וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לבשה דוגמנית הכושר הזו שנאסר עליה לעלות לטיסה?

13.7.2021 / 1:04

דוגמנית הכושר השרירנית נותרה לבדה בשדה התעופה לאחר שדיילי אמריקן איירליינס סירבו להעלות אותה לטיסה. זו סיפרה שניסתה לעזוב את מדינתה השמרנית כדי לפתוח דף חדש בארה"ב - אך גילתה שגם שם לא מקבלים אותה כפי שהיא

דוגמנית הכושר ומפתחת הגוף דניז סייפינר בת ה-26 שיתפה את זעמה בפני מיליון העוקבים שלה באינסטגרם לאחר שנאסר עליה לדבריה לעלות לטיסה של אמריקן איירליינס - רק בגלל מה שלבשה.

לכאורה מדובר בסיפור ידוע מראש: דוגמנית מתלבשת "חשוף מדי", חוטפת בראש מהדיילים ועושה להם שיימינג ברשת. במקרה הזה דניז סיפרה שהמעבר לארה"ב ממדינתה השמרנית, טורקיה, נועד כדי שתוכל "להרגיש חופשיה" בגוף שלה, מה שמתברר שלא התקבל בעין יפה גם אצל האמריקנים.

בפוסט סיפרה דניז הדומעת שהיא נותרה תקועה בשדה התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת' שבטקסס כאשר צוות המטוס טען כי היא "עירומה" וכי הלבוש שלה "מפריע למשפחות אחרות". דניז, שהפכה לאישה הראשונה בטורקיה שקיבלה מעמד חברה ב-IFBB (הפדרציה הבינלאומית לפיתוח גוף וכושר), עברה לאחרונה ללוס אנג'לס כדי לקדם את הקריירה שלה ו"לחוות חופש", לדבריה. היא הזדעזעה כשצוות דיילי אמריקן איירליינס סירבו להעלות אותה לטיסה למיאמי שיצאה בחמישי האחרון ושיתפה תמונה שלה מאותו יום, בה היא נראית לבושה בחולצת קרופ טופ חומה, מכנסי ג'ינס קצרים וחולצה לבנה הקשורה סביב מותניה.

כך היא התלבשה באותו יום:

מה אתם אומרים על החלטת אמריקן איירליינס?

הם צודקים. היא התלבשה חשוף מדי ויש נהלים
הם חצופים. אנחנו ב-2021. תתקדמו
3543 משתתפים

"לעולם לא תאמינו מה קרה לי בשדה התעופה בטקסס", כתבה דניז, "אני אתלטית ועכשיו אני צריך לחכות כאן עד הבוקר. אני אוהבת ללבוש בגדים נשיים שחושפים את הנשיות שלי, אבל אני אף פעם לא מתלבשת באופן שיפגע באף אחד. אני בוגרת ומתורבתת מספיק כדי לדעת מה אני יכולה ולא יכולה ללבוש. לא מגיע לי שיתייחסו אליי כמו לאדם הגרוע ביותר בעולם על לבישת מכנסי ג'ינס קצרים. מה מפריד בינינו לבין בעלי חיים אם בני אדם אינם יכולים לשלוט אפילו בדחפים הפרימיטיביים ביותר שלהם? אני מרגישה פגועה. הם לא נתנו לי לעלות על המטוס כי לבשתי את המכנסיים הקצרים האלה בארצות הברית".

היא גם פרסמה סרטון שלה ממררת בבכי:

משפיענית הרשת, שעבדה כמאמנת אישית במשך שבע שנים והפכה לאזרחית הלא-אמריקנית הראשונה שזכתה בתחרות הביקיני-פיטנס הלאומית של ארה"ב, קיבלה תמיכה מעוקבייה שנותרו זועמים גם הם מההחלטה המפוקפקת של צוות המטוס. אחת כתבה בתגובה: "זה 2021 ועדיין יש קוד לבוש שעלינו לעקוב אחריו כדי לעלות למטוס, כמובן רק אם אתם אישה. זה מגוחך". אחרת הוסיפה: "תלמדו את החברה לכבד נשים במקום לומר לנשים מה ללבוש או מה לעשות".

דובר אמריקן איירליינס מסר בתגובה ל-nypost: "ב-8 ביולי אמריקן איירליינס מנעה עלייה לטיסה מנוסעת מדאלאס-פורט וורת' למיאמי. כאמור ע"פ תנאי הטיסה, כל הלקוחות מחויבים להתלבש כראוי ולבוש פוגעני אינו מורשה על הטיסות שלנו. הלקוחה קיבלה הודעה על המדיניות שלנו וקיבלה מושב בטיסה שלאחר מכן. הלקוחה הגיעה מאז ליעדה במיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully