וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת הקורונה לפני טיסה מתייקרת: מעתה תשלמו מחיר כפול

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 18:39

מהיום נכנסת לתחום בדיקות הקורונה לפני טיסה בנתב"ג חברת Test2Fly שמחליפה את Check2Fly, ובמקום 40 שקלים תשלמו מעתה 89 שקלים לבדיקה. אבל לא חייבים להגיע לנתב"ג בשביל לשלם מעט. הנה כל הפרטים

בווידאו: נתב"ג ביום פתיחת השמיים לטיסות/צילום: ניב אהרונסון

בדיקות הקורונה לפני טיסה בנתב"ג מתייקרות החל מהיום (שני), ומעתה תשלמו במקום 40 שקלים - 89 שקלים לבדיקה. הסיבה: חברת Test2Fly מבית פנג'יה תפעיל את מערך הבדיקות במקום Check2Fly מבית אומגה, שהיתה אמונה על התחום עד כה, ותפנה את מקומה ב-21 בנובמבר לאחר מאבק משפטי ארוך. עם זאת, החברה תפעיל עמדת בדיקות חדשה במתחם האיירפורט סיטי בסמוך לנתב"ג, כמו גם בקניון עזריאלי תל אביב ובדיזנגוף סנטר בעיר (135 שקלים לבדיקה מהירה עם תשובה של עד 4 שעות).

חוזרים לנתב"ג. הנוסעים יוכלו לבצע את בדיקת ה-PCR אצל הזכיין החדש בשדה התעופה בשני מסלולים:
דרייב אין (למגיעים ברכב פרטי), ובנוסף גם במתחם בדיקה בטרמינל (למגיעים ללא רכב). המיקום של שני המסלולים בשער תמר, נתב"ג, והם יהיו פתוחים 24/7. לנבדקים שמגיעים ללא רכב יעמוד שירות הסעות למתחם הבדיקות ביציאה מטרמינל 3.

סוגי בדיקות ומחירים:
בדיקה רגילה - תשובה עד 14 שעות מרגע ביצוע הדגימה - 89 שקלים.
בדיקה מהירה - תשובה עד 4 שעות מרגע ביצוע הדגימה - 149 שקלים.
בדיקת קורונה בבית הלקוח - בתיאום מראש בטלפון 2672* (בין השעות 08:00-19:00) - עד 499 שקלים. לפרטים: www.lab2door.co.il.

עומסים בנתב"ג 18 ביולי 2021. ראובן קסטרו
מהיום נשלם יותר מפי 2 על PCR לפני טיסה. בדיקת קורונה בנתב"ג/ראובן קסטרו

מבצעי בדיקות PCR ברשתות הפארם

יצויין כי, קיימות בדיקות לפני טיסה זולות יותר ברחבי הארץ. למשל בסופר פארם - 119 שקלים לבדיקה ו-89 שקים לבעלי כרטיס לייף סטייל, וגם ברשת בי של שופרסל שגובה 139 שקלים לבדיקה או 115 שקלים לחברי מועדון שופרסל ואפילו זול מכך - 95 שקלים - למחזיקי כרטיס שיקנו ב-100 שקלים בחנות.

מה צריך שיהיה לכם לפני טיסה לחו"ל
כל אדם היוצא לחו"ל צריך למלא טופס יציאה מהארץ ולהראות בדיקת קורונה PCR שלילית בשפה האנגלית שניתן לו/לה מחברות מורשות. יאת הבדיקה צריך לערוך עד 72 שעות לפני הטיסה, אולם יש שוני בין כל מדינה ומדינה (יש מדינות שדורשות תוקף בדיקה של עד 48 שעות).

נוסעים החוזרים לארץ צריכים לבצע, כרגיל לעת עתה, את בדיקות הקורונה דרך חברת פמי פרימיום בנתב"ג. מחיר בדיקה למזמינים מראש - 80 שקלים. למשלמים במקום - 100 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully