וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון ליד האסי: הגלמפינג החדש של קיבוץ ניר דוד

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 15:10

את הבקתות של ניר דוד על נחל האסי רבים מכירים, אבל עתה פותח הקיבוץ שבעמק המעיינות את "לילה" - מתחם גלמפינג של 20 אוהלים הולנדיים מאובזרים לעד 5 נפשות. המתחם נמצא 3 דקות הליכה מהנחל הפתוח. כמה יעלה?

גלמפינג "לילה" שבעמק המעיינות/צילום: אורן גבאי גולן

בשנה האחרונה נפתח ה"חוף הירוק" בנחל האסי שבעמק המעיינות, המאפשר גישה חופשית ל"מי המריבה", והנה עכשיו גם תוכלו לישון לידו: קיבוץ ניר דוד יפתח בחודש הבא את מתחם הקמפינג המפונפן שלו שיענה לשם "לילה. להיות וטבע", ובו 20 אוהלים הולנדיים מרוהטים וממוזגים.

המתחם נבנה על שטח שהיה עד לא מזמן שדה חיטה, בסמוך לגן גורו, ובו אוהלים בגודל 30 מ"ר האחד המתאימים לזוגות או משפחות עד חמש נפשות. כל אוהל ממוזג ומרוהט עם שולחן אוכל, פינת ישיבה, מיטות עם מצעים ומרפסת אישית מרוהטת. לשימוש האורחים יעמוד מטבח מרכזי גדול ובו משטחי בישול, מקררים פרטיים, שירותים ומקלחות מרכזיים, מתחם מדורות ואזור מנגלים. בנוסף, אוהל התכנסות גדול, שטחי דשא ובוסתן עצי פרי. עם זאת, מגבות אינן כלולות במחיר לכן כדאי להביא מהבית, שכן על כל השכרת מגבת תשלמו 15 שקלים.

"מה שמיוחד אצלנו זה האוהלים, שהם כמעט כמו בקתה - רצפה וריהוט מעץ ומטבח ציבורי שלא מבייש ברמתו מטבחי שף", אומרת לוואלה! תיירות חלי יעקבס מנכ"לית תאגיד תיירות ניר דוד. עם זאת, לא מדובר במבנה קשיח, אל ביריעות אוהל אטומות וחזקות שבהחלט יוצרות מראה של בקתה.

גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
מתחם הגלמפינג "לילה. להיות וטבע"/אורן גבאי גולן
גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
20 אוהלים הולנדיים במתחם/אורן גבאי גולן
מפה "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
הגלמפינג נמצא כשלוש דקות הליכה אל החוף הירוק. מפת המתחם/אורן גבאי גולן
גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
בתוך האוהלים ריהוט ורצפה מעץ/אורן גבאי גולן
גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
האוהלים מתאימים לזוגות או משפחות עד חמש נפשות/אורן גבאי גולן

בלי להזיז את הרכב

במתחם הושקעו כחמישה מיליון שקלים, בעיקר בתשתיות וברישוי, אבל גם בהבאת האוהלים המיוחדים שדי דומים לבקתות עץ. למרות שהמתחם אינו על נחל האסי עצמו, הוא נמצא כשלוש דקות הליכה אל החוף הירוק, כך שניתן לעבור מאתר הלינה דרך שער במבוק שיביא את האורחים לטבילה בנחל.

מעבר לנחל, שהוא אטרקציה בפני עצמה, בניר דוד מעוניינים שהאורחים, כמו אורחי הלינה באירוח כפרי ניר דוד, ייהנו מהאטרקציות הנוספות שבבעלות הקיבוץ - הגן גורו, השכרת רכבי גולף ואופניים בפארק המעיינות, כמו גם מתחם הספורט בקיבוץ, שאגב הכניסה אליו תהיה ללא תשלום לאורחי הגלמפינג.

הייחוד הגדול ביותר במתחם הגלמפינג החדש, לדברי אנשי ניר דוד, הוא שאורחים יוכלו להגיע לסופ"ש מבלי שיהיו צריכים להזיז את הרכב כי כל האטרקציות במרחק רכיבה או הליכה, אפילו חנות הנוחות שבתחנת הדלק שמאפשרת הצטיידות.

עוד בוואלה!

המקום הכי יפה שאתם פוסחים עליו בדרך לצפון

לכתבה המלאה
גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
מתחם שירותים ומקלחת ציבורי/אורן גבאי גולן
גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
המטבח שמשמש את כלל האורחים/אורן גבאי גולן
גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
במתחם הושקעו כחמישה מיליון שקלים, בעיקר בתשתיות וברישוי/אורן גבאי גולן
גלמפינג "לילה" בעמק המעיינות. אורן גבאי גולן,
מתחם התכנסות לקבוצות/אורן גבאי גולן

המחיר לא צפוי להשתנות במשך השנה

בנוסף, כדי להשאיר את האורחים באזור יוכלו הלנים במתחם ליהנות מחבילת הנחות לאטרקציות האחרות של ניר דוד - גן גורו והשכרת רכבי גולף ואופניים בפארק המעיינות. למשל, "מי שיקנה כרטיס לגן גורו יוכל להיכנס לכל אורך השהות שלו", אומרת יעקבס, כלומר תוכלו להיכנס כמה פעמים במשך השהייה במחיר של כניסה אחת. בנוסף על כך, יהיה אפשר להזמין מראש אופניים שיחכו לכם באוהל (בתשלום), כך שתוכלו לסייר בפארק המעיינות ובשבילים אחרים בעמק.

למרות שהמקום מתאים גם לזוגות, התכנון והעיצוב הוא בדגש משפחתי. "אנחנו מכוונים יותר למשפחות כי המקום פחות מתאים לזוגות רומנטיים, אלא לקבוצות, חברות וארגונים", מסבירה יעקבס. ואם חשבתם שתשלמו פחות על אוהל כי אתם זוג - אז דעו שהמחיר קבוע - אלף שקלים לאוהל - והוא לא צפוי להשתנות בשנה הקרובה, גם בתקופות המבוקשות, כך מבטיחה מנכ"לית תאגיד תיירות ניר דוד.

תבואו ללון בגלמפינג של ניר דוד?

כן
לא
1527 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully