וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי? הנחש המפלצתי שהכניס 100 מיליון איש לפאניקה

24.2.2022 / 23:34

לא פחות מ-106 מיליון איש צפו ונחרדו מסרטון ובו נראה נחש פיתון בגודל מפלצתי מקיף רכב מסחרי גדול וחונק אותו. לאחר בדיקה התברר מהן הנסיבות בהן צולם הסרטון

נחש פיתון ענק כרוך מסביב למכונית - או שלא?/@thegemsfamily

בין אם הם קטנים או גדולים, כל הנחשים מעוררים בנו בהלה, בטח כשאנחנו לא יודעים אם הם ארסיים ואיזה נזק הם מסוגלים לגרום לנו. אלא שהסרטון שתראו כאם יגרום גם לאנשים הכי אמיצים והכי פחות נלחצים להצטמרר לרגע.

בסרטון, ששותף ברשת כבר לפני שנה אבל צבר כעת פופולאריות מחודשת בטיקטוק, לא פחות מ-106 מליון איש צפו ולא האמינו למראה עיניהם. אפשר לראות בסרטון נחש פיתון בגודל מפלצתי שרואים רק בסרטים כשהוא כרוך סביב ואן מסחרית לבנה גדולה. ברקע ניתן לשמוע אנשים מבוהלים צורחים, כאשר הצלם מתקדם לעבר הרכב ומתעד את הגודל העצום של הנחש, שמקיף את כל הרכב כמה פעמים ו"חונק" אותו.

צפו בסרטון שהפחיד את הרשת

אין יותר מדי הסברים לנסיבות בהם צולם הסרטון, אבל אתם בטח תשמחו לדעת שכל הסימנים מעידים שלא מדובר בנחש אמיתי אלא במתיחה ושאין באמת נחש כל כך גדול ואם היה, בטח שלאף אחד לא היה אומץ לתעד אותו כל כך מקרוב. בסרטונים נוספים ניתן לראות שבמקום הוצבו גם ביצים ענקיות לצד הנחש כדי להעצים את התמונה הזו ולגרום לה להיראות אמיתית.

מזויות אחרות האמת מתבהרת

באתר האינטרנט שבודק אמינות של סרטונים ויראלים, snopes נקבע כי מדובר בזיוף ועל פי עמוד האינסטגרם NatureLife_Ok, הסצינה כולה היא בכלל חלק מיצירת אומנות בגן חיות, אם כי לא צויין היכן בדיוק,

עוד נחש עצום

היישר מהסיוטים שלכם: צפו ב"נחש הגדול ביותר בעולם" מורם באמצעות מנוף

לכתבה המלאה

באתר נכתב שב"סרטונים אחרים של הנחש שהופיעו ברשת יש סימנים ברורים לכך שהנחש אינו אמיתי. לדוגמה, ניתן לראות עוד כמה "נחשים" חסרי תנועה על הקרקע ליד רכב ומכיוון שנחשים הם יצורים חיים, זה קצת מוזר שאנשים שונים בזמנים שונים הצליחו לצלם סרטונים של ה"נחשים" האלה באותן עמדות בדיוק".

  • עוד באותו נושא:
  • נחשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully