיסות מישראל לשארם אין עדיין אישורים מרת"א (רשות התעופה האזרחית), כך שלמרות שיש נכונות לפתיחת קו ומכירת כרטיסים לנוסעים, עדיין לא ברור מתי ואם יכנסו הטיסות לתוקפן, ואפריל נמצא במרחק של קצת יותר משבוע ימים. לפי גורמים בענף, יהיה ככל הנראה אישור לקראת יום שישי. נחכה ונראה.

בדומה לארקיע, ישראייר, הודיעה מיד אחרי ארקיע שתפעיל גם היא טיסות לשארם, אולם לעת עתה אין אפשרות לרכישת כרטיסים ליעד, היות והוא לא מופיע באתר החברה. לדברי החברה, עד שלא יהיה אישור מרת"א לטיסות היא לא תאפשר רכישת כרטיסים. עם זאת, מנכ"ל החברה אורי סירקיס העריך שהמחירים לא יעלו על 800 שקלים לטיסת הלוך-חזור. נחכה ונראה 2.

כמובן שבארקיע לוקחים בחשבון את הידיעות על התורים הארוכים שמצפים לישראלים שינפשו בפסח הקרוב בסיני, כמו בכל שנה, ומציעים חלופה לכך בדמות טיסה נוחה, קצרה ויעילה. אבל במחיר של כמעט 900 דולרים לטיסה, כדאי לעשות חושבים טוב-טוב אם להיכנע לחברות תעופה פרטיות, או פשוט לטוס עם חברה זרה לאירופה או כל יעד אחר שהוא, יחסית, "ואליו פור מאני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully