וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק המבריק של הדיילת להתמודד עם הטרדות מיניות

12.8.2021 / 23:35

לדיילת בת 22 נמאס מכל ההצעות הלא ראויות שהיא מקבלת מהנוסעים, אז היא החליטה לנסות טריק שלטענתה: "עובד כמו קסם", והעלתה אותו לטיקטוק. התגובות שיבחו את המעשה שלה וגילו כמה נשים עוד השתמשו בזה בעבר

יום בחיי דיילת/@flywithtay / TikTok)

טיילור, דיילת בת 22 חשפה בטיקטוק כי היא משתמשת בטבעת אירוסין מזויפה במהלך המשמרות שלה, כדי למנוע מגברים לפנות אליה בהצעות מיניות או רומנטיות. תחת הכותרת: "עובד כמו קסם", הסירטון הקצר מראה אותה צוחקת בזמן שהיא מנפנפת בטבעת שרכשה מאמזון למצלמה, ומתחת הכיתוב: "מתגאה בטבעת המזויפה שלי בעבודה כדי למנוע מהקריפים לגשת". בתגובות היא אף הוסיפה לינק לרכישת הטבעת.

"כמו תמיד, הסירטונים שלי הם עם קריצה ומצב רוח טוב", היא אמרה, "אני רק בחורה שמנסה להימנע ממצבים מביכים. אני אמשיך להפריד בין חיי האהבה לעבודה שלי".

צפו בסירטון שלה

בתגובות לסירטון של טיילור הודו נשים רבות שהן משתמשות בשיטה הזו. אחת כתבה: "אני כל שמחה שאני לא היחידה שעושה את זה". שנייה הוסיפה: "עשיתי את זה במשך שנים". שלישית סיפרה: "אני עובדת במערכת הבריאות, אני עושה את אותו הדבר!", ואילו רביעית סיכמה: "אני גרושה, ואני עושה את זה בזמן שאני בכנסים בעבודה".

למרות שהסרטון מתייחס לנושא בהומור, הוא מצביע לצערנו על המאמץ הרב שנשים צריכות לעשות כדי להימנע מתשומת לב לא רצויה והטרדות מצד גברים. ב"אינדיפנדנט" הבריטי פורסם שעל פי מחקר שנערך לאחרונה רוב הנשים סבלו מהטרדות מיניות ואיבדו את האמון שקיימת אפשרות להתמודד עם הבעיה.

בסקר שערכה חברת הסקרים YouGov, כ-97 אחוזים מההנשים אישרו שהן הוטרדו מינית ו-80% אמרו שהן חוו הטרדה מינית במרחב הציבורי. רק ארבעה אחוזים מהנשים שהשתתפו במחקר דיווחו על ההטרדה לגורמים רשמיים ו-45 אחוזים הודו שהן לא מאמינות שדיווח יעזור לשנות משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully