וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייט למחירי המלונות המוגזמים? הגלמפינג המדברי החדש שיקום באילת

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 10:54

טרנד הגלמפינג שמתפשט בארצנו לא חולף על עיר הקיט הדרומית, שבה יוקם בעוד כשנה מתחם תיירות מדברי לאוהלים רגילים וגם ממוזגים, בריכות שחייה טיפוליות, מתחם אטרקציות, מרכז צלילה. המחיר: 2,000-200 שקלים

הדמיה גלמפינג מדברי באילת. דונה פריטל,
מתאים למי שייחפש אחר רוגע בחיק הטבע. כך ייראה הגלמפינג המדברי באילת/דונה פריטל

הקמפינג המפנק מגיע לעיר הקיט הדרומית: רשת מלונות דן בשיתוף עם "מדבריא" יקימו בעוד כשנה גלמפינג, מעין מתחם תיירות מדברי אלטרנטיבי - בקונספט של התיירות השיתופית בחופה הדרומי של אילת.

במכרז שפרסמה החברה הכלכלית אילת להקמה והפעלה של מתחם תיירות מדברי, המשלב סגנונות אירוח מגוונים - מלינת שטח בסיסית ועד גלמפינג מפנק - זכו רשת מלונות דן, ביחד עם חוות הגמלים המפעילה את מדבריא באילת וחברת כנס ישראל. המתחם אמור לתת מענה למגמות עכשוויות בתיירות המתאפיינות בחיפוש אחר רוגע בחיק הטבע וחזרה לפשטות ואותנטיות.

הדמיה גלמפינג מדברי באילת. דונה פריטל,
המתחם המרכזי כולל אזורי ישיבה, מסעדה ופינות "סתלבט"/דונה פריטל
הדמיה גלמפינג מדברי באילת. דונה פריטל,
מתחם התיירות יוקם על שטח של 21 דונם/דונה פריטל

מ-200 שקלים ועד 2,000 שקלים

שתי הרשתות יפעילו את המתחם החדש לתקופה של 20 שנה, עם אופציה ליזם לסיום ההתקשרות לאחר 10 שנים. מדובר בשטח של 21 דונם, שידוע כמתחם הקרולינות לשעבר, שעליו יוקם מתחם תיירות חדשני לצד מבנים ציבוריים, כגון חדר אוכל/מסעדה בקומת הקרקע ומרחב עבודה משותף בקומה העליונה.

מתחם התיירות ייבנה בקונספט של התיירות השיתופית, ששם דגש על חוויות ותוכן עשיר במרחבים המשותפים. היזם רשאי לכלול יחידות לינה מסוגים שונים, חלקן לא שגרתיות על בסיס אוהלים בסגנון גלמפינג. המרחבים המשותפים יכללו חלל משותף לעבודה או לקיום הופעות קטנות, מתחם מרכזי הכולל אזורי ישיבה, מסעדה ופינות "סתלבט", מתחם נווה מדבר ובו בריכות שחייה טיפוליות, ומתחם אטרקציות, הכולל בית קפה, מרכז צלילה ומועדון גלישה, חנות נוחות, כיתת לימוד ומרכז לספורט מדברי.

פתרונות הלינה יהיו מגוונים על טהרת האירוח המדברי, החל ממתחם קמפינג עצמאי, אוהלים רגילים ומשפחתיים, אוהלים ממוזגים עם מקלחות ושירותים משותפים, ועד לאוהלים יוקרתיים עם בריכות פרטיות ובהם סוויטה נשיאותית יוקרתית. המתחם יהיה בנוי בבנייה מדורגת - המבנים הציבוריים והמרחבים המוצלים בפרגולות נמוכים בני קומה אחת ומאפשרים מבט פתוח לים. מחירי הלינה ינועו החל מ-200 שקלים ועד 2,000 שקלים ללינה המפנקת.

הדמיה גלמפינג מדברי באילת. דונה פריטל,
הלינה תהיה החל ממתחם קמפינג עצמאי, דרך אוהלים ממוזגים ועד לאוהלים יוקרתיים/דונה פריטל

בלי כלים חד-פעמיים

הפרויקט יתוכנן תוך דגש משמעותי על קיימות ואחריות סביבתית כגון: מערכת השקייה ממים ממוחזרים, בנייה ושימוש בחומרי גלם טבעיים מקומיים, יצירת מיקרו אקלים על ידי צמחייה, מתחם ירוק שבו לא יעשה שימוש בכלים חד-פעמיים. את המתחם ילוו שלל שירותים טכנולוגיים, הוא יופעל על ידי אפליקציית הזמנות עצמית שתאפשר ללני המקום לקבל עדיפות באטרקציות השונות, אפשרות תשלום בארנק דיגיטלי בכל רחבי המתחם וצמיד דיגיטלי.

הדמיה גלמפינג מדברי באילת. דונה פריטל,
הבנייה תהיה בחומרי גלם טבעיים מקומיים/דונה פריטל

"קשובים לצורכי התייר ה'חדש'"

לדברי ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי: "לאחר מאבק שנמשך שנים רבות לפינוי של רצועת החוף הדרומית מאוהלים, קרוואנים ושאר מחסות שכיסו את החוף, העירייה מיישמת כעת את התכנית האסטרטגית לפיתוח רצועת החוף, שמגדירה את החוף הדרומי של אילת כמתחם מוטה טבע, בו נפגשים הרי אילת וים סוף. במסגרת זו העירייה פועלת כדי לייצר מגוון פתרונות אירוח למגוון קהלי יעד, בין היתר גם גלמפינג. אנחנו קשובים כל העת לצורכי התייר ה'חדש', שמחפש גם קונספט אירוח ברוח התיירות האלטרנטיבית. העיר אילת, תציע לתייר הישראלי ולתיירים מחו"ל את כל אופציות האירוח בטווחי מחיר מגוונים: נמוך, בינוני ויקר".

אבי כהן מנכ"ל החברה הכלכלית אילת: "המתחם יוקם כחלק מהתכנית הכוללת שמובילה העירייה לפיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה, שתשנה לגמרי את פניה של רצועת החוף באילת. המתחם החדש ידגיש את יתרונותיה הייחודיים של אילת כעיר מדברית השוכנת לחופו של ים סוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully