וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילות והנוסעים חושפים נסיונות כושלים ומביכים לסקס בטיסה

8.6.2018 / 0:05

אם חשבתם להצטרך למועדון "האקסקלוסיבי" השמור לכל אלה שעושים סקס במטוס, אולי כדאי שתשקלו להוריד את זה מה"טו דו ליסט" שלכם. דיילים ונוסעים מספרים על כמה מקרים מביכים של אנשים שניסו להצטרף למועדון ונכשלו קשות

פרסומת לחברת תעופה שמציגה סקס בשירותים/יח"צ

אולי אנחנו הישראלים פחות נחשפנו למועדון הזה, אבל בעולם כולם מכירים את ה-Mile High Club, המועדון "האקסקלוסיבי" השמור לכל מי שעשה סקס במהלך טיסה. מוקדם יותר השנה דיילת האוויר ג'נה לי סיפרה לנו עד כמה המועדון הזה לא באמת מזמין. לדבריה, רבים נתפסים על חם או מתקשים באמת ליהנות מהחוויה בתא שירותים צפוף ורווי חיידקים. אולם, כנראה שיש פנטזיות שפשוט צריך לסמן עליהן "וי" אפילו אם הן נופלות במבחן האמת.

אם נשפוט לפי דיון שעלה באתר "רדיט", שם דיילים ונוסעים שיתפו על החוויות האישיות שלהם מטיסות, חפוז על מטוס בהחלט לא מזמין כפי שחשבנו. בכל זאת, המועדון האגדי הזה שכולכם ממש רוצים להצטרך אליו הוא בסה"כ סקס בשירותים ציבוריים צרים ומטונפים, כן? בואו. אם עדיין לא ויתרתם על הרעיון - אולי הסיפורים האישיים והכואבים של אלו שנקלעו לסיטואציות כאלה במטוס יצליחו להוריד אתכם מזה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דיילת חושפת את כל האמת על זוגות שעושים סקס במטוס - כולל טיפים לזוגות שרוצים לנסות

לכתבה המלאה

בטוחים שזה רעיון טוב?

נוסע בשם צ'אנל כתב בדיון: "הייתי לאחרונה בטיסה בה נתקלתי בזוג שהיה די ברור בכוונות שלו. השניים הלכו יחד לשירותים כדי לעשות את זה. למרבה הצער, שניהם היו אנשים די גדולים אז כשניסו להיכנס יחד לשירותים, הם לא הצליחו לסגור אחריהם את הדלת ונאלצו לוותר על התענוג כשכולם סביבם מסתכלים".

אי הבנה

נוסעת בכינוי Yoursolace כתבה: "טסתי מניו יורק ללאס וגאס, וישב לידי בחור שניסה לשוחח איתי. התחלנו לדבר, זו הייתה שיחה גנרית מאוד ואז התחלתי לצפות בסרט. באמצע הסרט הייתי צריכה לשירותים אז שאלתי אותו אם אני יכולה לעבור, אז הוא אמר משהו ועשה תנועה עם היד. חשבתי שהוא התכוון ל"את רוצה שאזוז?" ואמרתי לו "כן, כן". כמה שניות אחרי שנכנסתי לשירותים, שמעתי שמישהו מנסה לפתוח את הדלת. אמרתי לו 'רק רגע'. הוא צחק ואמר 'תגידי לי כשאת מוכנה'. הבנתי שזה הנוסע שישב לידי והוא חשב שסימנתי לו לבוא אחריי. כשסיימתי, פתחתי את הדלת והוא עמד שם ממש ליד הדלת וניסה להיכנס. דחפתי אותו וחזרתי מהר למושב שלי. הוא חזר, התיישב לידי, ושנינו נותרנו בדממה עד סוף הטיסה".

זה הרגע בו כולם יודעים שעשית סקס במטוס - בגלל החיוך שלך

זוג יוצא מהשירותים אחרי סקס במטוס/Twitter

רגע, מועדון מה?

נוסע בכינוי Due_west סיפר: "בטיסה הביתה מהקולג' נסעתי במחלקה ראשונה ומצאתי את עצמי יושב ליד אישה מאוד רועשת. היא הייתה קצת מבוגרת וניסיתי נואשות להתרחק ממנה, אז כשהיא רכנה לעברי והציעה שנצטרף למועדון Mile High Club, במקום להודות שאני לא יודע מה זה אומר, לחשתי לה בחזרה: 'אני באמת לא טס מספיק כדי שזה יהיה כדאי לי'".

בהסכמה

סיפורו של נוסע כן במיוחד: "הייתי בטיסה ארוכה עם בת הזוג שלי והיא הייתה בעניין. במקום לנסות לחמוק לשירותים בלי שאף אחד ישים לב, פשוט שאלתי את הדיילת אם זה בסדר שנכנס לשירותים ביחד. היא אמרה לי 'בטח, רק שלא ייקח יותר מדי זמן'".

ככה זה נראה כשאין כוח להכנס לשירותים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג תועד עושה סקס במטוס באמצע טיסה/BANDICAM

הג'קט המסתורי

דיילת בכינוי Rangarig93 כתבה: "זוג עלה למטוס במצב רוח מרומם והחליט 'להרגיש בנוח' בשורה האחרונה של המטוס, שם הצוות שלנו נמצא. בזמן שמלאנו שוב את הסחורה על העגלות, ראיתי שהשניים מכוסים בג'קט, כשהיד שלה הייתה בבירור בתחתונים שלו. הוא גם נשכב על הכיסא שלו עד הסוף ופשוט נהנה מהחוויה בזמן שאנחנו מסתכלים. חשבנו לעצור אותם אבל לא הרגשנו בנוח עם הסיטואציה. הם לא השמיעו רעש, אז פשוט חזרנו לעשות את העבודה שלנו".

ככה זה נראה במציאות

הסוליסט

נוסע בכינוי Akonfetkak כתב: "ישבתי בטיסה ליד בחור שהחליט על דעת עצמו להצטרף למועדון שעה אחרי שהמראנו לטיסה של 13 שעות. הוא בחן אותי והתחיל לגעת בעצמו. עמדתי לקחת כדור שינה אבל נשארתי ער כל הטיסה. מה שהכי גרוע זה שהוא השתמש ביד שקרובה אליי".

פשוט אל תעשו את זה

נוסע בכינוי Caitwin כתב: "אל תעשו את זה. כל חלק במטוס מגעיל לגמרי. ראיתי שהמנקה מעביר סמרטוט על המראה והכיור בשירותים וזהו. היא לא ניקתה שם שום דבר אחר. אנשים, תתחילו לנעול נעליים כשאתם הולכים לשירותי המטוס, כי הנוזל הזה שבטעות חודר לכם לגרביים הוא לא מים אלא שתן של אדם אחר". השתכנענו.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully