וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה יקרה ביולי-אוגוסט: שוק הלילה של ישראל סוף-סוף נפתח

אורלי לוק

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 12:11

בכל המדינות החמות בעולם מתקיימים שווקי לילה, אז למה לנו לא מגיע אחד? לפני שנה בדיוק היה צריך להיפתח שוק הלילה בעמק האלה, אבל אז הגיעה הקורונה. עתה, הוא יפתח בחודש יולי, ובכל יום חמישי תוכלו ליהנות מהופעות, מאכלים, שופינג וסיורים באזור

יקב בן נון/אולפן הנבחרים

בכל המדינות החמות בעולם מתקיימים שווקי לילה, אז למה לנו לא מגיע אחד? אני זוכרת שישבתי עם כוס יין מול הנוף הקסום של עמק האלה הנפרש מולי, ופתאום הבנתי שזה חייב לקרות.

"שוק הלילה של עמק האלה" נהגה אי שם בבידוד הראשון שלי אחרי שחזרתי מסיני. חשבתי על כך ששוק שכזה יכול לסייע לכל אותם חברים שלי, שהם אומנים, איכרים ומוזיקאים שפרנסתם נפגעה מאוד. ובמקביל השוק יהווה מקום מפגש נעים פשוט ונינוח, שבו נוכל סוף-סוף להיפגש עם חברים על כוס יין או בירה, לערוך קניות של פינוקים לשבת באוויר הפתוח ולהעביר ערב של כיף עם מוזיקה חיה וריקודים אל תוך הלילה - חוויה מאוד פשוטה ובסיסית שהיא תמצית של כל מה שהתגעגענו אליו.

שוק ביקב עמק האלה. ארכיון יקב עמק האלה,
אמנים מהאזור יציגו את עבודותיהם. שוק ביקב עמק האלה/ארכיון יקב עמק האלה

ברגע האחרון הוחלט לבטל את השוק

לצערי, מאז אותו ויז'ן חלפו חודשים רבים, והנאיביות של כולנו - שהנה אוטוטו זה הולך להיגמר - התחלפה עם סקפטיות מהולה בייאוש. לפני שנה בדיוק היינו אמורים לפתוח את שוק הלילה. הכל כבר היה סגור, מקום האירוח, האומנים, רשימת המשתתפים, ואז שוב החלו הגבלות וקפסולות וגזרות שלא יכולנו לעמוד בהן ונאלצנו ברגע האחרון לבטל את השוק.

אז הנה, בעזרת חברים טובים ומלא אהבה ותקווה שיכול להיות פה שמח - אנחנו משיקים את שוק הלילה ביום חמישי ה-8 ביולי (וגם חוגגים את סיום פסטיבל האוכל הוותיק והמפואר של מטה יהודה).

עוד בוואלה!

פיצות, מעיינות וקרובה למרכז: חופשת קיץ מושלמת ב"צפון הקרוב"

לכתבה המלאה
שוק ביקב עמק האלה. ארכיון יקב עמק האלה,
חמים, דבש, גבינות צאן, טחינה בייצור עצמי ושאר דברים טובים שייחכו בשוק/ארכיון יקב עמק האלה
שוק ביקב עמק האלה. ארכיון יקב עמק האלה,
בשוק יהיו עבודות קרמיקה, תכשיטים, מוצרים סרוגים ועוד/ארכיון יקב עמק האלה

בכל חמישי ב-19:00 זה מתחיל

שוק הלילה יתקיים בכל יום חמישי בחודשים יולי ואוגוסט החל מהשעה 19:00 בחצר הקסומה של יקב עמק האלה בקיבוץ נתיב הל"ה (שמארח אותנו בנדיבותו). לא יכולנו לחלום על מקום יפה יותר מהיקב הזה שיושב במיקום מעולה בלב העמק (פחות משעה נסיעה מתל אביב וחצי שעה מירושלים).

בשוק הלילה נארח אמנים מהאזור שיציגו את עבודותיהם (קרמיקה, תכשיטים, מוצרים סרוגים מחוטי טריקו, צורפות, בובות בד, עבודות בזכוכית, פרחים יבשים מהרי יהודה, מנדלות, לוכדי חלומות ועוד), איכרים ואופים שיביאו ממיטב התוצרת המקומית (לחמים, דבש, גבינות צאן, טחינה בייצור עצמי, שמן זית, מטבלים, פירות וירקות אורגניים, פרחי מגדלים ועוד), סבונים וקוסמטיקה טבעית, מתחם שוק פשפשים ובגדים יד2, וכמובן דוכני אוכל מגניבים. ויהיו גם היין של יקב עמק האלה ובירות הבוטיק של מבשלת שריגים השכנה.

שוק ביקב עמק האלה. ארכיון יקב עמק האלה,
לא יכולנו לחלום על מקום יפה יותר. יקב עמק האלה/ארכיון יקב עמק האלה

ט"ו באב ייחגג בלבן

על מרפסת היקב נארח הרכבים מוזיקלים שונים ו-DJ's שיבואו לעשות שמח (תשלום על פי נדיבות הלב). ממתחם היריד יצאו טיולי עששיות לאזור חירבת מידרס וטיולי חצות לאור ירח (ברכבים פרטיים, בהרשמה מראש).

ביום חמישי ה-22 ביולי נחגוג את ט"ו באב עם שוק לבן מלא פרחים ואהבה, ונארח מעגל שירה מקודשת עם אופיר אבן אודם וחברים. שוק הלילה פועל ללא תקציב ומתוך אמונה בהוגנות, ולכן הכניסה לשוק היא ללא תשלום, והתשלום לאמנים המופיעים היא מנדיבות הלב.

אנחנו מזמינים אמנים יוצרים וחקלאים להשתתף בשוק שלנו בתשלום סמלי ובתיאום מראש. בואו לחגוג אתנו את החזרה לחיים בעמק האלה - מקום בו החושך והכוכבים נפגשים והלב נפתח.

פרטים נוספים ביקב עמק האלה - 02-9994885 / או באימייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully