וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

550 שקל ללילה: ההוסטל האילתי החדש ששובר את השוק

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 7:43

בריכה קטנה נגד החום האילתי, 110 חדרים לזוגות, בודדים ומשפחות, מסיבות בריכה, הופעות וערבי ג'אם מוזיקליים וחללים משותפים להכנת אוכל ומינגלינג - הסניף השלישי בארץ של אברהם הוסטל נפתח להרצה היום, ובמחירים שלהם בתי המלון צריכים לחשוש

אברהם הוסטל אילת. אברהם הוסטל,
ישבור את שוק הלינות בעיר הדרומית? אברהם הוסטל אילת/אברהם הוסטל

אחרי שבישרנו לכם אתמול (שני) על הקמתו של מתחם גלמפינג חדש באילת, שיקום בעוד כשנה, מודיעה היום רשת "אברהם הוסטל" " על פתיחתו של הסניף האילתי להרצה כבר היום (שלישי).

מדובר בהוסטל הדרומי של קבוצת "אברהם הוסטלס וטורס", שיהיה גם ההוסטל הגדול ביותר של הרשת עם 110 חדרים לזוגות, בודדים ומשפחות.

אברהם הוסטל אילת ממשיך את הקו שמאפיין את הקבוצה - הוסטלים בגוון בינלאומי שבו שהות הבנויה של מפגש בין אנשים ומתקנים ברמת סטנדרט (ללא כשרות), עם דגש על סיורים ופעילויות וטיולים שיבוצעו בידי חברת אברהם טורס.

באברהם מאמינים כי ההוסטל החדש ימשוך קהלים מקומיים וזרים, שעד היום לא מצאו פתרונות נופש מתאימים עבורם באילת ובמחיר שווה לכל נפש.

אז כמה יעלה?
החל מ-550 שקלים ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר. למשפחה של ארבע נפשות החל מ-700 שקלים ויש גם מחירי "דורם" - 6 מיטות בחדר באמצע שבוע החל מ-85 שקלים לאדם.

אברהם הוסטל אילת. אברהם הוסטל,
חונכים את ההוסטל באילת. בעלי אברהם הוסטל/אברהם הוסטל

תחושת מסיבה מתמשכת

תפיסת התיירות האחרת של הקבוצה באה לידי ביטוי בהוסטל האילתי בזהות העיצובית שלו - קליידוסקופ צבעוני המשלב שימוש באור טבעי יחד עם תאורות ייחודיות, היוצרות תחושת מסיבה מתמשכת, בשילוב אלמנטים של עולמות הים והחיים שבים האדום. העיצוב המיוחד משלב אמנות הן בחדרים הזוגיים והן החללים המשותפים - הלאונג' רחב ההיקף, בר, מטבח האורחים ועוד.

זהו ההוסטל הראשון של הרשת הנפתח בעיר התיירות הדרומית, והבשורה התיירותית של החברה אינה רק במחיר, אלא במהות ובזהות של הרשת הרואה במרחב שבו פועל ההוסטל כחלק מחוויית השהות. גם מיקמו על כביש 90 ולא כחלק מרצועת המלונות, ובתוך שכונות העיר עצמה - היא חלק מתפיסת התיירות העצמאית שכה מזוהה עם הקבוצה.

בהוסטל בריכה קטנה שהיא כמעט בבחינת MUST לקיץ האילתי, אבל גם חלק מכל היצע הפעילויות שההוסטל יציע - מסיבות בריכה, הופעות וערבי ג'אם מוזיקליים. לרשות האורחים עומד מטבח בו הם יכולים להכין ארוחותיהם, וחללים משותפים שהם חלק בלתי נפרד מחוויית השהות.

דדי קראל מנהל אברהם הוסטל אילת, אמר: "היצע החדרים נע מחדרים משותפים שבהם ניתן לשלם על מיטה בלבד (עד 6 אנשים בחדר), דרך מרבית החדרים בהוסטל שהם חדרי זוגות ויש כמובן גם חדרים למשפחות. הדגש הוא על חללים משותפים שהם חלק בלתי נפרד מחוויית השהות, וזאת לצד המשך מדיניות של קבלת אורחים והזמנות מגיל 18 ומעלה".

ירון בורגין מנכ"ל קבוצת אברהם הוסטלס וטורס, אומר: "פתיחתו של ההוסטל שנדחתה עקב שנת הקורונה, נשענה בתחילה על מענה לצורך של התיירות העצמאית הנכנסת לישראל. הקורונה רק חידדה את העלייה בביקוש ובחיפוש של הקהל הישראלי אחר חווית האירוח המשמעותית של אברהם, ואת הצורך באופציה זו באילת וכבסיס לטיולים באיזור. וכמובן כשתחזור התיירות הנכנסת - על אחת כמה וכמה".

עוד בוואלה!

פייט למחירי המלונות המוגזמים? הגלמפינג המדברי החדש שיקום באילת

לכתבה המלאה
אברהם הוסטל בירושלים בימי הקורונה. אדי גרלד, אתר רשמי
הסניף הראשון של הרשת. אברהם הוסטל בירושלים/אתר רשמי, אדי גרלד

רשת אברהם הוסטלס החלה את דרכה לפני כעשור עם מהפכת ההוסטלים בישראל, ראשית בירושלים ולאחר מכן בתל אביב. הרשת פונה לקהל המטיילים העצמאיים שגילה את ישראל, כך שההוסטלים הסתמכו על קהל התיירות הנכנסת ורק כ-10% מהלקוחות היו הקהל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully