וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת נעצרה באלימות במלדיביים כי לבשה ביקיני בחוף

11.2.2020 / 0:15

תיירת וכוכבת ריאליטי בריטית נעצרה באלימות באיים המלדיביים לאחר שהסתובבה על קו החוף בביקיני - על אף שהחוף אוסר על כך. בסרטון ויראלי נראית התיירת נגררת באלימות בידי שלושה שוטרים וצורחת לעברם: "אתם תוקפים אותי מינית"

@mujunaeem

תיירת וכוכבת ריאליטי בריטית נעצרה בידי משטרת האיים המלדיביים, לאחר שנצפתה מסתובבת בחוף בביקיני. ססיליה ג'סטרזמבסקה, בלוגרית נסיעות בת 26, תועדה צועקת על השוטרים "אתם תוקפים אותי מינית", בזמן שהם מנסים לכסותה במגבת ולאזוק אותה באי הקטן מאפושי שבאזור קאפו אטול. הסרטון שצולם בחמישי האחרון הפך לויראלי ברשתות החברתיות, בעיקר עקב התנהגותם האלימה של השוטרים כלפיה, שלא התקבלה בעין יפה ע"י הצופים. בתקשורת המקומית דווח שהמשטרה הוזעקה למקום קצת אחרי השעה 17:00, לאחר שאזרח דיווח להם על התיירת ש"התלבשה בביגוד בלתי הולם" וכי היא "מתנהגת כשיכורה".

מאוחר יותר נודע שהתיירת היא דמות מוכרת בבריטניה, לאחר שהופיעה בתכניות הריאליטי "דייט ראשון" ו"נינג'ה UK". ססיליה ג'סטרזמבסקה, יועצת פרלמנטרית בבית הנבחרים הבריטי בת 26, בילתה שעה וחצי במעצר בעוון "חשיפה אסורה" ושוחררה לחופשי תחת אזהרה. המשטרה חשדה שהאישה פעלה תחת השפעת אלכוהול.

הפרסום של סרטון המעצר אילץ את נציב משטרת האיים המלדיביים, מוחמד חאמד, להתנצל בפומבי. הוא אמר: "נראה שהאירוע במאפושי בו השוטרים שלנו ריסנו תיירת טופל באופן לא נאות. אני מתנצל על כך בפני התיירת והציבור. האתגר שלקחתי על עצמי הוא לסייע במקצוע שירותי המשטרה ואנחנו עובדים על זה".

תיירת נעצרת באלימות במלדיביים. @mujunaeem, צילום מסך
תיירת נעצרת באלימות במלדיביים/צילום מסך, @mujunaeem
ססיליה ג'סטרזמבסקה. טוויטר, Ceciliaevej, צילום מסך
ססיליה ג'סטרזמבסקה/צילום מסך, טוויטר, Ceciliaevej

לבישת ביקיני "אסורה בהחלט" על פי חוקי השריעה

בחדשות המקומיות דיווחו שעל אף שמאפושי הוא יעד תיירותי פופולרי בקרב מערביים, לבישת ביקיני היא "אסורה בהחלט" באיים המקומיים, אלא רק באתרי נופש ייעודיים - על פי חוקי השריעה. המדינה מורכבת מ-1,200 איים קטנים שמתוכם למעלה מ-100 המשמשים כאתרי נופש. באי עצמו יש שני "חופי ביקיני" בהם תיירים מורשים להסתובב בבגד ים מבלי לעבור על החוק. על המבקרים אסור ללבוש ביקיני באזורי מגורים באי שאורכו רק 800 מטרים. ססיליה נעצרה, לכאורה, לאחר שהסתובבה ברחוב בביקיני וחלפה דרך מסגד ובית ספר.

"תיירים באיים מקומיים מתבקשים לכבד את הרגישות התרבותית של הקהילה ואת התקנות המקומיות על ידי הגבלת לבישת בגדי ים באזורים מסוימים באי שבהם חיים קהילות מקומיות", כך נמסר מהמשטרה, "חקירת האירוע נמשכת כדי להבטיח ש'צעדים חסרי פרופורציה' לא ייושמו שנית במצבים כאלה".

תיירת נעצרת באלימות במלדיביים. @mujunaeem, צילום מסך
התיירת נגררה באלימות כי התלבשה בביקיני בחוף שאוסר על כך/צילום מסך, @mujunaeem
תיירת נעצרת באלימות במלדיביים. @mujunaeem, צילום מסך
היא כוסתה במגבת ונגררה בכוח. במשטרה התנצלו/צילום מסך, @mujunaeem

ססיליה התפרסמה לראשונה ב-2018, כשהדהימה את צופי "דייטים ראשונים" כשסירבה בעקשנות לאפשר לדייט שלה לשלם עליה במסעדה. בהמשך אותה שנה התחרתה בתחרות הנינג'ה הבריטית. ססיליה וחברה, לוקאס רמוס, הגיעו לאי ביום שני שעבר לשישה לילות. הם היו אמורים לעזוב בשישי, אך לא ברור אם אכן חזרו לביתם מאז.

צפו ברגעי המעצר:

ססיליה ג'סטרזמבסקה. פייסבוק, צילום מסך
ססיליה ג'סטרזמבסקה הסתבכת עם משטרת המלדיביים/צילום מסך, פייסבוק

עלתה לכותרות בתוכנית "דייטים ראשונים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully