וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק" 75 שקל: מצאנו את בדיקת הקורונה הכי זולה לפני טיסה

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 13:14

הקרב על "למי יש הכי זול" עולה שלב, ועתה חברת Check2Fly, שהפעילה עד כה בדיקות קורונה לפני טיסה בנתב"ג והוחלפה על ידי Test2Fly, שוברת את המחיר של האחרונה (89 שקלים) ומציעה בדיקות ב-75 שקלים בלבד

בווידאו: תקנות הקורונה החדשות ייכנסו לתוקף: במתחם הבדיקות בנתב"ג נערכים לחודשי הקיץ/מערכת וואלה!

התחרות על בדיקות הקורונה בישראל בישראל עולה שלב, כשהיום (שלישי) הודיעה חברת Check2Fly (מבית אומגה) שהיא תגבה עבור בדיקת PCR לפני טיסה 75 שקלים - המחיר הזול ביותר כרגע בארץ.

הורדת המחיר באה כתגובת-נגד חברת Test2Fly (מבית פנג'יה), שמחליפה בימים אלה את הראשונה בהפעלה של מערך הבדיקות בנתב"ג וגובה מחיר של 89 שקלים לבדיקה. כזכור, בדיקת הקורונה של Check2Fly בנתב"ג עלתה 40 שקלים בלבד, ואילו עתה גובה Test2Fly מחיר יותר מכפול.

עם זאת, בדיקת הקורונה שעלותה 75 שקלים תיערך במיקום חדש - רחוב הברזל 3 בתל אביב (רמת החייל). קבלת תשובה עד 14 שעות ממועד הבדיקה. ביום ראשון הקרוב (14.11.21) תשיק החברה עמדת בדיקות נוספת במתחם האיירפורט סיטי שבסמוך לנתב"ג, תחילה בדיקות איטיות, ורק מים שלישי (16 בנובמבר) הן יהיו יותר מהירות (14 שעות עד לקבלת תשובה). המעוניינים בבדיקה מהירה מאוד (עד 4 שעות קבלת תשובה) ישלמו מחיר של 135 שקלים.

שתי עמדות הבדיקה החדשות יפעלו 24/7 ויעניקו בדיקות מהירות ואיטיות. שני מתחמי הבדיקות החדשים יצטרפו לעמדות החדשות של Check2Fly הממוקמות בקניון עזריאלי ובקניון הדיזינגוף סנטר שבתל אביב.

בדיקת קורונה בנתב"ג 22 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
תיפתח עמדה קרובה לשדה התעופה - באיירפורט סיטי. בדיקת קורונה בנתב"ג/ראובן קסטרו

עוד מקומות לבדיקה מוזלת (יחסית)

בדיקות קורונה לפני טיסה אחרות, אולם במחיר מעט יקר יותר, תוכלו לעשות גם בסניפי סופר פארם שונים - שם תשלמו 119 שקלים לבדיקה ו-89 שקים לבעלי כרטיס לייף סטייל. גם ברשת בי של שופרסל מתקיימות בדיקות כאלו, והמחיר שתשלמו עומד על 139 שקלים לבדיקה או 115 שקלים לחברי מועדון שופרסל ואפילו זול מכך - 95 שקלים - למחזיקי כרטיס שיקנו ב-100 שקלים בחנות.

גם איכילוב Well ומד"א מציעים בדיקה לפני טיסה בסניפי מד"א במחיר של 135 שקלים או במחיר של 119 שקלים למבוטחי חברות ביטוח נבחרות או מועדוני צרכנות נבחרים. כמו כן, ניתן להזמין בדיקה של איכילוב Well בבית הלקוח החל מ-185 שקלים ותוספת הגעה חד פעמית (המשתנה לפי אזור המגורים).

מה צריך שיהיה לכם לפני טיסה לחו"ל
כל אדם היוצא לחו"ל צריך למלא טופס יציאה מהארץ ויש מדינות שדורשות להראות בדיקת קורונה PCR שלילית בשפה האנגלית שניתן לו/לה מחברות מורשות. את הבדיקה צריך לערוך עד 72 שעות לפני הטיסה, אולם יש שוני בין כל מדינה ומדינה (יש מדינות שדורשות תוקף בדיקה של עד 48 שעות).

נוסעים החוזרים לארץ צריכים לבצע, כרגיל לעת עתה, את בדיקות הקורונה דרך חברת פמי פרימיום בנתב"ג. מחיר בדיקה למזמינים מראש - 80 שקלים. למשלמים במקום - 100 שקלים.

כזכור, אתמול הודיעו משרד הבריאות והתיירות על שינוי מתווה כניסת התיירים לארץ, שיצריך "רק" שני חיסונים לזרים, אבל בליווי שורה של הגבלות נוספות, כמו בדביקות אנטיגן יומיות בארץ וגם PCR כל שלושה ימים, ורק לקבוצות של עד 40 איש. התיירים הבודדים נשארים כרגע ללא מענה או יכולת להיכנס לארץ כשיפוג תוקף חיסונם בחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully