וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ארקיע חוזרת לטוס. בין היעדים: רודוס, כרתים ובלגרד

23.9.2020 / 11:33

אחרי בצורת של שישה חודשים, הודיעה היום חברת התעופה הישראלית כי היא תחזור לשמיים ב-2 באוקטובר, ותציע חבילות נופש כבר לסוכות הקרוב, כולל 5 טיסות יומיות לאילת

מטוס איירבאס 321neo LR ארקיע/צילום: איירבאס

אחרי חודשים של בצורת פנים וחוץ, הודיעה היום (רביעי) חברת ארקיע כי היא חוזרת לשמיים לטיסות בינלאומיות החל מה-2 באוקטובר, ולטיסות הפנים החל מה-11 באוקטובר.

החברה תציע בסוכות טיסות וחבילות נופש לשלושה יעדים בינלאומיים: רודוס, כרתים ובלגרד ובהמשך החודש תפעיל החברה טיסות לאתונה וסלוניקי ותפתח יעדים נוספים ככל שיפתחו מדינות נוספות ירוקות לישראלים.

כמו כן, החברה פירסמה את לו"ז טיסותיה לאילת החל מה-11 באוקטובר, שבו תפעיל 5 טיסות יומיות במטוסי האמבראר והאיירבס לנמל התעופה רמון במחיר של החל מ-99 שקלים לכוון.

מטוס איירבאס Airbus 321neo LR ארקיע. איירבאס, מערכת וואלה! NEWS
חוזרת לטוס. ארקיע/מערכת וואלה! NEWS, איירבאס

גדי טפר יו"ר החברה, אמר: "אני שמח ונרגש להוביל את ארקיע לאחר שישה חודשים של הפסקת פעילות לשוב לשמים ולהוביל חזרה את ארקיע למקום מרכזי בתעופה הישראלית.

לדברי עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "החברה ערוכה להפעלת המטוסים ליעדי הנופש במהלך חג הסוכות . בימים אלו אנו נמצאים בעיצומה של הכשרת צוותי הקרקע והאוויר והתאמת נהלי משרד הבריאות לרווחת ובריאות לקוחותינו".

ארקיע תציע לנוסעיה חבילות נופש לחו"ל של 3, 4 ו-7 לילות באוקטובר, במחירים של החל מ-239 דולרים לטיסה ו-349 דולרים לחבילת נופש.

  • עוד באותו נושא:
  • ארקיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully