וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ חינם באילת: כל מה שמחכה לכם בעיר הקיט ללא עלות

עודכן לאחרונה: 14.6.2021 / 14:40

סיור בשכונה הוותיקה ביותר באילת, יוגה על קו הים בבוקר ובשקיעה, פעילויות מים, מסיבת אוזניות בטיילת, מופעי אקרובטיקה אווירית, סיורים בפארק הצפרות ושאר אטרקציות ללא תשלום מחכות לכם הקיץ בעיר הנופש הדרומית

סאפ באילת/צילום: הדר יעקב

אחרי שסיפרנו לכם בסוף השבוע על פארק המים הראשון שיקום בה, אילת מתכוננת למבול הישראלים שיצבאו עליה הקיץ, וכבר ערוכה לאלפי המשפחות שיגיעו אליה כשחו"ל עם ילדים קטנים הוא פחות אופציה לעת עתה.

במהלך החודשים הקרובים המבקרים בעיר יוכלו ליהנות מתוכן מגוון באזורי התיירות ובעיר, והכל - ללא עלות. התכנים הותאמו לעונה החמה במטרה להעניק למבקרים מגוון של תוכן, בקבוצות קטנות, בטוחות ומהנות למפגשים אינטימיים של תיירות וקהילה.

פארק הצפרות באילת. יואב בלבן,
סיורים מודרכים. פארק הצפרות באילת/יואב בלבן

בימי חמישי - מסיבת עם DJ's מקומיים

בין הפעילויות שיתקיימו במסגרת אירועי EILAT FREE, שימשכו עד לסוף חודש אוקטובר, יערכו סיור דנסינג - סיור תיאטרלי-מוזיקלי בטיילת אילת, הבנוי כמסיבת אזניות ניידת. את הסיור יפעיל תיאטרון אלעד שיצעיד את הקהל ואת הטיילת כולה.

את שעות הבוקר הנעימות ובבריזת השקיעה אפשר להעביר בשיעור יוגה על קו המים, כמו גם פעילויות מים נוספות, כגון שיעור חתירה בסאפ, הליכה מודרכת במים - חוויה ספורטיבית המשלבת עבודה מנטלית וחיזוק גופני בהנחיית אסף זונדר או שעשועי מים לילדים.

בימי חמישי יעלו DJ's מקומיים לשמח ולהרקיד את הקהל, בימי שישי תתקיים קבלת שבת בחוף הדקל, ולאורך השבוע יתקיימו סיורים מודרכים בפארק הצפרות, מופעי אקרובטיקה אווירית, מופעים צבעוניים של המזרקה המוזיקלית בעיר, ביקורים בגלריה לאומנות ועוד.

עוד בוואלה!

נשארים בארץ: הטרנדים החמים בתיירות לשנה הקרובה

לכתבה המלאה
דנסינג אילת. תיאטרון אלעד,
סיור תיאטרלי-מוזיקלי בטיילת. דנסינג אילת/תיאטרון אלעד
סאפ באילת. ספי דהאן,
שיעור חתירה בסאפ בים האדום/ספי דהאן

את תמיד תהיי פרח השכונות

אופציה נוספת וחינמית היא להצטרף לסדרת סיורים מודרכים' שמציע תאגיד התיירות אילת, בהם סיור קולינרי במסעדות המקומיות בשכונות העיר, סיור אמנות מקומית מלא בהפתעות ועוד.

התוספת החדשה לסדרת הסיורים הזו היא "פרח השכונות" - סיור בשכונת יעלים הוותיקה, שדרכו מוצגת אילת שלא ממעוף הציפור או ממרפסת הסוויטה בבית המלון, סיור המאפשר להכיר את אילת האמיתית, אנשיה וקסמה.

הסיור, בהדרכתה של יועצת התוכן יעל לרנר, הוא פרי עבודה של חודשים ארוכים בהם היא כיתתה רגליה בשכונה, ביצעה תחקירי עומק והיכרות עם מרקמי החיים העמוקים ומרתקים בשכונה הוותיקה והראשונה באילת-שכונה א'.

בסיור תיחשפו לסיפורים ואנקדוטות מפיה של ימנה, הדוורית הוותיקה באילת, ביקור במסעדה המיתולוגית שהייתה נחלתם של שועי הארץ והעולם, שבמהלך התחקיר עליה התגלה אוצר - ספר זכרונות שעליו חתומים הרבה שמות מוכרים. מפגש מרגש ופורץ דרך עם ג'נט, תושבת השכונה שהגיעה מאריתראה, שבו מקבלים הזדמנות להכיר את התרבות ממנה באה, את אהבתה לעיר וגם הקשיים שהיא חווה כמי שנחשבת לחסרת מעמד, סיפורים עסיסיים על מועדון הלילה, בית החולים הראשון בעיר, ביקור בחצר אמנים של מנשה וטליה וסיום בהצגה אתנית קצרה ומשעשעת שמספרת את סיפורה של אילת בתחילת דרכה.

בכל המקומות תתקיים קבלת פנים חמה וכיבוד למשתתפי הסיור כמיטב המסורת האילתית.

סיור פרח השכונות באילת. ירדן גלרנטר,
היכרות עם מרקמי החיים בשכונה הוותיקה והראשונה באילת. סיור "פרח השכונות"/ירדן גלרנטר
יוגה באילת. סטודיו אילת,
בשעות הבוקר הנעימות ובבריזת השקיעה. יוגה באילת/סטודיו אילת

כל הפעילויות במסגרת EILAT FREE ללא עלות עד לסוף חודש אוקטובר. חלק מן הפעילויות בהרשמה מראש.

לפרטים על מועדי הפעילויות, באתר תאגיד התיירות אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully