וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לסיני, ודרך האוויר: ישראייר הגישה בקשה לטוס לשארם א-שייח'

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 11:06

חברת ישראייר הגישה בקשה להפעיל שתי טיסות יומיות לשארם א-שייח'. הטיסות יצאו הן מנתב"ג והן משדה התעופה בחיפה. לפי הערכה, מחיר של חבילת נופש יעלה החל מ-420 דולרים לאדם

טיול במצרים/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: נועה לוי

האם בקרוב במקום לנסוע לסיני, נוכל לטוס לשם? מסתמן שכן. חברת ישראייר הגישה בשבוע שעבר בקשה להפעלת שתי טיסות יומיות לשארם א-שייח' שבדרום חצי האי סיני, ולדבריה תפעיל אותם מיד עם קבלת כל האישורים הנדרשים.

בשבוע שעבר אישרה הממשלה את הצעת שרת התיירות אורית פרקש הכהן, שבה תגבש הממשלה בתוך שבוע מתווה ליציאת וכניסת ישראלים דרך מעבר טאבה, במתכונת דומה לנתב"ג. זאת בתיאום עם שר הבריאות, הפנים והתחבורה ובגיבוי מלא של ראש הממשלה החליפי, בני גנץ.

ישראייר ביצעה לאחרונה מספר טיסות מיוחדות למצרים - טיסה אחת לקהיר ושתי טיסות לשארם, שהביאה משלחת ממשלתית למדינה השכנה. משך הטיסה לשארם כשעה ועשר דקות ובכוונת החברה להפעיל בנוסף לטיסות מנתב"ג, גם טיסות  מנמל התעופה בחיפה.

נופש בשארם א שייח. ShutterStock
טיסה של שעה ו-10 דקות מנתב"ג. שארם א-שייח'/ShutterStock
שארם א-שייח' מצרים סיני. AP
שארם א-שייח' מציעה אתרי צלילה מרהיבים ומחירים אטרקטיביים לחופשה/AP

ממתינים שכל ההסכמים יחתמו להתחלת הטיסות

שארם א שייח' מאופיינת בבתי מלון מפוארים הפזורים לאורך החוף, אתרי צלילה מרהיבים ובמחירים אטרקטיביים לחופשה.

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, אמר בשיחה לוואלה! תיירות: "שארם א-שייח' יכולה להפוך ליעד תיירותי בינלאומי שימשוך אליו את הקהל הישראלי ויתן מענה לחופשה בחו"ל במיוחד בתקופה שבה מפת היעדים הבינלאומיים מצומצמת יותר". לדבריו, בישראייר ממתינים שכל ההסכמים יחתמו להתחלת הטיסות. "ברגע שזה יאושר נתחיל לטוס", הוא אומר. "בדובאי תוך חודש-חודשיים זה קרה, ובמרוקו זה יותר איטי, לכן הגשנו את הבקשות לתדירות של שתי טיסות יומיות, והכוונה היא לפחות פעמיים בשבוע לטוס מחיפה. עדיין לא פתחנו את הטיסות למכירה".

כמה תעלה חבילת נופש לשארם?
סתיו: "אנחנו נתחיל במחירים זולים, למשל חבילה של טיסה ומלון לשלושה לילות תעלה החל מ-420 דולרים לאדם".

תיירים בשדה התעופה של שארם א-שייח, 6 בנובמבר 2015. רויטרס
תיירים בשדה התעופה של שארם א-שייח'/רויטרס

"מפת היעדים התיירותיים הצטמצמה"

לדבריו של סתיו, מפת היעדים התיירותיים הצטמצמה במהלך השנה, "כי יש יעדים שגם עוד שלושה-ארבעה חודשים לא יהיו פתוחים לתיירות, ושארם נותנת מענה ליעד קרוב, זול, חופים, צלילות", הוא מוסיף. "הכל יהיה כפוף למגבלות התו הירוק ומה שקורה שם מבחינת המגפה".

שרת התיירות, אורית פרקש הכהן, אמרה לאחרונה בנושא חופשות של ישראלים בסיני, ש"לאחר שהוחלט על פתיחת השמיים אני רואה חשיבות רבה בהחלטה שמאפשרת יציאה, לא רק לישראלים שבידם לנסוע לאיי סיישל אלא מוסיפה אפשרות נוספת לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully