וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגנדה איירליינס שוקלת להגיש בטיסותיה חטיף חדש: חרגולים מטוגנים

עודכן לאחרונה: 8.12.2021 / 9:58

קפה? תה? חרגול מטוגן? שני נוסעים מכרו את המעדן המקומי במהלך טיסה של אוגנדה איירליינס. המקרה עורר סערה, אך בהמשך קפצו בחברת התעופה על הרעיון. "רבים אוהבים לאכול חרגולים מטוגנים, והדבר גם יסייע למאמצי השיווק התיירותי"

ארוחה בטיסת אל על/צילום: tomaszszczesniak1, youtube

לפני מספר ימים פורסמה במספר כלי תקשורת באוגנדה ידיעה לא שגרתית שבמרכזה ניצבה חברת התעופה הלאומית, אוגנדה איירליינס (Uganda Airlines). על פי הפרסום, שניים מן הנוסעים בטיסה UR446 שיצאה מנמל התעופה הבינלאומי של העיר אנטבה אל דובאי, החלו למכור לנוסעים האחרים חרגולים מטוגנים. מדובר בחטיף מקומי פופולרי, הידוע בכינויו נסננה (Nsenene).

אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?

צמד הנוסעים הם מורבירו פול וקיגונדו חביב, העוסקים שניהם במכירת ציוד לטלפונים ניידים. לטענת המשטרה המקומית, אחד מהם עבר בין הנוסעים ומכר את מרכולתו, בעוד חברו מתעד את המסחר באמצעות מצלמת הטלפון שלו. המקרה יצר מהומה במטוס, ומאוחר יותר נטען כי זו היוותה איום בטיחותי על הנוסעים.

השניים נתפסו והואשמו ב"יצירת מטרד". מאז המקרה, הם הביעו את התנצלותם על מעשיהם. נוסף על כך, דווח כי צוות המטוס הושעה מעבודתו, לאחר שאיפשר לשניים למכור את החרגולים במהלך הטיסה.

חרגול מטוגן. Shutterstock, ShutterStock
נשנוש עם המיץ עגבניות, מישהו? חרגול מטוגן/ShutterStock, Shutterstock

"הגשה בסטנדרטים נמוכים"

עם זאת, מאז המקרה, חלה תפנית מעניינת בעלילה. אתר התיירות Your Mileage May Vary מפרסם כי זמן קצר לאחר מכן, פרסמה חברת התעופה האוגנדית בטוויטר כי היא שוקלת להוסיף את החרגולים המטוגנים לתפריט בטיסותיה. בין השאר, נכתב בחשבון הטוויטר של אוגנדה איירליינס כי "תשומת הלב של אוגנדה איירליינס הופנתה אל הסרטון שצילמו נוסעים בטיסה 446 מאוגנדה לדובאי ב-26 בנובמבר, ועסקה ברכישות של המעדן המקומי נססנה. הדבר קרה בזמן שהנוסעים עלו לטיסה, והדבר יצר הפרעה. אנו לא שוללים את רצונם של נוסעים לרכוש חרגולים מטוגנים, על אף שבמקרה זה הסטנדרטים של אופן הגשתם היו נמוכים. איננו מקלים ראש בכל הקשור להתנהלות המתרחשת בתא הנוסעים, במיוחד בעת שהיא מערערת את רוח המותג".

עוד בוואלה!

אוכל של מטוסים: בסלון שלכם, על שולחן החג וגם בחתונה

לכתבה המלאה

ההודעה בטוויטר של אוגנדה איירליינס

חרגולים בשירות התיירות

עוד נכתב כי "הפקנו לקחים מאירוע זה. חלק מהלקוחות שלנו נהנים לצרוך נססנה. אנו מבינים כי בעונה האחרונה נרשם בהם מחסור, ומכאן נבעה ההתלהבות של נוסעים רבים. אנו שוקלים להוסיף נססנה, הנחשב מעדן אוגנדי, אל התפריט שלנו - מה שיציג לעולם את התרבות המקומית שלנו. מהלך זה יחזק את מאמצי השיווק התיירותי ואת פרנסתם של רבים העוסקים בענף מזון זה".

עם זאת, החברה הצהירה כי במקרה דומה יישנה על מטוסיה, הנוסעים שיהיו מעורבים במסחר מסוג זה יורדו מהמטוס לאלתר. "אף אחד לא צריך להיחשף לחוויית שוק פרועה כזו. התנהגות מסוג משמשת את מהלך הטיסה וצוות המטוס".

במילים פשוטות, אפשר לסכם במשפט וחצי את כל מה שנכתב בציוץ של חברת התעופה האוגנדית: מי שמכרו חרגולים מטוגנים בטיסה לא היו צריכים לעשות זאת. הדבר היווה פוטנציאל לסכנה בטיחותית. אבל הרבה מנוסעינו אוהבים לאכול זאת, לכן אנו שוקלים להוסיף לתפריט של חרגולים מטוגנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully