וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך טיסה ממצרים, נוסע התאבד בתא השירותים

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 14:36

בטיסה של חברת התעופה הסיבירית S7 איירליינס משארם א-שייח לעיר סמארה שברוסיה, נמצא בתא השירותים גבר בן 48 כשהוא תלוי בעזרת רצועה של תיק. לפי הערכות, היה לו קשר לשירותי הביטחון; אחרים אומרים שהיה מכונאי רכב

נוסע הודבק למושב הטיסה כי השתכר ותקף הצוות/צילום: יוטיוב

נוסע שטס ממצרים לרוסיה בחברת התעופה הסיבירית S7 איירליינס, התאבד ככל הנראה בתוך השירותים במטוס, כך לפי דיווחים של כלי תקשורת בעולם.

צוות המטוס ביקש מרופא על הטיסה ללכת לחלקו האחורי של המטוס, שם שברו את דלת השירותים, מה שגרם לנוסעים שהיו על הסיפון להיכנס לפאניקה. הם גילו את הנוסע מחוסר ההכרה בתוך התא זמן קצר לאחר ההמראה מאתר הנופש של שארם א-שייח' לעיר סמארה שבדרום-מערב רוסיה.

עם היוודע המקרה, ביצע קברניט הטיסה נחיתת חירום בקהיר, שם ניסו חובשים להחיות את הנוסע ללא הצלחה. רוסיה דיווחה כי גופתו של הגבר הוחזרה לאותו מטוס.

נוסע התאבד במהלך טיסה ממצרים לרוסיה. צילום מסך, צילום מסך
לפי הערכות היו לו קשרים בשירותי הביטחון. הנוסע אלכסנדר דוקשין/צילום מסך, צילום מסך

רוסיה: "בודקים את הנסיבות סביב האירוע"

הנוסע זוהה כאלכסנדר דוקשין בן 48, שלפי הערכות יש לו קשרים בשירותי הביטחון. לפי פרטים אחרים שפורסמו בעיתונות הרוסית, דוקשין היה מכונאי רכב שהיו לו אישה ובת צעירה. לפי הערכה, הוא תלה את עצמו עם רצועת תיק. חוקרי תחבורה רוסים אמרו לסוכנות הידיעות הממשלתית TASS שהם בודקים את הנסיבות סביב האירוע.

רוסיה חידשה את הטיסות לאתרי הנופש של מצרים בים האדום בחודש אוגוסט האחרון, לאחר איסור של שש שנים בעקבות הפצצת מטוס נוסעים רוסי בחצי האי סיני של מצרים. כ-224 בני אדם נהרגו ב-31 באוקטובר 2015 כתוצאה מהתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully