וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת החתונה הפרובוקטיבית שגרמה לביטול מאות חתונות

16.10.2017 / 9:26

כלה צולמה "מבצעת אקט מיני" בחתן על רקע מנזר יווני בו נישאו. התושבים המקומיים לא אהבו את הבדיחה שהובילה להחלטת הבישוף לבטל את כל החתונות המתוכננות במקום

צילום מסך

בסרטון – ככה נראה הנוף סביב הקתדרלה ברודוס

זוג בריטי חשב על רעיון מקורי (כלומר- מועתק מזוג הולנדי שאת התמונה שלהם תוכלו לראות בסוף הכתבה) לתמונת החתונה שלהם. הם החליטו לנצל את הנופים היפים של רודוס לתמונה נועזת - בה הכלה מעניקה מין אוראלי לחתן הטרי. התמונה כמובן הפכה ללהיט ברשת אבל היא לא עוררה רק תגובות משעשעות אלא גם הצליחה לעצבן את המקומיים ואנשי הדת והביאה להחלטה לאסור על זוגות להינשא שוב בקתדרלת סנט פול, שם נישאו הזוג השערורייתי. זאת אומרת, מאות הזוגות הבריטים (ולא רק) ששריינו לעצמם את הקתדרלה לנישואיהם בשנה הבאה ייאלצו למצוא לעצמם מקום אחר.

על אף אובדן הרווחים הצפוי, הבישוף הודיע שהוא מטיל את האיסור לאחר שהזוג, מתיו וקארלי לון, "חיללו את קדושת המקום" כשהצטלמו באקט מיני על רקע המנזר. השניים, תושבי ברמינגהם, הגיעו לאי היווני יחד עם בני משפחתם וחברים בסוף החודש שעבר כדי להינשא שם. אחרי החתונה, הבעל פרסם ברשתות החברתיות את התמונה שלהם בה הכלה כורעת ברך מול המפשעה שלו ולכאורה מבצעת בו מין אוראלי כשישבנו חשוף לעיני כל. בעוד יקיריהם סברו שהתמונה "מבריקה" ו"מתאימה להומור הייחודי שלהם", התושבים המקומיים ממש לא אהבו אותה.

מתיו וקארלי לון מבצעים אקט מיני על רקע קתדרלת סנט פול. פייסבוק, צילום מסך
מתיו וקארלי לון מבצעים בכאילו אקט מיני על רקע קתדרלת סנט פול ברודוס/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הגבר גילה שארוסתו בגדה בו - וזה מה שהוא הקרין בחתונה

לכתבה המלאה

"אנחנו מתחרטים שבכלל ניסינו"

מתיו בן ה-27 שוחח עם "The Sun" וסיפר שהם מתחרטים על המעשה, "זה יצא מפרופורציה - עשינו את זה בכאילו וזה היה בצחוק. היוונים הגזינו לגמרי. אנחנו לא חושבים שעשינו משהו לא בסדר, אבל אנחנו מתחרטים על זה וחבל שבכלל ניסינו". עמית לעבודה של קארלי בת ה-34, סיפר שמאז פרסום התמונה, היא הפסיקה להגיע לעבודה. הוא אמר: "היא אמרה שהיא מרגישה נורא לגבי זה. היא לא יוצאת מהבית ולא הגיעה לעבודה מאז. הבוס שלנו סיפר שיש הרבה עיתונאים שמחכים לה מחוץ לבית. הכול היה רק בדיחה והיא מרגישה נורא שזה הגיע למקום הזה. היא כיבתה את הטלפון שלה ואני חושב שהיא נסעה למקום אחר כדי להתרחק מכל תשומת הלב התקשורתית. היא בחורה מקסימה. היא מעולם לא הייתה עושה דבר כזה בכוונה. היא לא חשבה שזה יגיע כל כך רחוק".

לא רק המקומיים כועסים. גם סבו של מתיו לא הצליח להבין את ההומור. הוא אמר ל-MailOnline: "זה פשוט מגעיל". אחותו, קימברלי, הוסיפה: "התמונה היא רק בדיחה. היא לא הייתה צריכה להופיע בעיתונים. אני לא יכולה להגיד יותר מזה כרגע".

הזוג מתיו וקארלי לון. פייסבוק, צילום מסך
הזוג מתיו וקארלי לון הצליחו להרגיז גם את הבריטים/צילום מסך, פייסבוק

גיורגוס אלפת'ריו, נשיא קהילת לינדוס שבמזרח רודוס אמר בתגובה ל"ניו יורק טיימס": "אנחנו יוונים ואנחנו מוקירים את המסורת שלנו ואת קדושת האתרים הדתיים שלו. אנחנו לא יכולים להתיר התנהגות מגעילה שכזאת. מאות כלות לעתיד מבריטניה ומכל העולם התקשרו אליי היום בדמעות בגלל ההחלטה הזאת. בושה לשניים האלה על הנזק שהם עשו. הם היו מוכנים לעשות את זה גם במולדתם? מול כנסייה בריטית, בית כנסת יהודי או מסגד מוסלמי? המוסלמים היו עורפים את ראשם".

הזוג מתיו וקארלי לון התחתנו בקתדרלת סנט פול ברודוס. פייסבוק, צילום מסך
הזוג מתיו וקארלי לון התחתנו בקתדרלת סנט פול ברודוס/צילום מסך, פייסבוק

זוגות ייאלצו לוותר על חתונת החלומות שלהם?

מאות זוגות זועמים כעת על מתיו וקארלי. סוזן ספארקלס בת ה-33 מצ'ורלי תכננה להינשא לארוס שלה, סטיב ארנולד בן ה-38 בקתדרלה המהממת במאי שנה הבאה – בטקס שעלה להם יותר מ-53 אלף דולר. הזוג, שנמצא במערכת יחסים של 3 וחצי שנים, שריינו את המקום באי החלומי כבר לפני שנתיים. היא אמרה למייל אונליין: "אני לגמרי הרוסה שהאידיוטים האלה הרסו את חתונות החלומות שלי. יש לנו 52 אורחים שמגיעים מבריטניה והזמינו מלונות כדי להישאר למשך שבוע. בזבזנו יותר מ-40 אלף ליש"ט (53 אלף דולר) על החתונה הזאת. בהתחלה תכננו להתחתן בקפריסין, אבל אז כשראיתי את הקתדרלה הזאת ידעתי שזה חייב להיות שם. הייתי ברודוס כבר כמה פעמים ואני יודעת כמה נחמד שם. אנחנו לא יכולים לשנות מקום עכשיו, כי כבר השקענו הרבה מאוד כסף בחתונה הזאת".

ראש עיריית רודוס צפוי לקבל החלטה סופית על האיסור בשבועיים הקרובים. היא הוסיפה: "המסר שלי לראש העיר הוא שלא כל הבריטים דומים לזוג הזה. אנחנו רוצים לבוא לחגוג בשקט ובנימוס עם החברים והמשפחה שלנו. אנחנו לא מאמינים שהם עשו לנו את זה. אני מקווה שראש העיר יראה שאנחנו לא כמו הזוג הזה ויבטל את צו האיסור".

סטיב וסוזן יאלצו לוותר על חתונת החלומות שלהם ברודוס. פייסבוק, צילום מסך
סטיב וסוזן יאלצו לוותר על חתונת החלומות שלהם ברודוס ומאוד כועסים על זה/צילום מסך, פייסבוק
חתונה ברודוס. mildax, ShutterStock
מחפשים יעד מושלם לחתונה? שם זה כבר לא יקרה/ShutterStock, mildax
זוג הולנדי בתמונת חתונה פרובוקטיבית. מייקל קלוסטר, צילום מסך
הם היו ההשראה? תמונת חתונה פרובוקטיבית של זוג הולנדי/צילום מסך, מייקל קלוסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully