וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסות לשארם א-שייח' יחלו כבר באפריל. כמה יעלה?

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 14:10

מתווה האבטחה האווירי שנחתם בין ישראל ומצרים, גרם לפתיחת קו תעופה חדש בין נתב"ג לשארם א-שייח', ויש כבר חברות ישראליות שיטוסו לשם הפסח. כמה תעלה טיסה או חבילת נופש? הנה כל הפרטים

בווידאו: רה"מ בנט נפגש עם נשיא מצרים א-סיסי/צילום: לע"מ

כפי שפורסם היום (רביעי) בוואלה!, ישראל ומצרים סיכמו על מתווה אבטחה שיאפשר את הרחבת הטיסות הישירות בין המדינות, מה שיאפשר קו תעופה חדש מנתב"ג לשארם א-שייח', והנה כבר יש מי שהודיע על התחלת הטיסות ואפילו חבילות נופש.

חברת ארקיע, למשל, הודיעה שהיא תפעיל טיסות ישירות לשארם א-שייח' לקראת חג הפסח הקרוב החל מה-2 באפריל 2022. החברה תפעיל שתי טיסות יומיות (ובסך הכל 14 שבועיות) ליעד ותשווק חבילות נופש בבתי המלון המפוארים בשארם, מרבית החבילות יהיו על בסיס הכל כלול. הטיסות של ארקיע יופעלו במטוסי אמבראר 195 והאיירבס 321 , כשזמן הטיסה לשארם יעמוד על כשעה.

גם ישראייר, שכזכור הגישה בשנה שעברה בקשה לטוס לשארם, אולם עקב סידורי ביטחון שלא עלו בקנה אחד עם הרשויות המצריות לא הפעילה את הקו, תפעיל עתה 15 טיסות שבועיות (ובחלק מהימים שלוש טיסות יומיות).

נופש בשארם א שייח. ShutterStock
חוזרים אלייך שנית. שארם א-שייח'/ShutterStock

יש גם חבילות נופש

מחירי הטיסות של ארקיע יחלו מ-129 דולרים לכיוון ו-249 לטיסות הלוך ושוב. מחירי החבילות יעמדו על החל מ-359 דולרים ל-שלושה לילות במלון 4 כוכבים.

מחירי הטיסות של ישראייר יחלו מ-מ-245 דולרים, ואילו מחיר חבילה של שלושה לילות במלון 5 כוכבים תעלה החל מ-349 דולרים לאדם.

עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר: "אנו שמחים מאוד על פתיחת הקו לעיר הנופש המבוקשת שארם א-שייח' - אחד יעדי הנופש האטרקטייביים באזור המזרח התיכון ובמרחק של כשעת טיסה מתל אביב. כבר מעתה התחלנו בשווק ומכירה של טיסות וחבילות עם מיטב בתי המלון בשארם, שיהיו זמינות כבר מחופשת פסח הקרובה. הקו בהחלט מביא בשורה לישראלים המעוניינים בחופשה יוקרתית במזג אויר נפלא, במחירים נוחים".

הילה הרמולין רונן סמנכ"לית שיווק ומכירות בישראייר, מסרה: "אנו בטוחים ששארם א-שייח' יהיה אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים החל מהתקופה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully