וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת מתוודה: "מותר לקיים יחסי מין על המטוס - אבל ממש לא כדאי לכם"

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 23:57

בעוד שדיילים רבים יעדיפו שתחשבו שהצטרפות למועדון ההיי-מייל היא אסורה על פי החוק, דיילת אנונימית מתוודה שזה בהחלט מותר - אך מוסיפה ש"זה גס רוח ודוחה". לפני שאתם שוקלים לנסות בעצמכם - שימו לב לפרצה בחוק שיכולה לסבך אתכם

זוג יוצא מהשירותים אחרי סקס במטוס/Twitter

דיילת אלמונית שיתפה פוסט ברדיט, בו דיברה על "מועדון ההיי-מייל" - קבוצה לא רשמית של אנשים שהתנסו בקיום יחסי מין במטוס בזמן שהוא באוויר. בעוד שדיילים רבים יעדיפו שתחשבו שקיום יחסי מין על המטוס אסור מבחינה חוקית, היא מתוודה שזה בהחלט מותר - אך ממש לא כדאי. בנוסף לזה, יש פרצה בחוק שעשויה בכל זאת לסבך אתכם עם המשטרה.

בפוסט ששיתפה סיפרה הדיילת שאין חוק נגד קיום יחסי מין במטוס, אך הוסיפה שזה גס רוח כלפי הנוסעים האחרים ומהווה סכנה בריאותית. היא כתבה: "נכון, זו לא עבירה על החוק להצטרף למועדון ההיי-מייל, אבל זה פשוט התנהגות סופר גסת רוח. אל תנסו את זה במטוס עם שני תאי שירותים בדרככם לווגאס ב-10:00 בבוקר. אם אתם באמת כל כך רוצים, קחו טיסת רד-איי (טיסה המתכוננת לצאת בלילה ולהגיע למחרת בבוקר). המטוס יהיה גדול יותר, האורות יכבו ויש פרגוד מסביב לשמונה השירותים הקיימים".

על עניין ההיגיינה היא הוסיפה: "לעשות 'מסיבה' בשירותים הדוחים-דוחים האלה... הם דוחים יותר ממגשי האוכל במטוס".

מועדון ההיי-מייל, סקס במטוס. Giphy
עדיף שתגידו לה "לא"/Giphy

הסאן הבריטי מאשר שהדיילת צודקת ואכן אין חוק ספציפי שאוסר עליכם לקיים יחסי מין במטוס. עם זאת, סעיף 349 לחוק העונשין בישראל מגדיר קיום יחסי מין במקום ציבורי כעבירת "מעשה מגונה בפומבי", שהעונש עליה הוא עד שנת מאסר. גם בבריטניה, לפי סעיף 71 לחוק עבירות מין 2004, זה לא חוקי לקיים יחסי מין במקום שלציבור יש גישה עליו, כשהעונש הצפוי הוא שישה חודשי מאסר או קנס בסך 1,000 ליש"ט.

כאן זה מותר

שלישיות באויר ותעודת סיום: זה מה שקורה במטוסים בהם חוקי לעשות סקס

לכתבה המלאה

בתגובות לפוסט ציין אחד הקוראים שדווקא מאחר שהמעשה אסור מבחינה חוקית, הוא מדרבן אנשים לעשות אותו. אם אתם בכל זאת להוטים להתנסות ולא רוצים לעבור על החוק, אתם תמיד מוזמנים לשכור מטוס פרטי בווגאס, כפי שמציעה מפעילת הסיורים Love Cloud. על מטוסיה תמצאו מיטה, משקאות וצעצועי מין זמינים לשימוש שיאפשרו לכם להצטרף למועדון "הנחשק" בסטייל.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully