וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורזים לטיסה? יש רק דבר אחד ומפתיע שאתם חייבים לקחת למטוס

12.3.2017 / 6:29

מלבד ספר טוב, מוזיקה, כרית צוואר ואולי גם כדור שינה - אנחנו ממליצים לכם על אביזר נוסף ומפתיע שאתם חייבים לקחת איתכם לטיסות ארוכות. תודו לנו על זה אחר כך, עכשיו רוצו לארוז

ShutterStock

יש לא מעט דברים שכדאי לכם לארוז לטיסה. נגד שעמום קחו אתכם ספר טוב, מוזיקה וקנדי קראש מעודכן. נגד נוסעים מעצבנים ותינוקות צווחים הצטיידו באטמי אוזניים, כיסוי עיניים ומחבט (עמו הכו את הנוסע המעצבן שלצידכם בעת הצורך), ובטיסות הלילה הארוכות הצטיידו בכדור שינה וכרית צוואר נוחה שתמע מכם לישון על כתף של אדם זר. כל אלו הם טיפים שבוודאי כבר שמעתם בעבר, אולם יש רק פריט אחד קטן ששכחתם בבית, ולמעשה לא ידעתם עד כמה הוא יעיל וחשוב לכל טיסה מתוכננת. בטח כשמדובר בטיסות ארוכות שבא לכם להתרסק ולמות בדרך מרוב ייאוש. מנחשים על מה אנחנו מדברים? עזבו, אתם רחוקים.

הפריט המפתיע שאתם פשוט חייבים לקחת איתכם לכל טיסה הוא... כדור טניס.

טניס. ShutterStock
כן, אתכם!/ShutterStock

עוד ב"וואלה! תיירות":

עוד באותו נושא

צפו: שלף טבעת נישואים בטיסה והתחיל להקיא על חברתו

לכתבה המלאה

אל תתבלבלו. אנחנו לא רוצים שתביאו אתכם גם את מחבטי הטניס ותפתחו במשחק אקראי במעבר. כדור טניס אחד בודד יספיק. מתברר שכדור טניס הוא התרופה האולטימטיבית לכאבי מפרקים ושרירים, כשבטיסה האזורים הכואבים נוטים להיות בכפות הרגליים ובגב התחתון, אך לא רק.

כל שעליכם לעשות כדי להקל על הכאבים הנובעים מהטיסה הארוכה, זה ללחוץ עם כדור הטניס באזור המתוח/הכואב, ולהוסיף לחץ עד שאתם מרגישים כאב, מהסוג הטוב שלו. שימוש בכדור טניס יעיל גם כי הוא עוזר להגביר את זרימת הדם בגוף וגם כי הוא קטן, לא תופס מקום ולא יגרום לכם לנוע על הכסא בחוסר נוחות ולהפריע לשכנים שלכם, שגם ככה בוודאי מתוחים בעצמם.

המנתח אלי גוז, תושב לונדון, אמר לדיילי סטאר: "אם אין לכם מסאז'יסט צמוד, אתם יכולים להשתמש בידיים שלכם כדי לעבוד על השרירים מהקרסוליים כלפי מעלה, דבר שיעזור לזרימת הדם ללב". הד"ר ממליץ גם לא לשתות משקאות חריפים לפני הטיסה, לא ללבוש בגדים "מכבידים" ולצאת מדי פעם לסיבוב קצר במעבר.

טיסה נעימה!

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully