וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היעד שהישראלים הכי רוצים לטוס אליו עכשיו

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 13:29

סקר מיוחד שנערך לכבוד תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2022 שתתקיים מחר בתל אביב, מצא שרוב הישראלים רוצים לטוס עכשיו לארה"ב. דובאי רק במקום השלישי. ועם איזו חברה אנחנו הכי אוהבים לטוס?

חופשה בבוסטון וניו אינגלנד/צילום וידאו: זיו ריינשטיין עריכה: מאיה בן ניסן

לאן הישראלים הכי רוצים לטוס עכשיו? לא לדובאי ולא ללונדון או פריז, אלא דווקא לארה"ב. כך עולה מסקר של מכון גיאוקרטורפיה שנערך לכבוד תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2022 שתתקיים מחר בתל אביב.

הסקר, שבדק 507 נשאלים, בחן אפיון הרגלים צרכניים של ישראלים, ביניהם העדפת הלינה שלהם בחופשה, האם הם מעדיפים לטוס עם חברה ישראלית או זרה, על מה הם הכי מוציאים כסף בחו"ל ועוד.

היעדים הנחשקים ביותר לטיסה עבור ישראלים כרגע הם ארה"ב, איטליה, דובאי ויוון. שיעור מעט גבוה יותר מציין את דובאי בקרב מסורתיים, יוון נמוך יותר בקרב גילי 55+. 19% העדיפו לטוס לאמריקה, 18% לאיטליה ו-17% ליוון והאמירויות. אגב האמירויות, רק 4% מהציבור כבר טסו לדובאי או הזמינו כרטיס. כמחצית מהישראלים שוקלים לטוס לדובאי. שיעור הטסים לדובאי מעט נמוך בקרב גילי הביניים (35-54). 51% עוד לא טסו לדובאי אבל שוקלים לטוס, ו-35% לא טסו ולא שוקלים.

הדבר שהכי חשוב לישראלים בבחירת חברת התעופה שאיתה הם טסים, הוא כמובן המחיר. 48% ענו שהכסף הוא הדבר הראשון שגורם להם לבחור בחברת התעופה, לאחר מכן זמן ההגעה ליעד (10%), מדיניות ביטולים גמישה (9%), מוניטין (9%),

האי המלאכותי פאלם ג'ומיירה בדובאי. ShutterStock
רק 4% מהישראלים רוצים לטוס אליה או היו בה. דובאי/ShutterStock

ועם איזו חברה אנחנו מעדיפים לטוס?

הישראלים, מתברר, מעדיפים לטוס עם חברת תעופה ישראלית, וזו אל על. 49% ענו שזו החברה המועדפת, כשארקיע וישראייר מוקמו בפער ענק אחריה (3% כל אחת). אל על מועדפת בשיעור גבוה יותר בקרב דתיים-חרדים. ל-33% אין העדפה בבחירת חברת התעופה, ו-12% מעדיפים חברות זרות.

את הטיסות שלנו אנחנו מזמינים בעיקר באתר אל על וסקייסקנר, שנמצאו כאתרים המובילים להזמנת טיסות בפער משמעותי מהמתחרים: איסתא (6%), טריווגו (4%), אשת טורס, טרווליסט וגוליבר (3% כל אחד).

עוד נמצא בסקר, שהישראלים מוציאם הכי הרבה כסף במהלך חופשה בחו"ל על אוכל, שופינג ואטרקציות. אוכל ומסעדות - 29%, שופינג - 24%, אטרקציות - 23% ורק 2% על מתנות.

אל על, ארקיע, ישראייר. ShutterStock
הישראלים מעדיפים לטוס כחול לבן, ובעיקר עם אל על/ShutterStock

מלון או דירה?

לגבי לינה, הישראלים מעדיפים ללון במלון על פני דירה ב-Airbnb. כשני שלישים מהציבור בחר במלון על פני דירה, כאשר שיעור זה מעט גבוה יותר בקרב נשים ועולה עם העלייה בגיל, כמו גם בקרב מי שנמצא בזוגיות, ואילו נמוך יותר בקרב חילוניים.

ואת המלונות אנחנו מזמינים בעיקר מאתר בוקינג, שנמצא כאתר המוביל להזמנת מלונות, בפער מהותי מהמתחרים (41%). לפי הסקר, שיעור זה נמוך בקרב דתיים-חרדים ובעלי הכנסה מתחת לממוצע. אתר הדקה ה-90 ואתר אשת טורס לאחר מכן (4% כל אחד) ו-23% לא יודעים מאיזה אתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully