וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מהסיוטים שלכם: צפו ב"נחש הגדול ביותר בעולם" מורם באמצעות מנוף

26.10.2021 / 23:21

פחד אלוהים: עובדי יערות הגשם בדומיניקה נתקלו בנחש עצום וקטלני במיוחד - ונאלצו להזיזו אותו משם בעזרת מנוף. צפו בתיעוד המקריפ

נחש עצום שנמצא ביער מורם באמצעות מנוף/TikTok/@fakrulazwa

עובד יערות הגשם בדומיניקה פרסם בשבוע שעבר תיעוד מפיל לסתות של מה שתואר בתקשרות כ"נחש הגדול ביותר בעולם" - והוא לבטח הנחש הכי גדול שייצא לכם לראות במצב כזה. לפי הסרטון והדיווחים נראה שהנחש מגיע לאורך של יותר משלושה מטרים (לפי אחד מהדיווחים הוא באורך של 6 מטרים) והוא נצפה כשהוא אורב לטרפו. העובדים שהיו צריכים לכרות את העצים במקום היו חייבים להזיזו משם ונאלצו להשתמש במנוף. ב"סאן" הבריטי דיווחו שהנחש הועבר בחיים למקום מבטחים.

הסרטון פורסם בכל רשת חברתית אפשרית וצבר עשרות מיליוני צפיות. בסרטון נוסף מזווית אחרת ניתן לראות את העובדים נאבקים בניסיון להכניס את הנחש לרכב בשל גודלו ומשקלו העצום. "זה בטוח שיא עולם. בגינס חייבים לראות את זה", כתב אחד בתגובה לפוסט ברדיט ואחר הוסיף: "זה אולי הדבר הכי מפחיד שראיתי בחיים שלי. לא אולי. בטוח".

האימה:

צפו בתיעוד המלא:

היער הקריבי בו נמצא הנחש מתפרס לאורך של 46 ק"מ בלבד ולרוחב של 25 ק"מ וזכה לכינוי "אי הטבע" בזכות מגוון חיות הבר שנמצאות בו. לא ברור מאיזה סוג ומין הנחש העצום המופיע בסרטונים, אם כי ידוע שאחד הזנים הבולטים באי שבים הקריבי הוא הרב חנק המצוי הקטלני שיכול להגיע לאורך של כ-3 מטרים. הנחש, שידוע גם בשם נחש בריח, אינו ארסי אך הוא בהחלט מסוכן. הוא תוקף ממארב בין הצמחים ולופת את הטרף בין החוליות שלו כדי לחנוק אותו למוות - ולאחר מכן בולע אותו בשלמותו.

למרות שהכותרות בעולם שדיווחו על התיעוד הכתירו את הנחש בתואר "הגדול ביותר בעולם", אם הההערכה שמדובר בנחש באורך של 3 מטרים הרי שזה אפילו לא נחש הבריח הארוך ביותר בעולם, שכן הם מסוגלים להגיע לאורך של מעל ל-4 מטרים, כשהאנקונדה הכהה והפיתון המרושת נחשבים לנחשים הגדולים ביותר בעולם כשאורכם יכול להגיע אף ל־10 מטרים ומשקלם ל־500 ק"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully