וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני דיילת וזה מה שלעולם אסור לכם לבקש ממני במטוס"

24.11.2021 / 0:53

דיילת אוויר חשפה את הדבר היחיד שאסור לכם לבקש ממנה ומכל דייל אחר לעשות במטוס - ואת הסיבה המאוד הגיונית לכך

טריק להעלאת עוד תיק לטיסה/@nolimitua?

דיילים נוטים בדרך כלל להיות מאוד אדיבים לנוסעים, להעניק שירות מלא ולסייע ככל הניתן. אולם כשזה מגיע לדבר אחד הקשור לתיקים ולטרולים שלכם - אתם תמיד תיענו בשלילה או תקבלו פרצוף חמוץ. הדיילת ג'מילה הארדוויק טוענת שיש דבר אחד שפשוט אסור לכם לבקש מצוות הדיילים לעשות עבורכם או לסייע לכם בו והוא: להכניס את התיק או הטרולי שלכם לתא האחסון מעל המושב.

אם נתעלם מהעובדה שזו גם ככה חוצפה לבקש מדיילים להרים את הכבודה שלכם, לג'מילה יש עוד סיבה מאוד הגיונית מדוע הם מסרבים לעשות את זה. היא אמרה ל-insideedition: "אנחנו לא מקבלים תשלום עד שדלת העלייה למטוס נסגרת. אם אנחנו נפצע בזמן שאנחנו מכניסים את התיקים שלכם לתא האחסון מעל המושב - זה לא ייחשב כתאונת עבודה".

צפו בה חושפת את כל הסודות של הדיילות:

בפוסט שפורסם ברדיט, דיילים אחרים הסכימו איתה. אחד כתב: "אמרו לנו לא לאחסן שום מטען עבור הנוסעים, מכיוון שבמקרה שנפצע - החברה לא תהיה אחראית לכך. זה לא היה חלק מדרישות התפקיד שלנו וגם לא שילמו לנו על זה (למרות שמבחינתי זה לא היה בשביל הכסף, אלא כי לא רציתי לסכן את עמוד השדרה שלי. התיקים האלה לפעמים כבדים מאוד)". עם זאת, חלק מהדיילים אמרו שלמרות זאת הם יסייעו בשמחה עם התיקים לאנשים קשישים או נכים.

גם נוסעים רבים הגיבו לפוסט והסכימו עם הדיילים. אחד כתב בתגובה: "המטען של הנוסע הוא באחריותו בלבד. הוא צריך להביא רק את מה שהוא מסוגל להרים לתא האיחסון. אסור לצפות מצוות הדיילים שיסייע. תארו לעצמכם שכל נוסע היה דורש סיוע - הם יסבלו מפציעות גב ארוכות טווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully