וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לו: חיכה שעות על הקו - ובסוף נסע לשדה התעופה כדי לשנות טיסה

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 8:28

לקוח של חברת התעופה אמריקן איירליינס לא הצליח לשנות את מועד הטיסה שלו, התייאש ונסע עד לדלפק בשדה התעופה כדי לבצע את השינוי. דובר החברה: "מזג האוויר ובעיות בקרת תעבורה אווירית גרמו לזמני ההמתנה הארוכים"

עובד אמריקן איירליינס תקף נוסעת עם עגלה והורד מהטיסה/צילום: פייסבוק

אומרים שאם אתה רוצה שמשהו אכן ייעשה כמו שצריך - עשה זאת בעצמך. ובכן, יש מי שלוקחים את העצה הזאת באופן מאוד מילולי. מנהל תחנת רדיו אמריקני בשם בריאן דרייבר, שהה בעיר דנוור שבקולורדו בפגישות עסקיות.

הפגישות הסתיימו יומיים לפני המועד הצפוי, ודרייבר החליט לחזור לביתו מוקדם יותר. הוא התקשר לחברת התעופה אמריקן איירליינס, שדרכה הזמין את כרטיסי הטיסה, כדי לשנות את מועד הטיסה חזרה. הוא לא ציפה כי ייאלץ להמתין לנציג במשך שעות ארוכות. "ללא כל ספק, זו היתה חוויית ההמתנה לנציג הגרועה ביותר שחוויתי אי פעם מחברות תעופה", אמר דרייבר לעיתון וול סטריט ג'ורנל.

מטוסים של אמריקן איירליינס מקורקעים בגלל הקורונה בפיטסבורג. AP, AP
חוויית ההמתנה לנציג הגרועה ביותר שחוויתי אי פעם מחברות תעופה". אמריקן איירליינס/AP, AP

לא באתר וגם לא באפליקציה

בהתחלה, ניסה דרייבר לשנות את מועד הטיסה שלו באתר האינטרנט של חברת התעופה. לאחר שהמערכת באתר לא איפשרה לו לבצע את השינוי המיוחל, הוא ניסה לבצע זאת באמצעות האפליקציה של החברה. גם ניסיון זה הוכתר ככישלון. בסופו של דבר, הוא הצליח לשוחח עם נציג שירות באמצעות הצ'ט. הנציג אמנם שינה את מועד הטיסה, אך לא יכול היה לשנות את המושב המבוקש בטיסה.

המקרה אירע ב-16 ביוני, ומה שדרייבר לא ידע הוא שבאותו יום, חברות תעופה בארצות הברית ביטלו או עיכבו יותר מ-10,000 טיסות פנים ברחבי המדינה. בסופו של דבר, זכה דרייבר לקבל שיחת טלפון מאמריקן איירליינס, אך הדבר התרחש כאשר היה שקוע בשנת לילה עמוקה, בשעה 01:38. כאשר הוא ניסה לחזור לנציג מאוחר יותר באותו יום, קווי הטלפון היו תפוסים כל העת, והוא נתקל בהודעה אוטומטית שמבקשת מהמתקשרים לנסות מאוחר יותר. וכך בדיוק עשה דרייבר, רק כדי לבלות שלוש שעות ו-45 דקות בהמתנה. בייאושו, החליט האיש פשוט לנסוע הישר אל שדה התעופה של דנוור, ושם ביצע את השינוי.

עוד בוואלה!

שביתות, עיצומים, ביטולים: אל תטוסו לאירופה בתאריכים האלה הקיץ

לכתבה המלאה
צעירה עובדת כמוקדנית בשירות לקוחות. ShutterStock
קווי הטלפון היו תפוסים כל העת/ShutterStock

היום הכי עמוס השנה

דובר חברת אמריקן איירליינס אמר ל-Business Insider כי מזג האוויר ובעיות בקרת תעבורה אווירית גרמו לזמני ההמתנה הארוכים. "האתגרים הללו, בשילוב של בקשה יוצאת דופן מצד לקוח זה, הביאו לחוויה שאינה מצופה ממה שאנו שואפים לספק ללקוחות שלנו", אמר הדובר, והוסיף כי זמני ההמתנה של שירות הלקוחות בחברה "נמוכים כעת באופן משמעותי".

אתר Huffpost מדווח כי בסוף השבוע האחרון של חודש יוני, מספר הטיסות שנדחו או בוטלו ברחבי העולם הגיע ל-23,000, כאשר היום העמוס מכל שתועד השנה היה יום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully