וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע ניסה לפתוח את דלת המטוס בטיסה - ונקשר למושב

ושוב זה קורה: נוסע בטיסת ריינאייר נקשר למושבו לאחר שהשתולל, הציק לנשים סביבו ואף ניסה לפתוח בכוח את דלת המטוס. מי שהציל את המצב היה איש ביטחון, שזו הטיסה הראשונה בחייו

נוסע בטיסת ריינאייר בין סביליה שבספרד לבודפשט בהונגריה, השתולל במהלך הטיסה ואף ניסה לפתוח את דלת המטוס. נוסע אחר, איש ביטחון שלא היה בתפקיד באותה עת, התגייס לעזרת הצוות וקשר את הנוסע המתפרע אל כיסאו. עוד נמסר כי עבור איש הביטחון, היתה זו הטיסה הראשונה בחייו.

אתר Edinburgh Live מדווח כי נוסעי הטיסה סיפרו על רגעי ההלם והאימה שלהם, בעת שהתרחשה התקרית המפחידה, במיוחד בזמן שבו אותו נוסע ניסה לפתוח את דלת המטוס. על פי הדיווח, הכל החל בקטטה שנערכה בזמן הטיסה.

עדי הראייה סיפרו לכלי התקשורת בספרד כי בתחילתה, החל האיש לבעוט בחוזקה במושבים שלפניו, איים על נוסעים אחרים ואף הציק לנשים שישבו בקרבת מקום.

נוסע בריינאייר ניסה לפתוח את דלת המטוס ונקשר למושב. צילום מסך, צילום מסך
החל לבעוט בחוזקה במושבים שלפניו. הנוסע שנקשר/צילום מסך, צילום מסך

הקברניט עוזב את הקוקפיט

המאבטח, שטס יחד עם בת זוגו, הציע לסייע כבר בשלבי המוקדמים של התקרית, אך הצעתו נדחתה בתחילה על ידי צוות המטוס. עם זאת, לאחר מספר דקות, הוא התבקש להתערב, כדי למנוע סכנה ממשית לחיי הנוסעים.

גם קברניט המטוס עמו נאלץ בשלב מסוים לעזוב את הקוקפיט ולסייע בשיכוך המהומה והרגעת הבהלה שאחזה בנוסעים.

בנמל היעד בבודפשט, המתינה לנוסע המשתולל המשטרה המקומית, ועצרה אותו מידית. עוד צויין כי התקרית אירעה כבר ב-11 בנובמבר, אך פרטיה נחשפו רק עתה, יחד עם סרטון שהועלה ליוטיוב ומתעד אותה. בסרטון נראים מספר נוסעים, שעל פניהם מסכות, עומדים במעבר בעת ההמולה. נשמעות צעקות, כמו גם קולה של הדיילת שמבקשת להרגיע את המצב. תגובת חברת התעופה ריינאייר עדיין לא התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully