וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מרגלים אחרי דיירי Airbnb? התגלית המפחידה שנמצאה בדירת הנופש

30.3.2021 / 0:01

משתמש טיקטוק טוען כי שמע רעשים באמצע הלילה בזמן ששהה בדירת אייר בי אנד בי בוירג'יניה, ארה"ב, ולמחרת בבוקר מצא חדר סודי מאחורי פתח האוורור. הוא בטוח שצפו בו במהלך הלילה וברשת רבים כבר נשבעו שלעולם לא יקחו שוב חדר ב-Airbnb

דייר Airbnb הרגיש שצופים בו ומצא חדר סודי בדירה/@hesobadass

גולש בטיקטוק הצליח לשכנע אלפים לוותר על שירותי האייר בי אנד בי לטובת מלון בפעם הבאה שיטוסו לחו"ל. המשתמש Hesobadass התארח בדירת Airbnb בעיר ריצ'מונד שבווירג'יניה, ארה"ב, וסיפר כי שמע רעשים באמצע הלילה והייתה לו תחושה שצופים בו. למחרת הוא ניסה לבדוק מהיכן הגיעו הרעשים והבחין כי מאחורי פתח האוורור הבולט בקיר ישנו חדר נוסף.

הוא תיעד את החדר המסתורי שמאחורי פתח האוורור המזויף וסיפר: "אז נשארתי ב-Airbnb והבעלים חשבו בהתחלה שתגיע אישה. הם היו ממש המומים שאני גבר. כשישנתי באמצע הלילה התחלתי לשמוע רעש מכאן והרגשתי שעוקבים אחרי, אז הסתכלתי וראיתי את זה למחרת בבוקר - חדר אחר שלם מוסתר".

הסרטון מציג את הבחור מתקרב לפתח אוורור לבן גדול על הקיר בגובה הקרקע לפני שהוא מכוון את המצלמה כדי להראות מה קורה מאחוריו - ואכן מצליח להראות לצופים שיש שם חדר חשוך.

צפו בקטע המצמרר:

למרות שלא נמצאו שום ראיות לכך שצפו בו מהחדר הזה - או שמישהו בכלל שהה בו במשך הלילה - התיעוד היה מספיק כדי להלחיץ אותו ואת הצופים. הוא הסביר בתגובות: "לא שמעתי כלום עד אמצע הלילה. ישנתי והיה חושך. חשבתי שאני פשוט שומע דברים עד שבדקתי למחרת בבוקר. תהיו זהירים!".

הסרטון זכה ליותר מ-1.5 מיליון צפיות ביום אחד וכבר עבר מאז את ה-3 מיליון צופים, כשרבים השוו אותו לסצנה מסרט אימה. אחד כתב בתגובה: "עשית לי צמרמורת עכשיו". שנייה הוסיפה: "אתם עדיין הולכים לאייר בי אנד בי אחרי כל סיפורי האימה האלה עם מצלמות ואנשים שמסתתרים בפנים? אתם אמיצים". אחר הציע: "אתה צריך לכבות את האורות בחדר ואז לצלם מפתח האוורור עם פנס כדי שנוכל לראות מה באמת קורה שם".

עוד באותו נושא

המתיחה שהפכה למציאות: האם זהו ה-Airbnb הגרוע בעולם?

לכתבה המלאה
דייר אייר בי אנד בי מצא חדר סודי בדירה. @hesobadass, צילום מסך
מפחיד!/צילום מסך, @hesobadass

תגובת Airbnb: מתייחסים ברצינות רבה להפרת פרטיות

למרות שהמארחים ב- Airbnb נדרשים לחשוף האם הם משתמשים במכשירי מעקב או מצלמות אבטחה בדירות, והם אינם רשאים להקליט אורחים בחדרי השינה ובחדרי הרחצה - בדיילי מייל דווח שאורחים רבים דיווחו בעבר על מציאת מצלמות נסתרות במקומות הלינה שלהם לאורך השנים.

דובר מטעם Airbnb מסר בתגובה ל-DailyMail.com שהחברה קוראת לבחור שצילם את הסרטון ליצור עימם קשר להמשך החקירה. "למרות שצוות התמיכה שלנו לא הצליח לאמת שהאירוע זה התרחש בדירת Airbnb, אנו מתייחסים ברצינות רבה לדיווחים על הפרת פרטיות. אנו ממליצים לאדם שפרסם את הסרטון ליצור איתנו קשר בהקדם האפשרי כדי שנוכל להציע את תמיכתנו ולחקור".

האם תמשיכו לישון ב-Airbnb?

לא! מעכשיו רק בתי מלון
ברור. זו דוגמא לא משקפת
728 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully